تیم تریسی فلوری شری میدو را به عنوان مربی پرش کرده است

تیم تریسی فلوری ، چهار نفره ای که به نظر می رسد در صحنه موی حلزونی زنان کانادا بسیار نزدیک به موفقیت باشد ، شری میدو را به عنوان مربی به عنوان مربی پرش کرده است تا به آنها در صعود کمک کند.

میدو در این فصل سعی خواهد کرد تا زمین بازی را به مسابقات اسکاتی اسکاتی هدایت کند و قصد دارد آنها را برای موفقیت در مسابقات المپیک در مدت بیش از یک سال آماده کند.

میدو گفت: “من از این فرصت بسیار هیجان زده هستم زیرا فکر می کنم شما آنچه را در پویایی خود دارند می بینید.” “این بخش بزرگی از بازی است ، به خصوص در خانمها” [competition]، این است که در آن موقعیت های استرس زا ، آنها به جای اینکه با آنها مبارزه کنند ، دور هم جمع می شوند.

“بنابراین من فکر می کنم فرصت ها و [potential] موفقیت برای آنها بی پایان است. “

اضافه شدن میدو در حالی صورت می گیرد که یک فصل پیچش یا حلقه زنی جدا از هم به دلیل همه گیری COVID-19 به صورت منطقه ای در حال انجام است.

فلوری دو سال پیش پس از جدایی از كری Einarson ، كه آنها را به یك مدال نقره در اسكاكویی 2018 رساند ، به هم تیمی های منطقه Winnipeg Selena Njegovan ، Liz Fyfe و Kristin MacCuish پیوست.

ساکن سودبری ، انتهای آن ، تناسب اندام خوبی داشت و تیم را به سمت قهرمانی مسترز در مسابقات گرند اسلم در سال گذشته و یک مقام سه برتر در رده بندی ملی و جهانی راهنمایی کرد.

میداف که پیش از این در سطوح زیر 18 و 21 سال مربیگری کرده است ، چهار بار مدال برنز اسکات اسکی را کسب کرد و قبل از سقوط به جنیفر جونز ، در سال 2013 به فینال دادگاه های المپیک راه یافت.

فلوری اظهار امیدواری کرد که تجربیات میدو در پیگیری آن تاج دست نخورده اسکاتی و فشار به سمت دادگاه ها بسیار ارزشمند باشد.

وی از سودبری گفت: “این مطمئناً سرمایه بزرگی برای تیم ما خواهد بود.” “او در بسیاری از رویدادهای پر سر و صدا بازی کرده است. بسیاری از بازی های بزرگ. بنابراین من فکر می کنم که قطعاً می توانیم از آن استفاده کنیم.”

تیم فلوری در فصل گذشته از منابع مختلف مربیگری استفاده کرد. دومین جیل افسر Longtime Jones زمستان گذشته به عنوان مربی در مرحله پلی آف مانیتوبا خدمت می کرد.

میدو گفت او “همیشه با شخصیت و مهارت تیم شیفته” شده است.

وی از بندر ویکتوریا ، آنت گفت: “تریسی اعتماد به نفس آرام را نشان می دهد.” “من سبک بازی آنها را دوست دارم ، که بسیار عظیم است زیرا وقتی مربی یا بازیکن پنجم را به میدان می آورید ، باید چنین دیدگاهی داشته باشید.

“من بسیاری از من را در تریسی می بینم ، شیوه ای که او این بازی را صدا می کند و فکر می کنم کاملاً خارق العاده است.”

تماشا کنید | میراث آلی جنکینز:

کرلر آلی جنکینز در 20 اکتبر 2019 هنگام تولد دخترش ، سیدنی ناگهان درگذشت. یک سال بعد ، شوهرش اسکات در تلاش است تا قطعات را بدست آورد ، مطمئن شود که سه فرزند آنها میراث مادرشان را به یاد می آورند. 5:07

فلوری در طول 5 حضور حرفه ای در اسکات اسکی چهار رنگ مختلف پوشیده است.

وی در اولین بازی ملی خود در سال 2012 به نمایندگی از انتاریو حضور داشت و همچنین از تیم های شمال انتاریو و منیتوبا چشم پوشی کرده است. فلوری در فصل گذشته یک کارت وحشی بود اما در بازی رفت به جونز باخت.

فلوری ، نامزد فینال جام حذفی کانادا در سال 2019 ، در مسابقات قبل از حضور در دو دوره شغلی ظاهر شده است اما هنوز نتوانسته است به جلسات اصلی محاکمه برسد. غرش حلقه های تیم هورتونز قرار است در اواخر نوامبر 2021 آغاز شود.

فلوری گفت: “تیم ما در مورد کسانی که می خواهیم به آنها بیاوریم صحبت می کرد و نام شری بر سر زبان ها افتاد و ما فکر کردیم که او برای تیم ما بسیار مناسب خواهد بود.” “بنابراین من به او نزدیک شدم و اتفاقاً او قصد داشت به عنوان مربیگری مشغول شود.

“بنابراین زمان مناسب بود و مناسب به نظر می رسد.”

چند سالی می شود که میدو در صحنه نخبگان زنان بازی می کند اما همچنان مشغول مسابقات بزرگسالان است. وی گفت که فلوری برای اولین بار حدود یک سال پیش به او نزدیک شد اما زمان کار درست نبود.

میدو گفت: “وقتی او دوباره تماس گرفت ، من فقط فكر كردم این فوق العاده است ، درست منتهی به سال المپیك.” “من همیشه تحت تأثیر تریسی و دختران بوده ام.

“من می دانم که آنها یک تیم نسبتاً جدید هستند اما شما فقط می توانید از تجربیات آنها و موفقیت هایی که قبلا داشته اند تشخیص دهید که آنها به جایی می روند.”

برنامه ریزی تا 5 رویداد

فلوری ، که در ژوئیه گذشته یک دختر بچه داشت ، گفت که یخ در باشگاه محلی او انتظار می رود اوایل ماه آینده برود. او مرتباً با هم تیمی های خود که در مانیتوبا تمرین می کردند تماس ویدیویی داشته است.

آنها قصد دارند در 27-30 نوامبر Dekalb Superspiel در موریس ، من شرکت کنند.

فلوری گفت: “من فکر می کنم امسال باید فقط سازگار باشیم.” “اوضاع روز به روز تغییر می کند. اما در حال حاضر ، ما در حال برنامه ریزی برای برگزاری چهار یا پنج رویداد هستیم.”

شوهر میدو ، وین ، نیز به صحنه مربیگری منتقل شده است. وی همکاری با تیم آنا هاسلبورگ سوئد – قهرمان برتر المپیک در رده های بالاتر – دو سال پیش آغاز شد.

شری میدو گفت: “هنگامی كه با یك تیم سطح بالا كه قبلاً موفق بوده اید كار می كنید ، نمی خواهید مانع آنها شوید.” “بنابراین برای من مشاهده و پرسش بسیاری از آنها در مورد آنچه که برای من می خواهند خواهد بود ، زیرا آنها موفق شده اند.

“ما نباید چرخ را دوباره اختراع کنیم ، فقط باید بفهمیم که چه قطعه کوچکی را از دست داده اند تا آنها یک قدم جلوتر بروند و به سمت آزمایش های المپیک بسازند.”