تیم جدید جنیفر جونز اولین بار در اولین مراسم پیچش یا حلقه زنی در این فصل حضور دارد

Skip Jennifer Jones ماسک صورت آبی خود را تنظیم کرد ، به هک رسیدگی کرد ، و با هم تیمی جدید خود لیزا ویگل در سمت راست خود ، برای اولین بار از زمستان گذشته سنگی را در یک بازی تیم رقابتی زنان آزاد کرد.

جونز روز جمعه گفت: “بازگشت به یخ عالی است ، این مکان خوشحال ماست.” “این کاری است که ما دوست داریم انجام دهیم.”

بازی Roaring به دلیل شیوع همه گیر COVID-19 با محدودیت های جدید دوباره به حالت محدود بازگشت.

این ورزش در فصلی که یک علامت سوال بزرگ باقی مانده است به آرامی در سراسر جهان از سر گرفته می شود. چندین رویداد برتر در بهترین حالت با مسابقات آزمایشی 2021 به تعویق افتاده یا لغو شده اند.

تیم جونز یکی از تیم های ویترین جمعه در Stu Sells Oakville Tankard بود ، نوعی توپ که به طور معمول یک میدان بین المللی پرواز برتر را ترسیم می کند.

مسابقات امسال ، از آنجا که هنوز باشگاه میزبان معمولی هنوز بازگشایی نشده است ، به واترلو مجاور منتقل شد ، به یک زمین داخلی با بیشتر بازیکنان از انتاریو محدود می شود.

وقتی جونز ، ویگل ، دومین جوزلین پترمن و سومین كیتلین لاوز برای قرعه كشی صبحگاهی در باشگاه گرانیت KW به سطح یخ رسیدند ، ابتدا باید جایی برای وسایل خود پیدا كنند.

نیمکت ها و صندلی های کنار ملافه ها با نوار احتیاط زرد مسدود شده بودند. قوانین و فاصله ها و ظرفیت های مکان تحت دستورالعمل های بازگشت به بازی در حال اجرا بودند.

روال معمول فر کردن به طور محسوسی متفاوت بود. دسترسی به رختکن برای بازیکنان با لباسهایشان محدود بود. گرم کردن در پارکینگ یا اتاق استراحت انجام می شد.

تیم ها به صورت مرحله ای یخ زدند. استفاده از ماسک اجباری بود ، اگرچه در صورت تمایل بازیکنان می توانستند در زمان های خاصی پوشش را پایین بیاورند.

برای کمک به مسافت ، دو بازیکن سنگ یخ را دنبال کردند اما فقط یکی توانست جارو کند.

جست و خیز کنترل خانه در منطقه حلقه ها مستقر بود اما قرار نبود جارو را پایین بیندازد. جستجوی دیگر در تابلوها منتظر ماند.

جونز گفت: “سخت است كه پشت خط T جارو نشوي.” “این یک عادت است. شما می خواهید به آنجا وارد شوید. اما در پایان روز ، ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم آن را برای همه امن کنیم و فصل را تا آنجا که می توانیم ادامه دهیم.”

آرمهایی به اندازه فریزبی روی یخ به عنوان مکانهای مشخصی برای بازیکنان هنگام سنگ اندازی تیم حریف عمل می کردند.

ویگل گفت: “شما به نوعی عادت کرده اید که نزدیک خط گراز بایستید.” “حالا ما باید وسط ملحفه بایستیم. بنابراین فقط چند چیز اضافی که باید به آنها فکر کنیم.”

“زمان اعدام”

ویگل ، که یکی از بهترین برتری های بازی محسوب می شود ، مارس گذشته توسط تیم راشل هومن کنار گذاشته شد. او به سرعت توسط تیم جونز ، که یک تیم پنج نفره شد (با هدایت Dawn McEwen ، که این هفته را تعطیل کرد) ، خنثی شد.

هر دو بازیکن رزومه چشمگیری دارند.

جونز 46 ساله در سال 2014 قهرمان المپیک شد و شش عنوان ملی و دو عنوان جهانی کسب کرده است.

ویگل 35 ساله ، سه بار قهرمان ملی ، در سال 2017 عنوان جهانی را به دست آورد و در بازی های زمستانی 2018 نماینده کانادا بود.

ترکیب جدید شروع بسیار خوبی است. تیم جونز با یک گل 14-0 تیم بلا کرویزیر در یک بازی که پس از چهار پایان انجام شد ، بازی را آغاز کرد.

ویگل گفت: “ما در طول تابستان زمان زیادی را صرف تماس های زوم و تماس تلفنی و انجام برنامه ریزی ها كرده ایم.” “و اکنون زمان اعدام است.

“ما واقعاً می خواستیم آنجا لذت ببریم و این همان کاری است که ما انجام می دهیم.”