تیم می گوید 3 عضو سازمان Raptors ویروس کرونا را منعقد می کنند

تورنتو رپتورز می گوید که 3 عضو این سازمان از نظر آزمایش COVID-19 مثبت بوده اند.

رپتورز اعلام نکرد که چه کسی تست های مثبت را دریافت کرده است ، یا اینکه آنها بازیکن بوده اند یا نه. این خبر پنج روز قبل از این است که Raptors برنامه سه فصل خود را برای پیش فصل اعلام کند.

یک روز قبل ، سرمربی نیک پرستار در مورد اینکه ویروس COV-19 به طور بالقوه می تواند برای تیم و فصل ویران کند صحبت کرده بود.

“نقش من این است که فقط دائماً روشن باشم [players] و به طور مداوم یادآوری عملکردها و رفتارهایمان باشیم و اینکه چقدر فقط خودشان ، خانواده هایشان ، تیم ما ، سازمان تأثیرگذار است ، اگر با COVID-19 بهترین کاری را که می توانید انجام ندهید ، تعداد زیادی در خط است. پروتکل ها ، “پرستار گفت.

این تیم در یک خبر خبری اعلام کرد که نتایج مثبت در دوره آزمایشات اجباری NBA قبل از اردوی آموزشی بوده است. این لیگ هفته گذشته اعلام کرد که 48 بازیکن – حدود 9 درصد – در تست قبل از اردو مثبت بودند.

روز یکشنبه ، Portland Trail Blazers به ​​دلیل سه مورد مثبت در سازمان ، مرکز تمرین خود را تعطیل کرد.

رپتورز گفت که این سه نفر در حال جدا شدن از بقیه اعضای تیم هستند.

رپتورز هفته گذشته در خانه موقت خود در تامپا ، فلوریدا اردوی تمرینی را آغاز کرد و روز یکشنبه اولین روزی است که می توانند به صورت تیمی با هم تمرین کنند. آنها بخاطر مقررات سفر کانادا در اطراف همه گیر جهانی ، در حال پخش بازیهای “خانگی” خود در بخشی از فصل در آمالی آرنا در تامپا هستند.

آنها قرار است اولین بازی تدارکاتی خود را روز شنبه در شارلوت انجام دهند و 23-2 دسامبر فصل 21-2020 را مقابل میهمان نیواورلئان پلیکانز آغاز کنند.