تیم هوفنهایم پس از شیوع COVID-19 قرنطینه شد ، الیور باومن اردوگاه آلمان را ترک کرد

هافنهایم روز چهارشنبه اعلام کرد ، سباستین رودی هافبک آلمانی و ایشاک بلفودیل ، مهاجم الجزایری ، بعلاوه عضو کادر مربیگری آنها ، آزمایش COVID-19 مثبت هستند.

تیم هوفنهایم پس از شیوع COVID-19 قرنطینه شد ، الیور باومن اردوگاه آلمان را ترک کرد

اولیور باومن ، دروازه بان هوفنهایم ، ضربه پنالتی رومن یارمچوک از تیم جنت را در جریان یک بازی در لیگ اروپا مهار کرد. عکس AP

برلین: تیم هوفنهایم در بوندس لیگا روز چهارشنبه تیم خود را در قرنطینه قرار داد و چهار بازیکن نتیجه مثبت گرفتند ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته ، در حالی که دروازه بان آنها الیور باومن به عنوان احتیاط اردوی آلمان را ترک کرده است ، اتحادیه فوتبال آلمان اعلام کرد.

الكساندر روزن ، مدیر ورزشی هوفنهایم ، گفت: “ما نمی توانیم خوشه را توضیح دهیم.”

“ما ماه ها با دقت و وظیفه شناسی به مفهوم بهداشت پایبند بوده ایم.

“ما ماهها بدون هیچ مورد مثبتی از همه گیری عبور کردیم ، که اکنون بسیار سخت ما را تحت تأثیر قرار داده است.”

هافبک آلمانی سباستین رودی و مهاجم الجزایری ایشاک بلفودیل بعلاوه یکی از اعضای کادر مربیگری آنها آزمایش مثبت داشته اند کووید -19 ، هافنهایم روز چهارشنبه گفت.

این اتفاق پس از آزمایش مثبت موناس دبورور ، مهاجم اسرائیلی و رابرت اسکوف ، وینگر دانمارکی ، از روز سه شنبه با تیم های ملی خود برای آزمایش ویروس انجام شد.

در مجموع ، هافنهایم هفت مورد دارد ویروس کرونا بعد از اینکه Jacob Bruun Larsen مهاجم دانمارکی و یکی از اعضای کادرفنی باشگاه نیز در روزهای اخیر مثبت آزمایش شدند.

دروازه بان هافنهایم ، باومن ، که قرار است در بازی دوستانه روز چهارشنبه مقابل جمهوری چک جایگزین آلمان شود ، دو بار تست منفی با تیم ملی داشته است ، اما FA آلمان (DFB) او را به خانه فرستاد تا به عنوان “اقدام احتیاطی” قرنطینه شود.

DFB در بیانیه ای با آلمان گفت كه شنبه باید در لیگ ملت ها به بازی با اوکراین برود ، و سپس سه شنبه آینده اسپانیا خارج از خانه است.

باشگاه او هافنهایم اکنون برای جلوگیری از شیوع بیماری با مقامات بهداشت محلی در تماس نزدیک است.

هفته گذشته ، هافنهایم در لیگ اروپا مقابل باشگاه اسلووان لیبرچ چک ، که 15 بازیکن را از دست داده بود ، بازی کرد. ویروس کرونا .

با توجه به وقفه بین المللی فعلی ، بازی بعدی هافنهایم در بوندسلیگا قرار است 21 نوامبر در خانه اشتوتگارت برگزار شود.

در طول تعطیلات بین المللی اکتبر ، آندره کراماریچ ، مهاجم کرواسی و کاسم آدامز ، مدافع غنا ، از تیم های ملی خود با ویروس کرونا .

پاول کادارابک ، مدافع راست چک هوفنهایم پس از یک مورد مثبت در خانواده اش قرنطینه شد ، اما این سه نفر از آن زمان به تمرینات بازگشتند.

هوفنهایم دومین باشگاه بوندسلیگا است که بعد از اینکه تیم وردربرمن ماه گذشته پس از یک تست مثبت مثبت مدت کوتاهی در خانه نگه داشته شد ، قرنطینه شد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.