جام جهانی فیفا 2022: میزبان قطر است تا با بازی دوستانه در مسابقات مقدماتی اروپا تجربه کسب کند

این قرارداد 10 بازی دوستانه در قطر قهرمان آسیا در اروپا پیش از جام جهانی 2022 فراهم می کند.

جام جهانی فیفا 2022: میزبان قطر است تا با بازی دوستانه در مسابقات مقدماتی اروپا تجربه کسب کند

ورزشگاه آل بیت در 21 نوامبر میزبان اولین بازی جام جهانی فوتبال 2022 خواهد بود. AP

یک فرد آگاه از شرایط به قطر گفت که قطر پیش از میزبانی جام جهانی با عضویت موثر در گروه مقدماتی قهرمان اروپا ، پرتغال ، برای انجام بازی های دوستانه ، تجربه مسابقه بیشتری کسب خواهد کرد. آسوشیتدپرس روز سه شنبه

این فرد گفت ، این قرارداد 10 بازی دوستانه در قطر را برای قهرمان آسیا در اروپا پیش از جام جهانی 2022 فراهم می کند ، وی گفت که نباید نامش فاش شود زیرا فرد مجاز به گفتگو در مورد اوضاع به صورت عمومی نیست.

حریفان گروه A که روز دوشنبه قرعه کشی شدند ، صربستان ، ایرلند ، لوکزامبورگ و آذربایجان هستند. قطر در حال پیوستن به تنها گروه مقدماتی پنج تیمی است که در فینالیست های لیگ ملت های یوفا حضور ندارد ، در حالی که سایر گروه ها در اروپا دارای شش طرف هستند.

قطر قرار است همه مسابقات اروپا را برگزار کند. از آنجایی که آنها به عنوان میزبان یک اسکله اتوماتیک دریافت می کردند ، آنها برای اطمینان از رقابت در اولین جام جهانی خود به دنبال مسابقات بودند.

قطری ها همچنین قرار است سال آینده در هر دو تورنمنت منطقه ای که قاره آمریکا را پوشش می دهد بازی کنند.

آنها ابتدا از 11 ژوئن تا 10 ژوئیه به عنوان بخشی از یک گروه با میزبان مشترک کلمبیا و همچنین برزیل ، اکوادور ، پرو و ​​ونزوئلا در کوپا آمریکا شرکت می کنند.

سپس یک تیم قطری برای مسابقات جام طلای CONCACAF 10 جولای – 1 آگوست ، قهرمانی آمریکای شمالی و مرکزی و کارائیب در ایالات متحده خواهد بود.

قطر اولین قهرمانی خود در جام ملت های آسیا را در سال 2019 با غلبه بر ژاپن در فینال بدست آورد و در رده بندی جهانی فیفا شماره 59 است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. گجت های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.