جمال موری از کانادا با عبور ناگتس از مقابل سانز در بازی 1، 34 امتیاز کسب کرد.

جمال موری 34 امتیاز به دست آورد و 6 پرتاب از 16 پرتاب سه امتیازی دنور را به ثمر رساند و ناگتس شنبه شب در بازی 1 سری دور دوم خود با نتیجه 125 بر 107 از تیم میهمان فینیکس سانز گذشتند.

نیکولا جوکیچ، MVP پشت سر هم NBA، 24 امتیاز و 19 ریباند به دست آورد، در حالی که آرون گوردون با 23 امتیاز به عنوان بازیکن شماره 1 کنفرانس غرب به پایان رسید. اما این نمایش موری بود، جایی که او شش تا از 10 مسابقه را از زمین سه نقطه ای به نمایش گذاشت و مکرراً به سر و صدای بیشتر از جمعیت پرحاشیه تشویق می کرد.

مایکل مالون مربی ناگتس گفت: «او مرد بدی است. جمال موری برای این زندگی می کند.

کوین دورانت 29 امتیاز و 14 تخته برای سانز به دست آورد که دوین بوکر 27 امتیاز و کریس پل 11 امتیاز به دست آوردند. بوکر در دور اول پیروزی مقابل لس آنجلس کلیپرز میانگین 37.2 امتیاز کسب کرد.

مونتی ویلیامز، مربی تیم سانز گفت: “من فکر می کردم که آنها فقط بدنی بیشتری دارند و با قدرت بیشتری بازی می کنند.” ما باید دوباره جمع شویم و عملکرد بهتری در بازی با سرعت در حمله انجام دهیم.”

بازی 2 دوشنبه شب در دنور است.

“پلی آف جمال”

این یک سری بازی های پلی آف متفاوت از دو سال پیش است، زمانی که Suns در دور دوم ناگتس را شکست داد. در آن زمان، دنور بدون موری بود که او ACL خود را پاره کرد.

کیچنر، موری، بومی کیچنر، اکنون سالم است و فرم 2020 خود را در حباب NBA به نمایش می گذارد که به دنور کمک کرد تا به فینال کنفرانس غرب صعود کند.

مالون گفت: «جمال همچنان به افسانه پلی آف جمال اضافه می کند.

موری بازی شب را داشت که یک پاس دزدید، مدافعان پل و دورانت را با حداکثر سرعت تقسیم کرد و در یک layup از شیشه بیرون زد. ظرفیت جمعیت را به پا کرد.

پوینت گارد پوینت به دور از انرژی دادن به هواداران بود و در کمتر از 7 دقیقه باقیمانده، یک پرتاب سه امتیازی زد. او از آنها خواست تا سر و صدای بیشتری داشته باشند، حتی دستی را به گوش خود گرفته بود.

ناگتس با برتری 106-95 در حالی که 7:40 باقی مانده بود، با نتیجه 14-0 به میدان رفت تا بازی را به پایان برساند. دنور با 25 برتری پیش افتاد و در فصل عادی و پلی آف در خانه به 38-7 رسید.

اختلاف در خط سه امتیازی بود، جایی که ناگتس با اختلاف 48 بر 21 از سانز پیش افتاد. که و گردش مالی، که در آن Suns 16، از جمله هفت توسط دورانت.

دورانت گفت: «باید خیلی مراقب توپ باشم. “من باید به دنبال شوت توپ یا پاس صحیح باشم… من به نیمی از بازی هایمان نزدیک شدم. ما خوب خواهیم شد. فکر می کنم فقط باید با اعتماد به نفس بازی کنیم، با اطمینان شوت کنیم و ببین بازی بعدی چی میشه.”

برای متوقف کردن دورانت، ناگتس از تعداد زیادی مدافع استفاده کرد. او 12 از 19 را از زمین بیرون آورد، اما یکی از سه امتیاز را روی پرتاب سه امتیازی زد. دورانت 4730 امتیاز پلی آف دارد تا به رد شدن از کارل مالون (4761) در رتبه هفتم جدول امتیازات پس از فصل NBA نزدیک شود.