جمع بندی آماری درگیری MI و KKR

سرخپوستان بمبئی پس از شکست در دو بازی اول خود در فصل شانزدهم لیگ برتر هند (IPL) و دو برد متوالی از جمله پیروزی پنج ویکت مقابل کلکته نایت رایدرز در روز یکشنبه، کاملاً بازگشته اند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

MI کار نسبتاً قابل ستایشی برای محدود کردن KKR به زیر 200 انجام داد، علی‌رغم یک قرن طوفانی از Venkatesh Iyer، با Knight Riders که پس از یک انفجار دیرهنگام از آندره راسل، 185/6 را ارسال کردند. همانطور که در مورد مکان هایی مانند ورزشگاه Wankhede و M Chinaswamy استادیوم وجود دارد، حتی یک هدف 200 دونده ایمن نیست و اگر تیم دوم بتواند به یک شروع کورکورانه برسد، اغلب می توان آن را تعقیب کرد.

بخوانید | Iyer’s ton و سایر لحظات کلیدی از درگیری MI-KKR

این دقیقاً همان چیزی است که در بعدازظهر یکشنبه دو ضربه سر با ایشان کیشان و روهیت شارما، ضربه زننده ویکت‌باز رخ داد – در نقش یک بازیکن ضربه‌ای بازی کرد و کاپیتانی را به طور موقت به سوریاکومار یاداو واگذار کرد – و مطمئن شد بمبئی 72 دوش در پاورپلی جمع‌آوری کرده است.

چیزی که برای قهرمانان پنج دوره خوشایندتر بود، بازگشت سوریا به فرم پس از دویدن سخت با خفاش در ماه های اخیر بود، زیرا کاپیتان ایستاده توپ 25 43 را شکست تا بمبئی را بیشتر به سمت هدف پس از روهیت و کیشان سوق دهد. اخراج، اخراج شدن با بمبئی در آستانه عبور از خط بودند.

در عکس ها | MI KKR را با پنج ویکت شکست داد تا برد دوم را بدست آورد

در پایان، تیم دیوید و کامرون گرین بازی را برای بمبئی برای دومین بازی متوالی به پایان رساندند، اگرچه این بار آنها کار را بسیار راحت‌تر در مقایسه با پایان پرتنش مقابل دهلی کپیتالز در آرون جیتلی انجام دادند. ورزشگاهی که اولین امتیاز فصل را به بمبئی داد.

در حالی که به اتفاقات بیست و دومین بازی فصل نگاه می کنیم، برخی از رکوردهای شکسته شده و نقاط عطف به دست آمده را برای شما آورده ایم:

– ساچین تندولکار و آرجون تندولکار اولین زوج پدر و پسری بودند که در IPL بازی کردند.

– مارکو یانسن و دوان یانسن اولین دوقلوهایی هستند که در IPL بازی می کنند. دوان اولین بازی خود را برای سرخپوستان بمبئی در کنار آرجون در روز یکشنبه انجام داد.

— ونکاتش ایر صد گل اول را با ضربه KKR در IPL از زمان 158 Brendon McCullum در برابر رویال چلنجرز بنگلور در اولین مسابقه IPL به ثمر رساند.

— روهیت شارما در حال حاضر 1040 دوش در برابر KKR انجام داده است که بیشترین تعداد دوش در برابر یک تیم در IPL است.

– MI اکنون 23 بار KKR را در IPL شکست داده است که بیشترین شکست را در مقابل یک حریف در لیگ به دست آورده است.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام