جمع بندی آماری LSG در مقابل MI Eliminator در چنای

هندی‌های بمبئی (MI) در مسابقات حذفی لیگ برتر هند 2023 (IPL) در لیگ برتر خود حضور داشتند و روز چهارشنبه در استادیوم MA Chidambaram در چنای با 81 ران در ورزشگاه MA Chidambaram در چنای با لاک‌نو سوپر غول‌ها به برتری رسیدند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

در حالی که دپارتمان باتینگ در آخرین بازی لیگ خود در روز یکشنبه در هشت ویکت کوبیدن Sunrisers Hyderabad (SRH) بازی کرده بود، این برد آتشین 5/5 آکاش مدهوال همراه با تلاش های زمینی فوق العاده آنها بود که در مرکز صحنه قرار گرفت. در پیروزی بزرگ آنها بر تیم تحت رهبری Krunal Pandya در دومین بازی پلی آف فصل.

مقالات مرتبط

IPL

حذفی IPL 2023: 5/5 آکاش مادوال، LSG را در حالی که MI طوفانی به Qualifier 2 با برد 81 ران برد، از بین برد.

IPL

IPL 2023: آکاش مادوال از MI پس از پیروزی در مسابقه مقابل LSG در Eliminator به “باشگاه 5/5” خوش آمد گفت.

MI اکنون با مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز در مسابقات مقدماتی 2 در احمدآباد در روز جمعه روبرو می شود، در حالی که برنده آن مسابقه با برنده چهار بار چنای سوپر کینگز، که در چپاوک 15 ران برنده شد، در دیدار قله در روز یکشنبه، همچنین در احمدآباد، روبرو شد. استادیوم نارندرا مودی

MI پس از انتخاب خفاش با کمک کامرون گرین (41) و سوریاکومار یاداو (33) در 66 ران در ویکت سوم و مشارکت دیرهنگام تیلاک ورما (26) و نهال وادهرا (23) امتیاز رقابتی 182/8 را در هیئت مدیره ثبت کرد. لاکنو در پاسخ، ویکت‌های خود را از ابتدا از دست داد، اما تعقیب آن‌ها برای مدت کوتاهی با ضربه انفجاری مارکوس استوینیس (40) احیا شد.

بخوانید | مادوال پس از طلسم برنده بازی در Eliminator به ‘5/5 Club’ خوش آمد گفت

مادوال، با این حال، با اخراج آیوش بادونی و نیکلاس پوران از تحویل پی در پی، امیدهای لاکنو را از کار انداخت و فرمان بازی را به قهرمانان پنج دوره واگذار کرد. فیلدینگ تیز آنها پس از آن در کانون توجه قرار گرفت و سه ضربه از جمله Stoinis که به خوبی تنظیم شده بود، در معرض توجه قرار گرفت.

مدهوال سپس محسن خان را برکنار کرد تا پیروزی بزرگی را برای بمبئی رقم بزند و از ارقام 5/5 آنیل کومبل نماد چرخش هندی تقلید کند تا یک روز به یاد ماندنی را در مقام خود پایان دهد.

آن روز یک روز عطف و رکورد در Eliminator بود که بسیاری از آنها مربوط به مدهوال بود. در زیر به تعدادی از اعداد مهم مسابقه LSG-MI نگاهی می اندازیم:

– ارقام 5/5 آکاش مادوال نه تنها بهترین گلزن در بازی پلی آف IPL است، بلکه بهتر از داگ بولینگر 4/13 برای CSK در برابر دکان چارجرز در نیمه‌های 2010، بلکه اولین بازی با پنج ویکت است.

– 5/5 مادوال همچنین بهترین فیگور بولینگ توسط یک بولیگر هندی بمبئی است که در سال گذشته 5/10 Jasprit Bumrah را در برابر نایت رایدر کلکته بهتر کرده است.

– همچنین بهترین رقم مشترک یک هندی در IPL است که با امتیاز 5/5 آنیل کومبل برای RCB در برابر RR در سال 2009 برابری کرد.

– پیروزی 81 ران MI بر LSG، سومین پیروزی بزرگ از نظر دوندگی در یک مسابقه پلی آف IPL است. دهلی کپیتالز در دو مورد از بزرگترین شکست ها در پلی آف، با 105 و 86 ران در مقابل راجستان رویالز و CSK به ترتیب در سال 2008 و 2012، در سمت بازنده قرار گرفت.

– بولرهای هندی بمبئی در حال حاضر 6 حرکت پنج ویکتی را در IPL انجام داده اند که بیشترین تعداد در هر تیمی است. RR و RCB مشترکاً در فهرست با چهار بار پنج ویکت در رتبه دوم قرار دارند.

– ال‌اس‌جی اکنون در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است و در دو فصلی که از اولین بازی خود در IPL در سال گذشته حضور داشته‌اند، در Eliminator حذف شده‌اند.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام