جنیفر جونز ، سایر ستاره های فرفری ، قدم اول را بر روی یخ و در پول نقد دو برابر مخلوط برمی دارند

طولانی ترین دوره فرفری در کانادا سرانجام آخر این هفته به پایان می رسد – اما هنگامی که بیگودی ها دوباره شروع به سر خوردن و جارو کردن می کنند ، بازی خروشان بسیار متفاوت خواهد بود.

این واقعیت جدید از جایی که باید روی یخ بایستید ، تا زمان جارو زدن ، استفاده از ماسک را عادت می دهد و دستگاه های فر کننده آن را می دانند. اما آنها حاضرند هر کاری که لازم است انجام دهند تا بار دیگر روی ورق های سنگریزه پا بگذارند.

جنیفر جونز گفت: “برخی از ناراحتی ها در مورد عدم شناخت و رقابت در حد مورد علاقه ما وجود دارد.” “ما فقط احساس می کنیم این بازی در این پاییز یک امتیاز است و می خواهیم آنچه را در توان داریم انجام دهیم تا قوانین را رعایت کنیم و همه را ایمن نگه داریم. اما ما معمولاً حداکثر دو ماه مرخصی می گیریم.”

شش ماه از آخرین حضور جونز در یخ می گذرد.

جونز به سی بی سی اسپورت گفت: “من به معنای واقعی کلمه از زمان اسکاچی پا به یخ نگذاشته ام. آخرین بازی در اسکات اسکی آخرین باری بود که روی یخ بودم. این واقعا دیوانه است.”

اما فر کردن برگشته است. در یک بیماری همه گیر. و از زمان باخت نیمه نهایی جونز در اسکاتی در Moose Jaw ، ساسک ، تغییرات زیادی صورت گرفته است. در پایان ماه فوریه.

جونز با دونفره مختلط و شریک زندگی خود ، برنت لینگ ، همکاری می کند تا در اولین مسابقه رقابتی در انتاریو شرکت کند – پول نقد مخلوط دو نفره کامرون در کلوپ Curling Granite KW در کیچنر-واترلو.

جونز گفت: “ما هر دو واقعاً هیجان زده هستیم. ما این مدت طولانی بدون یخ زدن نرفته ایم.”

به طور معمول ، جونز حداقل دو ماه روی یخ بود و تا این مرحله از مسابقات در مسابقات بیشماری شرکت می کرد.

قهرمان شش دوره اسکات و المپیک گفت: “من فقط برای بازگشت به یخ بسیار هیجان زده هستم. این مکان خوشبختانه من است.” “بسیار خوب خواهد بود که برای حل کردن گره ها دوباره روی یخ بنشینیم و امیدواریم به خود آسیب نرسانیم.”

دوتایی جونز و لایینگ یکی از 10 تیمی است که در حال رقابت هستند. این نیز یک رویداد مردان و زنان است که در آخر هفته و در حباب آتلانتیک در نوا اسکوشیا برگزار می شود.

گوش کنید | جنیفر جونز پنجمین بار در POV Podcast را ادعا می کند:

صدای خود بازیکن41:24جنیفر جونز پنجم را ادعا می کند

جنیفر جونز ، جستجوی مانیتوبا ، اخیراً به عنوان بزرگترین فر کننده زن در تمام دوران ها انتخاب شد. امسال او با بزرگترین تجارت Curling مذاکره کرد و لیزا ویگل را به عنوان پنجم به تیم جونز آورد. علاقه مندان به این ورزش سریع خواهند پرسید: اگر لیزا ویگل پنجم بیگودی باشد ، یک تیم چقدر می تواند قدرت آتش داشته باشد؟ ج-جونز اینطور مرتب جواب می دهد. ارزش واقعی پنجم به بهترین وجه در المپیک مشخص می شود … پس چرا باید تا ثانیه آخر صبر کنیم تا تیمی را که در بزرگترین مرحله طلا می خواهد بسازد؟ جونز همچنین به شدت معروف خود می پردازد و به ما کمک می کند تا درک کنیم که چگونه می توان رقابت را تقسیم بندی کرد. او اصرار دارد که تمرکز خود را برای برنده شدن هنگامی که از یخ باز است ، ذوب می شود. خشن و دوستانه به نظر یک اکسی مورون است ، اما او ثابت می کند که این اتفاق می افتد. 41:24

اعضای کارکنان باشگاه گرانیت KW اقداماتی را برای اطمینان از رعایت همه پروتکل ها انجام داده اند ، از جمله قرار دادن برگردان بر روی یخ برای نشان دادن محل قرارگیری بیگودی.

اولین بازی ها روز شنبه با شروع ساعت 11 صبح ET برگزار می شود. هر تیم سه بازی قبل از نیمه نهایی و فینال روز یکشنبه انجام می دهد.

اما پس از شش ماه بدون پرتاب سنگ ، در حال حاضر مهمترین نگرانی جونز نیست.

جونز گفت: “هنگامی که ما به آنجا رفتیم ، می خواهیم بهترین بازی را انجام دهیم. اما در پایان روز این مسئله پیدا کردن شرایط طبیعی جدید ما است.”

این عادی جدید شامل تلاش برای فهمیدن اینکه چه ماسکی روی یخ می بندد. جونز گفت: به دلیل تمام اقدامات احتیاطی مختلف ایمنی که باید در نظر داشته باشد ، برای همه سفرهای مخصوص پیچش یا مویی و برنامه هایی که برای این سفر بسته است ، بیشترین خارجی است.

وی گفت: “من یکی از ماسک های مورد علاقه خود را دارم. از آن استفاده می کنم.” “این طبیعی نیست اما در حال حاضر هیچ چیز طبیعی نیست و ما از داشتن این فرصت بسیار هیجان زده هستیم. حتی مطمئن نبودیم که بتوانیم در پاییز بازی کنیم.”

همچنین در این آخر هفته لیزا ویگل بازی می کند ، جدیدترین عضو تیم جونز است که در طی فصل خارج از تیم هومن کنار گذاشته شد و به سرعت به عنوان بازیکن پنجم تیم جونز جذب شد.

ویگل در کنار انتاریو بازی خواهد کرد.

ویگل گفت: “من یک دهه در یک تیم بودم. کمی احساس عصبی می کنم. هیجان انگیز است. این یک شروع تازه است.” “من هیجان زده هستم که می بینم چگونه می توانم به تیم کمک کنم و شکل ظاهری آن چگونه خواهد بود.”

لیزا ویگل در کنار جان ایپینگ بازی خواهد کرد. (جاناتان هیوارد / مطبوعات کانادایی)

ویگل مانند جونز گفت که بسته بندی برای این مراسم پیچش یا حلقه زنی کاملاً متفاوت است.

ویگل گفت: “من در واقع مجموعه ای از ماسک ها را آورده ام. من نمی دانم چه چیزی بهترین نتیجه را در آنجا خواهد داشت. چند ماسک ورزشی را برداشتم و چند تمرین در آنها انجام دادم. آنها بسیار عرق کرده بودند.” “بسته بندی دیشب من یک دستمال مرطوب لیزول ، یک جعبه ماسک داشتم و یک دستگاه تصفیه هوا خریدم.”

سلامتی در میان این رویدادها به همان اندازه پیچش یا حلقه زنی چالش برانگیز خواهد بود ، یک چالش Weagle و بیگودی ها آماده پذیرش هستند زیرا بقیه جهان نیز روی یخ است و هفته هاست که وجود دارد.

ویگل گفت: “المپیك در نزدیكی گوشه ای قرار دارد. به نظر من برای تیم های كانادایی مهم است كه فرصت های رقابتی را بدست آورند. اما بدیهی است كه ایمنی و سلامتی اولویت شماره یك است.”

نظرات توسط کاپیتان جدید او تکرار شد.

جونز گفت: “به نظر می رسد بقیه جهان قدمی عقب نگذاشته اند. بسیاری از آنها هنوز در حال آموزش هستند.”

این آغاز تورهای استانی است که در سراسر کشور ظاهر می شود. رویدادها در طول پاییز برنامه ریزی شده اند. کرلینگ کانادا ، انجمن های استعدادیابی مو ، استوانه های بیگودی و کلوپ ها همه در حال تلاش برای یافتن راه هایی برای یخ زدن هستند. با توجه به اینکه بسیاری از فصل های مسابقات از قبل لغو شده اند و در مورد چگونگی شکل گیری اسکات ها و بریر س questionsالاتی وجود دارد ، همه در تلاشند تا در صورت رسیدن زمان رقابت در بالاترین سطح خود ، برای حفظ تیز بمانند.

ویگل گفت: “وقتی روی یخ هستم احساس خانه می شود. و احساس می کند مدتی از خانه دور شده ام.”

“من همیشه شخصی بوده ام که دوست دارد قبل از موعد مقرر برنامه ریزی کند و همه چیز را مرتب کند. از این طریق مجبور شدم مقداری از آن را رها کنم. من فقط سعی می کنم با کمترین انتظار ممکن به مسائل نزدیک شوم. با جریانی که برای کسی مثل من سخت است. “