جولیان آلفلیپ می گوید ، اگر فقط بتوانم یک مسابقه دیگر برای پیروزی انتخاب کنم ، این تور د فرانسه بود

جولیان آلافیلیپ دوچرخه سوار پس از پیروزی در مسابقات جهانی جاده UCI 2020 اذعان کرد که تور دو فرانسه مسابقه ای است که می خواهد بیشترین پیروزی را داشته باشد.

جولیان آلفلیپ می گوید ، اگر فقط بتوانم یک مسابقه دیگر برای پیروزی انتخاب کنم ، این تور د فرانسه بود

تصویر پرونده جولیان آلفلیپ ، خبرگزاری فرانسه

جولیان آلافیلیپ دوچرخه سوار پس از پیروزی در مسابقات جهانی جاده UCI 2020 اذعان کرد که تور دو فرانسه مسابقه ای است که می خواهد بیشترین پیروزی را داشته باشد.

طی مصاحبه اخیر ، از آلفلیپ سeال شد که آیا شانس پیروزی در یک مسابقه را دارد یا نه؟

آلفالیپ در پاسخ گفت: “پس از قهرمانی در مسابقات جهانی ، من قطعاً دوست دارم تور تور فرانسه را بدست آورم. این دو مسابقه است که همیشه باعث رویاپردازی من شده است. اگر فقط یک مسابقه برای پیروزی وجود داشت ، آن تور بود.”

آلافلیپ که در ماه سپتامبر به عنوان قهرمانی جهان دست یافت ، در مصاحبه با بیستروت ولو از یورو اسپورت فرانسه نیز پیروزی خود را بازتاب داد.

“قهرمان جهان هدفی است که خودم را در طول زندگی حرفه ای خود تعیین کرده ام. نه لزوماً در آغاز ، اما هرچه سالها بیشتر می گذشت ، بیشتر به خودم می گفتم که می توانم. من به پیشرفت خود ادامه دادم ، از شکستهایم ، از اشتباهاتم یاد گرفتم. سال به سال ، ما با جاه طلبی و هر بار با یک تیم بسیار قدرتمند به مسابقات جهانی می رسیدیم و این نتیجه می داد. تحقق رویای شما ویژه است! من یاد گرفتم که خودم را کانال کنم ، و تلاش را در زمان مناسب انجام دهم. در این مرحله انکار ناپذیر است ، من یک نقطه عطف را پشت سر گذاشتم و به من کمک کرد تا در مسابقات بزرگ پیروز شوم. در مسابقات جهانی ایمولا ، این چیزی بود که در ذهن داشتم و تیمی داشتیم که پیرامون آن ساخته شده بود. همه این بازی را انجام دادند و خوب کار کرد ، بنابراین یک رضایت ، خوشحالی است. این چیزی است که هرگز فراموش نمی کنم. “

وی همچنین افزود: “این احساسی است که توصیف آن دشوار است. شما می خواهید فرار کنید ، همچنین می خواهید از این حالت سرخوشی بهره ببرید ، اما در همان زمان ، من بلافاصله به سراغ کلاسیک ها رفتم که همچنین یک هدف مهم برای پایان فصل من. من آماده بودم ، برای كلاسیك ها انگیزه داشتم و با پیراهن قهرمان جهان انگیزه دیگری محسوب می شد. بنابراین لزوماً وقت آن را نداشتم كه برگردم و از پیراهنم لذت ببرم چون قبلاً بودم در مورد کلاسیک ها فکر می کنم. “

آلافیلیپ همچنین در مورد تصادف بزرگ در تور فلاندر 2020 که باعث برخورد وی با موتور شد و وی را از رقابت خارج کرد صحبت کرد. همانطور که به عرشه برخورد کرد ، او با دوچرخه خود به هوا رفت و پا به پا کرد ، سپس از درد فریاد زد که پزشکان برای درمان او هجوم آوردند.

“من وان درپول ، وان آئرت یا دوچرخه را سرزنش نمی کنم. من کسی را سرزنش نمی کنم و حتی خودم را سرزنش نمی کنم ، زیرا من کار اشتباهی انجام ندادم حتی اگر شما بگویید که من صحبت کردم رادیو ، جایی که آنها اغلب می گویند من به پشت سر نگاه می کنم. راستش را بخواهید ، در آن لحظه من نمی توانستم کاری انجام دهم. اینها حقایق نژادی هستند. ون آرت می رود تا مکش دوچرخه را انجام دهد ، ون در پول در آخرین لحظه از آن جلوگیری می کند و او نمی کند “به من هشدار می دهی ، اما من نمی توانم او را سرزنش کنم: ما در فینال تور فلاندر هستیم و لزوماً به هشدار درباره هر چیزی که در جاده عبور می کند فکر نمی کنیم. من کسی هستم که آن را گرفته ام ، هیچ بهانه ای برای یافتن بهانه وجود ندارد. شما باید به عقب برگردید. “

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.