جوکیچ از ناگتس توسط NBA به دلیل برقراری تماس با مالک Suns 25 هزار دلار جریمه شد

نیکولا جوکیچ، مرکز دنور ناگتس، روز دوشنبه به دلیل برقراری تماس نامناسب با مالک فینیکس سانز، مت ایشبیا، توسط لیگ 25000 دلار جریمه شد.

هر چند بدون تعلیق. دو بار MVP NBA برای بازی 5 در سه شنبه شب در دنور آماده شده است، سری دوم با تساوی 2-2.

این تقریباً همان نتیجه‌ای بود که ایشبیا به آن امیدوار بود در مجموعه‌ای که تیم میزبان در هر بازی پیروز شده است.

ایشبیا روز دوشنبه در حساب توییتر خود از عملکرد تیمش تمجید کرد و خواستار عدم اقدام انضباطی بیشتر برای جوکیچ شد.

“برنده بزرگ برای Suns شب گذشته در یک سریال شگفت انگیز تا اینجا!” اشبیا ارسال کرد. “این باید باشد و تنها داستان است. تعلیق یا جریمه کردن کسی به خاطر حادثه شب گذشته درست نیست. من برای جوکیچ احترام زیادی قائل هستم و نمی خواهم چنین چیزی را ببینم. برای بازی 5 هیجان زده هستم! برو سانز! “

یوکیچ در کوارتر دوم بازی چهارم یکشنبه شب با خطای فنی ارزیابی شد که مرد بزرگ سعی کرد توپ را از ایشبیا که در کنار زمین نشسته بود پس بگیرد و با آرنج به ایشبیا ضربه زد.

این وضعیت رسانه های اجتماعی را به آتش کشید و بازی ای را تحت الشعاع قرار داد که در آن سانز با نتیجه 129-124 پیروز شد. یکی از موضوعات مورد بحث این بود که آیا این شکست توسط ایشبیا، بازیکن بسکتبال پیشین در ایالت میشیگان بود یا تماس بیش از حد جوکیچ.

مایکل مالون، سرمربی ناگتس روز دوشنبه در مورد ایشبیا گفت: “امیدوار بودم که آنها به او یک اتهام فلاپی بدهند.” این احتمالاً تنها چیزی است که می‌توانم تصور کنم، اما هیچ ایده‌ای ندارم.»

مینی fracas زمانی شروع شد که جاش اوکوگی، نگهبان Suns در حالی که سعی داشت توپ شل شده را نجات دهد، به صندلی ها برخورد کرد. او در گروهی از هواداران در خط پایه قرار گرفت که شامل ایشبیا بود که بسکتبال را حفظ کرد.

جوکیچ سعی می کرد به سرعت توپ را به دست آورد – ظاهراً برای اینکه ناگتس بتواند شروع به مالکیت تهاجمی خود کند – زمانی که سعی کرد توپ را از ایشبیا بگیرد. توپ به سمت عقب در میان جمعیت پرواز کرد و سپس ایشبیا با آرنج جوکیچ به عقب کوبید.

جوکیچ پس از یک بازی که در آن 53 امتیاز و 11 پاس گل به دست آورد، از اقدامات خود دفاع کرد.

جوکیچ توضیح داد: «هوادار ابتدا دستش را روی من گذاشت. “من فکر می کردم لیگ قرار است از ما محافظت کند. شاید من اشتباه می کنم. می دانم او کیست، اما او طرفدار است. اینطور نیست؟”

مالون موافقت کرد.

مالون دوشنبه گفت: “این یک مالک در جایگاه ها نیست. او یک هوادار است.” “ما مشخص نمی کنیم که چه کسی در سکوها حضور دارد. من فقط پس از تماشای آن حادثه احساس کردم، نیکولا فقط در تلاش است تا توپ را به دست آورد. از دیدگاه من احساس کردم که تزئینات تقریباً خنده دار بود.”

دقایقی سردرگمی به وجود آمد که مسئولان این صحنه عجیب را حل کردند و سپس جوکیچ خطا فنی ارزیابی شد. Suns پرتاب آزاد بعدی را انجام داد.

دوین بوکر با 36 امتیاز و 12 پاس گل به پایان رسید. او همچنین به صاحب سانز فریاد زد.

“او به ما یک امتیاز گرفت!” بوکر با پوزخند گفت:

ایشبیا تنها چند ماه است که مالک سانز بوده و این تیم را از رابرت سارور جنگ زده خریداری کرده است.

ایشبیا در نیمه دوم به آسوشیتدپرس گفت که حالش “خوب” است و بیشتر از درگیری نگران بازی است. او در نیمه دوم به صندلی های معمول خود بازگشت.

به نظر می‌رسد که این بازی برای جوکیچ هم آزاردهنده نبود – بر اساس آمار و اطلاعات ESPN، نایب قهرمان MVP یکشنبه 78 امتیاز به ثمر رساند یا پاس گل داد.