جو روت اولین بازی مورد انتظار خود در IPL را انجام می دهد

جو روت توسط RR به قیمت پایه 1 کرور در حراج بازیکن IPL 2023 در کوچی در دسامبر خریداری شد.

IPL 2023: Joe Root اولین بازی مورد انتظار را در درگیری RR-SRH انجام می دهد.

جو روت RR در طول یک جلسه تمرین. تصویر: راجستان رویالز

جو روت بازیکن کهنه کار انگلیس روز یکشنبه اولین بازی خود را در لیگ برتر هند (IPL) انجام داد که راجستان رویالز (RR) در جیپور به مصاف سانرایزرز حیدرآباد (SRH) رفت.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

Root توسط RR با قیمت پایه 1 کرور روپیه در حراج بازیکن IPL 2023 در کوچی در دسامبر خریداری شد. Root همچنین بخشی از حراج IPL در سال 2018 بود، زمانی که قیمت پایه او 1.50 کرور بود، اما در آن مناسبت فروخته نشده بود.

IPL 2023: اشوین “توصیه های خطرناک” را به Sandeep فاش کرد که به RR کمک کرد CSK را در Chepauk شکست دهد.

IPL 2023: غسل تعمید بیشتر در آتش در انتظار بولرها در بازی RCB vs RR در Chinnaswamy

برای بازی خود در برابر SRH، RR تغییرات زیادی ایجاد کرد، از جمله آوردن Root و Murugan Ashwin به یازده تیم. جیسون هولدر و آدام زامپا کنار گذاشته شدند و تنها نام سه بازیکن خارجی را در یازدهم معرفی کرده بودند.

من خیلی مشتاق بازی کردن برای انگلیس هستم. این یک رویا بود که فقط یک مسابقه تست انجام داد، چه برسد به این تعداد بازی. منتظر اتفاقات بعدی در سال هستیم. اما الان دستم پر است و از اتفاقی که الان اینجا می افتد لذت می برم.» روت پیش از بازی یکشنبه گفت.

“چند هفته گذشته برای من واقعاً خوب بود که فقط در T20 کریکت بودم. مدت زیادی است که مدت زیادی برای تمرکز روی T20 نداشته ام. به‌عنوان یک بازیکن، فرصت حضور در اینجا، یادگیری از مربیان و دیدن چند جوان جوان برای من به‌عنوان یک بازیکن مفید بوده است.»

RR دو مسابقه اخیر خود (در مقابل MI و GT) را باخته است و باید بهترین تلاش خود را برای صعود به پلی آف انجام دهد. تیم تحت رهبری سانجو سامسون در حال حاضر با 10 امتیاز از همین تعداد بازی در رده چهارم جدول امتیازی قرار دارد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.