جیانیس آنتتوکونمپو از باکس به امضای تمدید قرارداد متعهد نمی شود

جیانیس آنتتوکونمپو حرکتهای “شگفت انگیز” میلواکی باکس را برای بهبود تیم تحسین کرد ، اما MVP حاکم دو بار چهارشنبه متوقف شد و گفت که او پیشنهاد تمدید قرارداد فوق العاده را امضا خواهد کرد.

Antetokounmpo در اولین بحث پیش فصل خود با خبرنگاران گفت: “در حال حاضر من روی این موضوع تمرکز ندارم. “من نماینده خودم ، الکس را می شناسم [Saratsis]، و [general manager] Jon Horst و مالکیت باکس بر این بحث ها تمرکز دارند. من فقط سعی می کنم روی خودم تمرکز کنم و اینکه چگونه می توانم بهتر شوم ، چگونه می توانم به هم تیمی هایم کمک کنم تا بهتر شوند ، چگونه می توانم شنبه آماده باشم تا اولین بازی پیش فصل خود را انجام دهم. “

Antetokounmpo که هفته گذشته 26 ساله شد ، می تواند حداکثر 35 درصد از سقف حقوق و دستمزد را با افزایش 8 درصدی در هر سال از معامله تحت تمدید سوپرماکس دریافت کند. باکس ها توانستند قراردادی پنج ساله به ارزش بیش از 220 میلیون دلار آمریکا ارائه دهند.

او تا 21 دسامبر مهلت دارد که قرارداد تمدید را امضا کند ، در غیر این صورت واجد شرایط تبدیل شدن به بازیکن آزاد پس از فصل 21-2020 خواهد بود. Antetokounmpo گفت که به نماینده خود اجازه می دهد هرگونه بحث در مورد قرارداد را انجام دهد.

انتتوکونمپو گفت: “من قصد ندارم به تو دروغ بگویم.” “من از نوع بازیکنی نیستم که هفته ای پنج بار یا هفت بار با نماینده خود صحبت کنم.”

باکس پس از آنکه بهترین رکورد فصل منظم NBA در هر دو سال گذشته را کسب کرد ، در خارج از فصل تلاش کرد تا لیست خود را ارتقا دهد ، و با موفقیت های مختلفی روبرو شد تا در پلی آف کوتاه شود.

باکس در ازای نگهبانان اریک بلدسو و جورج هیل و بسته ای از انتخاب ها ، گارد کهنه سرباز جرو هالید را به دست آورد ، اگرچه هنوز این اقدام به طور رسمی اعلام نشده است. اما در صورت بررسی NBA که NBA بررسی کرد آیا تیم ها زودتر از مجازات قوانین لیگ به توافق رسیده اند ، یک خرید و فروش گسترده با ساکرامنتو که باعث شد بوگدان بوگدانوویچ نوسان تیرانداز تیز به میلواکی بیاید ، از بین رفت.

میلواکی با امضای مجدد گارد پات کاناتون و موافقت با شرایط محافظت از بازیکنان آزاد DJ آگوستین و براین فوربس و مهاجمان توری کریگ و بابی پورتیس ، این کار را دنبال کرد.

انتتوکونمپو گفت: “من فکر می کنم حرکات آنها شگفت انگیز بوده است.” “همه پسرانی که به دست آوردیم ، آنها می توانند به تیم کمک کنند ، می توانند دفاع کنند. داشتن تعطیلات در تیم زمان زیادی است. او یک رهبر عالی است. او یک انسان عالی است. او می تواند دفاع کند. او می تواند توپ را به ثمر برساند. آن لبه مورد نیاز ما را بیاورید. بقیه بچه ها ، فکر می کنم آنها نیز به ما کمک خواهند کرد. “

تماشا کنید | با مورگان کمپبل آن را بیاورید:

در قسمت آزمایشی سریال Bring It In with Morgan Campbell ، اعضای هیئت مدیره مگان مک پیک و دیو زیرین در مورد تاریخچه ساخته شده توسط سارا فولر بحث می کنند ، درباره نیاز به رویدادهای جدید در ورزش بحث می کنند و در یک بازی سریع In یا Out از بزرگترین داستانهای این هفته شرکت می کنند. 34:24

باکس ها در فینال های کنفرانس شرقی 2019 با نتیجه 2-0 مقابل تورنتو ، فصل گذشته در دور دوم پلی آف به میامی هیت باختند. باکس ها تلاش کردند تا خود را با حباب جهانی والت دیزنی سازگار کنند و هرگز شکلی را که قبل از وقفه های ناشی از همه گیری ایجاد کردند ، به دست نیاوردند.

انتتوکونمپو گفت: “سال گذشته ، ما خودمان نبودیم.” “آنچه ما در حباب نشان دادیم خودمان نبودیم و حتی به آنچه می توانستیم نزدیک باشیم نبود. با رفتن به این فصل ، تمرکز ما مشخصاً قهرمانی است ، اما قبل از آن باید به عنوان یک واحد بهتر شویم. ما باید عادت های خوبی ایجاد کنیم. ما باید سخت ترین ، بامزه ترین تیمی باشیم که با هم بازی می کنیم. “

وی افزود که اعتقاد ندارد “این یک وضعیت قهرمانی یا شلوغی است.”

وی گفت: “من می خواهم یک قهرمانی را بدست آورم. هیچ کس بیشتر از من نمی خواهد یک قهرمانی را بدست آورد.” “اما مراحلی برای رسیدن به آن وجود دارد. شما باید به پیشرفت خود ادامه دهید. باید بهتر شوید. امیدوارم که امسال بتوانیم این وضعیت را داشته باشیم.”

باكس ها از سال 1971 كه كریم عبدالجبار آنها را به قهرمانی رساند ، اولین عنوان خود در NBA را تعقیب می كنند. عبدالجبار خواستار معامله شد و در سال 1975 به لكس آنجلس لیكر رسید. حالا باك ها سعی می كنند بزرگترین ستاره خود را از زمان عبدالجبار نیز شهر را ترک نمی کند.

باک ها می گویند عدم اطمینان درباره آینده آنتتوکونمپو تا زمانی که تیم برای فصل آماده می شود ، تمرکز تیم را تحت تأثیر قرار نداده است.

بروک لوپز در مرکز گفت: “بدیهی است که این یک چیز بزرگ برای تیم است ، یک چیز بزرگ برای او است ، و ما می خواهیم او تصمیم صحیحی را اتخاذ کند ، چه چیزی برای او بهتر است.” “اما من فکر می کنم همه ما به طور واضح حرفه ای هستیم و همه فقط وارد کار می شویم.”

هم تیمی ها با نشان دادن شوخ طبعی خود به این شرایط پاسخ داده اند. وقتی Antetokounmpo روز یکشنبه 26 امین سالگرد تولد خود را جشن گرفت ، هر یک از باک ها یک قلم به او هدیه دادند. در آن زمان ، خریس میدلتون ، مهاجم آل استار گفت: “امیدوارم که از آن لذت ببرد و از آن استفاده کند.”

Antetokounmpo گفت: “در ابتدا ، من آن را دریافت نکردم.” “كریس وارد شد و به من قلم داد و من مثل این شدم كه” این چیست؟ ” اما بعد از اینکه به آن فکر کردم ، فهمیدم که عقد قرارداد را برای خود من انجام داده است. من بار اول خندیدم ، بار دوم خندیدم و بعد مثل 20 قلم شدم بنابراین کمی قدیمی شد. اما من 20 قلم دارم نشسته در کمد من. “