جیسوال در حالی که RR CSK را شکست داد، به این مناسبت برمی خیزد

درست مانند نحوه تکمیل دوبل مقابل رویال چلنجرز بنگلور در فصل جاری لیگ برتر هند، راجستان رویالز در برابر چنای سوپر کینگز در جیپور در روز پنجشنبه همین کار را انجام داد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

قبل از بازی CSK با 10 امتیاز در صدر جدول رده بندی IPL قرار داشت. اما، پس از پیروزی رویالز بر چنای، این موضوع تغییر کرد و سانجو سامسون و کو، هر چند لحظه‌ای، مقام اول را به دست آوردند.

RR vs CSK: “بازیکن تمام فرمت”، یاشاسوی جایسوال در توییتر پس از 26 توپ 50 تحسین آمیز به دست آورد.

CSK vs RR: MS Dhoni پس از شکست مقابل راجستان رویالز به ضربات چنای ضربه زد

روز پنجشنبه در مقابل CSK، یاشاسوی جیسوال جوان به میدان رفت. او در زمان مناسب به میدان رفت و شروعی را که تیمش پس از ضربه زدن ابتدا به آن نیاز داشت، داد.

جیسوال و باتلر مترادف پنجاه مشارکت هستند، و داستان مشابهی در روز پنجشنبه بود. جیسوال از همان لحظه شروع به زدن تیرها می کرد. او اینینگ های RR را با یک مرز شروع کرد، روبه روی آکاش سینگ قرار گرفت و او را با یک ضربه به چهار کاور تنبیه کرد.

سپس جیسوال در همان توپ بعدی یک مرز دیگر جمع کرد و بین پوشش اضافی و میانه آف برای یک مرز دیگر فرستاد. مرز جایسوال در خارج از توپ چهارم متفاوت بود زیرا او تصمیم گرفت به سمت میانه کوتاه حرکت کند و حصار را پیدا کند.

علائم اولیه تجاوز از جیسوال وجود داشت. دویدن ها هرگز برای این جوان 21 ساله خشک نشد، زیرا او به طور منظم به جمع آوری چهار و شش ها ادامه داد. او تنها با 26 توپ به پنجاه و پنجاه خود رسید، با شش توپ چهار و سه شش. جیسوال تا چه اندازه تهاجمی بود و با یک مارک بی باک کریکت بازی می کرد تا بول داران را از بین ببرد.

با این حال، برای جیسوال، این فشار برای شروع خوب و عملکرد خوب نبود. این در مورد حفظ نرخ بالای اعتصاب بود، زیرا خود جیسوال از وضعیت آگاه بود. او می‌دانست که تیمش باید حداقل به 200 برسد، در غیر این صورت زمان سختی را پیش رو خواهند داشت.

“این فقط مربوط به این فصل نیست، من با مدیریت تیم تلاش کرده ام و به صحبت با بازیکنان ارشدی مانند Dhoni Sir و Virat Bhai ادامه می دهم. من از فشار لذت می برم و می خواهم زمانی که فشار وجود دارد آنجا باشم. من فقط به بالا نگه داشتن نرخ ضربه ام فکر می کردم و می دانستم که برای دفاع در این سطح به 200 نفر نیاز داریم.»

جیسوال حق داشت. با توجه به عمق صف آرایی CSK، روی یک سطح عالی ضربه زدن، RR کار درستی انجام داد: برنده پرتاب و نه تنها ضربه زدن، بلکه برای رسیدن به مجموع ایمن که قابل دفاع بود.

با این حال، برای CSK، تعقیب و گریز آنها آنطور که می خواستند پیش نرفت. دوون کانوی (8) و آجینکیا راهانه (15) حتی قبل از اینکه بتوانند در بازی حرفی برای گفتن داشته باشند اخراج شدند، اما بار دیگر این شیوام دوبه (52) بود که به این موقعیت دست زد.

او در 10 وارد خفاش شدهفتم با یک کار در دست CSK در آن زمان 69/2 بود و برای احیای امیدهای خود به یک مشارکت بزرگ نیاز داشت.

اما، این فقط نمی تواند اتفاق بیفتد. رهانه و آمباتی رایودو پی در پی رفتند، و معین علی، علیرغم برخی تجاوزات، برای 23 امتیاز از 12 جدا شد، دوبی به بیش از 51 دویدن با معین نیاز داشت تا این تعقیب و گریز اتفاق بیفتد، اما درست مانند اینکه او دو شریک خود را در مسابقه از دست داد. در پایان، معین نیز برکنار شد.

تا زمانی که معین اخراج شد، هدف از قبل غیرمحتمل به نظر می رسید. CSK در 15 124/5 بودهفتم تمام شد، و هر کاری که سعی کردند انجام دهند، نتیجه معکوس داشت.

دوبی حتی هولدر را برای شش و دو چهار در 17 زدهفتم به پایان رسید، اما به زودی پس از آن، ران ها خشک شدند، و نرخ مورد نیاز تقریباً 20 کاهش از سه اور آخر بود.

در نهایت، CSK به خوبی از هدف فاصله گرفت (32 ران). اگر CSK یک شراکت حیاتی و سازنده در راس ترتیب ضربه زدن داشت، اوضاع فرق می کرد و یک تعقیب و گریز تا حدی پرتنش وجود داشت.

از این گذشته، این ضربه زدن تهاجمی جیسوال بود که تفاوت بازی را رقم زد، و در واقع، Dhoni حتی اعتراف کرد که در پاورپلی «دوش های زیادی» داده است.

این (هدف) کمی بالاتر از حد بود. دلیل آن 6 اور اول بود که دوش های زیادی داد، اما در همان زمان زمین بهترین بازی برای ضربه زدن در آن زمان بود.

هر دو RR و CSK در مرحله بعدی در روز یکشنبه هستند. در حالی که RR به ورزشگاه Wankhede می رود تا با هندی های بمبئی روبرو شود، CSK در بعدازظهر همان روز میزبان پنجاب کینگز است.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام