خرید کتاب اورجینال پزشکی

وزارت کار آمریکا اخیراً گزارشی از وضعیت کتابخوانی در این کشور خرید کتاب اورجینال پزشکی منتشر کرده است که نظریه افزایش فروش کتاب در دوران قرنطینه در آن کشور را اثبات می کند.
مطالعه وزارت کار ایالات متحده برای افزایش سرانه مطالعه در دوران قرنطینه
وزارت کار آمریکا اخیراً گزارشی از وضعیت کتابخوانی در این کشور منتشر کرده است که نظریه افزایش فروش کتاب در دوران قرنطینه در آن کشور را اثبات می کند. طبق مطالعه این وزارتخانه ، زمان صرف مطالعه 21 درصد در اواسط سال 2020 افزایش یافته است ، که خرید کتاب اورجینال پزشکی گفته می شود عمدتا به دلیل حضور مردم در خانه ها و قرنطینه است.

آمارها نشان می دهد که آمریکایی ها در نیمه اول سال گذشته زمان بیشتری را نسبت به سال 2019 به مطالعه کتاب اختصاص داده اند ، در حالی که به طور متوسط ​​17 دقیقه در روز در همان زمان در سال 2019 بوده است.

بر اساس این گزارش ، درصد تحصیلات بین 20 تا 34 سال بیشتر از سایر اقشار جامعه بوده است. با این حال خرید کتاب اورجینال پزشکی، سنین دیگر نیز بیشتر از سال 2019 مطالعه کرده اند.

نکته دیگر در آمار کتابخوانی ایالات متحده این است که خرید کتاب اورجینال پزشکی در حالی که همه گیری تاج ایالات متحده مشکلات جدی برای اقتصاد ایالات متحده ایجاد کرده است ، بازار نشر ایالات متحده در مقایسه با شش ماه اول سال 2019 2.8 grown رشد کرده است. آمارهای رسمی نشان می دهد که در 6 ماه اول در سال 2020 ، فروش کتاب به 322.1 میلیون دلار رسید که نسبت به مدت مشابه در سال 2019 ، 313.5 میلیون دلار افزایش داشته است.

کتابفروشی های سراسر جهان نیز تحت تأثیر تاج قرار گرفتند خرید کتاب اورجینال پزشکی و متحمل ضرر شدند. اما آنها موفق شده اند راه هایی را برای تبدیل تهدیدهای این بحران به فرصت های خوب انتخاب کنند. گاردین گزارشی را منتشر کرد و با چندین کتابفروشی و ناشر ، که برخی از آنها را در این گزارش آورده ایم ، صحبت کرد تا بدانند آنها چه کار کرده اند. جیمز دانته ، مدیر کتابفروشی واترستون در انگلستان می گوید: “فروش آنلاین تنها بخش کوچکی از درآمدی است که ما از فروشگاه های خود به دست می آوریم.” اما خوشبختانه ، مشتریان اکنون می بینند که بازار کتاب آنلاین منحصر به فرد نیست.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و رهبری اسلامی استان فارس اعلام کرد که تعطیل شدن کتابفروشی کودکان کتاب شیراز را دنبال می کند و تلاش می کند از این امر جلوگیری کند.
تعطیلی کتابفروشی “بچه های کتاب” در حال پیگیری است
مهدی امیدبخش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (خرید کتاب اورجینال پزشکی) در فارس ، در پاسخ به اظهارات مسعود منوچهری که از تعطیلی کتابفروشی کتاب کودکان خبر داد به رسانه ها گفت: مدیر کتابفروشی گفت درخواست ملاقات با مدیرعامل را داشت و راهنمایی های اسلامی را به فارس داد و پاسخی دریافت نکرد. آقای سهرابی معمولاً به سعد صدر گوش می دهد و زمانی را صرف حل مشکل این گونه موارد یا بسیاری از موارد مربوط به مشکلات اهالی فرهنگ و هنر می کند.

وی گفت: “به هر حال ، ما امسال تا آنجا که می توانیم در مورد مشکلات کتابفروشی ها با مرکز مکاتبه کردیم.” اگرچه کتابفروشی ها زیر مجموعه فرهنگ و رهبری اسلامی محسوب نمی شوند ، اما ما نیز نگران تعطیلی کتابفروشی ها هستیم خرید کتاب اورجینال پزشکی و از تعطیل نشدن کتابفروشی ها اطمینان حاصل کرده ایم.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و رهبری اسلامی استان فارس از حمایت کتابفروشی ها خبر داد و افزود: ما قطعا برای حل مشکلات کتابفروشی ها تلاش می کنیم.

لازم به ذکر است که مسعود منوچهری ، مدیر کتاب کودکان ، چهارشنبه (13 مرداد) به خرید کتاب اورجینال پزشکی گفت که این کتابفروشی به دلیل ناتوانی در پرداخت اجاره بها و عدم حمایت دولتی تعطیل است.