خلیج تمپا فقط آخرین توقف در سفر مربیگری در سراسر جهان توسط نیک پرستار است

هنگامی که نیک پرستار در اوایل دهه 1990 مربی دربی لیگ بسکتبال انگلیس بود ، این تیم فقط می توانست هفته ای دو شب سالن تمرین مربیان مراکز را رزرو کند.

پرستار و تیم او برای شروع 7 بعد از ظهر می رسند درست زمانی که بازیکنان بدمینتون روی زمین قبل از اینکه آخرین تابهای خود را بگیرند و تورها را بردارند.

پرستار عادت دارد که با تنظیمات مختلف سازگار شود ، قبل از اینکه در اولین کار خود در NBA در تورنتو مستقر شود ، دوازده توقف شغلی در ایالات متحده و خارج از کشور ایجاد می کند.

روز دوشنبه ، پرستار و رپتورز به خانه موقت خود خارج از خانه در تامپا ، فلوریدا نقل مکان کردند ، که یکی دیگر از فشارهای روی نقشه سفر بسکتبال پرستار است.

پرستار روز چهارشنبه در تماس زوم گفت: “فقط یک توقف دیگر در طول سفر مربیگری برای من. فقط یک مکان دیگر برای زندگی ، یک شهر دیگر ، یک چیز دیگر در جریان است.”

تماشا کنید | انتظارات پرستار با وجود جابجایی زیاد باقی می ماند:

پس از آنکه دولت فدرال درخواست این تیم برای بازی در تورنتو را رد کرد ، رپتورها در فلوریدا بازی های خانگی خود را انجام می دهند. سرمربی نیک پرستار می گوید که ترجیح می دهد به کانادا برگردد اما هیچ بهانه ای نمی آورد و انتظار دارد تیم در سطح بالایی بازی کند. 1:52

با توجه به محدودیت های سفر کانادا در طی بیماری همه گیر COVID-19 ، رپتورز در حال انجام بازی های “خانگی” خود در آمالی آرنا است که معمولاً محل استقرار NHL’s Lightning است و در حال تاسیس مرکز تمرین در یک هتل در مرکز شهر هستند.

پرستار وقتی از او در مورد بدترین مکانی که تا به حال تمرین کرده است ، س memoriesال کرد خاطرات خود را دربی می کند.

او با خندیدن گفت: “آنجا دوزی های خوب دیگری نیز وجود داشته است.” “من همیشه می گویم فقط مرا به یک زمین تمرین و بازی ها برسان و ما خوشحال خواهیم شد.”

با تأکید بر نکات مثبت

پرستار گفت ، این نکته اساسی است که بازیکنان و کارکنان به طور کامل به خانه موقت خود در Tampa خرید می کنند ، نه اینکه به این واقعیت بپردازند که آنها در Scotiabank Arena بازی نمی کنند.

“شما عزیزان می دانید که من از گفتن به شما چقدر دوست دارم در تورنتو خجالتی نداشته باشم ، این شهر ماست و تیم ما و سازمان ماست – صادقانه می گویم احساسات ناراحت کننده زیادی در مورد مجبور به ترک وجود دارد. این آسان نیست ، درست؟” پرستار گفت.

“من فقط می توانم این را بگویم: من می دانم كه ترجیح می دهم در تورنتو باشم ، اما نیستم. و حالا من در اینجا بهترین استفاده را خواهم كرد … ما می خواهیم تمام تلاش خود را بكنیم تا در حال تبدیل شدن به بهترین تیم بسکتبال که می توانیم تبدیل شویم. و این کار را با شروع پذیرش انجام می دهیم ، اینجا جایی است که هستیم. لبخندی بر لب بزنید ، از سمت راست تخت بیرون بیایید ، نگرش مثبت داشته باشید و به کار بپردازید. “

ابر غیرمعمولی که در این فصل معلق است ، تهدید همه گیر جهانی است که باعث ایجاد ویرانی در لیگ های حرفه ای ، به ویژه NFL شده است. تیم های NBA در حال حاضر به جلسات فردی با یک مربی و یک بازیکن در هر سبد محدود می شوند. بازیکنان و مربیان روزانه در حال آزمایش هستند و تیم ها می توانند تمرینات گروهی را از روز یکشنبه ، فقط پنج روز قبل از شروع راهنمایی قبل از فصل ، شروع کنند.

پروتکل های ایمنی و بهداشت لیگ می تواند 12 روز طول بکشد تا بازیکن بعد از آزمایش مثبت به میدان بازی برگردد. در حالی که هیچ تست مثبتی در “حباب” NBA در دنیای والت دیزنی در نزدیکی اورلاندو وجود نداشت ، اما هیچ گونه مسافرتی در آن وجود نداشت و حرکت محدود بود.

“همه چیز اتفاق می افتد”

پرستار گفت ، “بسیار مهم” است که بازیکنان از قوانین پیروی کنند.

“مسئولیت هر یک از ما به طور جداگانه به عهده ما است ، تا مطمئن شویم که از همه پروتکل ها پیروی می کنیم. امیدوارم که همه افراد قبل از هر چیز سلامتی و ایمنی خود و سلامت و امنیت خانواده خود را داشته باشند ،” او گفت. “این یک لایه اهمیت یا اولویت اضافی است که متفاوت از یک فصل عادی است ، اما ما مطمئناً در یک فصل عادی یا در زمان های عادی نیستیم ، بنابراین همه ما باید در این زمینه بسیار هوشیار باشیم.”

دو بازیکن ناشناس Golden State Warriors اخیراً آزمایش COVID-19 مثبت کردند. نگهبان رپتورها ، نورمن پاول گفت ، با دشواری کنترل محیط بازیکنان ، مطمئناً این موارد بیشتر خواهد بود.

تماشا کنید | Raptors GM Webster در آغوش خانه موقت تیم:

بابی وبستر در مورد چگونگی انتخاب رپتورها از تمپا به عنوان خانه موقت خود بحث می کند. 2:03

NFL توسط COVID-19 ویران شده است ، با ده ها بازیکن که آزمایش مثبت می دهند ، مجبور به تنظیم برنامه می شوند

پاول گفت: “من فکر می کنم این موارد در طول فصل اتفاق می افتد. شما فقط باید آنها را کنترل کنید زیرا درست مثل بازیکنان فوتبال که آزمایشات مثبتی انجام داده اند می آیند.” “شما باید پروتکل ها و آیین نامه هایی داشته باشید تا بتوانید از گسترش بیماری جلوگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که این بازیکنان در امنیت و قرنطینه هستند و می توانند از این علائم عبور کنند و سلامتی خود را از دست بدهند و هرچه سریعتر به بازی برگردند.”

فلوریدا ماهها یک کانون ویروس کرونا بوده است و روز سه شنبه از یک میلیون مورد پیشی گرفت.

Raptors برنامه پیش فصل سه بازی خود را با دو بازی در شارلوت ، 12 و 14 دسامبر آغاز می کنند. آنها در 18 دسامبر در اولین بازی “خانگی” خود به مصاف میامی می روند. این فصل 22 دسامبر است.