‘داستان کرالا درباره برادری است، این داستان کرالای من است’-اخبار ورزشی، اول پست

به نظر می رسد رسول پوکوتی، طراح صدا برنده اسکار، از نمایش کرالا در داستان کرالا که اخیراً منتشر شده راضی نیست و توییت ها و ویدیوهای متعددی را برای نشان دادن طرف دیگر ایالت به اشتراک گذاشته است. او در توضیح ویدئویی که ششی ثارور به اشتراک گذاشته است، نوشت:#MyKeralaStory بچه ها: برای هر داستانی یک ضد روایت وجود دارد، اما وقتی اطلاعات نادرست منتشر می شود، پیش بینی آسیبی که به نسل های آینده ما وارد می کند دشوار است. به همین دلیل است که ما به عنوان هنرمندان باید مسئولیت بیشتری برای مطالعه، جستجو و تمرین هنر خود داشته باشیم و بدانیم چه باید بگوییم.”

او در مورد ویدیوی دیگری از ازدواج یک زوج نوشت:شما به دنبال عشق هستید، عشق پیدا خواهید کرد… داستان کرالا در مورد برادری است… همین #داستان من کرالا

مدیر Sudipto Sen’s داستان کرالا تیزر خود را که سال گذشته منتشر شد، عناوین و توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. در میان جنجال‌ها و انتقادات برخی احزاب سیاسی، کارگردانی آدا شرما جمعه گذشته روی پرده‌ها رفت و با روندی دیوانه‌کننده در گیشه، توپ را از پارک بیرون آورد.

این فیلم چهره محبوب یا استراتژی بازاریابی پرهزینه ای نداشت، اما به دلیل محتوای جسورانه و داستان واقعی مسلمان شدن زنان کرالا و وادار کردن آنها به پیوستن به داعش، کارساز بود.

به دلیل موضوع بحث برانگیز آن، نمایش فیلم از روز یکشنبه در تامیل نادو و به دنبال آن ممنوعیت در بنگال غربی متوقف شد. با این حال، در ایالت های اوتار پرادش و مادهیا پرادش نیز معاف از مالیات اعلام شد.

از آنجایی که فیلم در روزهای هفته قدرت محکمی را نشان می دهد، ما منتظر هستیم داستان کرالا تا افتتاحیه آن حدود 70 تا 80 کرور به پایان برسد.

یوگیتا بیهانی، بازیگر نقش کلیدی در داستان کرالا، اخیراً گفته است: «وقتی با سازندگان آن آشنا شدم و آنها در مورد وقایع واقعی این سه دختر و آنچه از سر گذرانده‌اند به من گفتند، احساس فوریت کردم که بخشی از یک داستان باشم. داستانی که در مورد امنیت زنان صحبت می کند، و برای من، امنیت زنان بدون تفاوت در طبقه، عقیده یا مذهب بسیار مهم است. بنابراین این انگیزه بزرگ من برای حضور در فیلم بود.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام