دانلود کتاب داستان زبان انگلیسی

خواندن یکی از بهترین و م mostثرترین روش ها برای تقویت مهارت های انگلیسی شما است. دانلود کتاب داستان زبان انگلیسی و خواندن به شما کمک می کند واژگان خود را افزایش دهید ، با ساختارهای مختلف جملات در دستور زبان آشنا شوید و در عین حال از خواندن داستان های مورد علاقه خود لذت ببرید.

البته ، در سالهای اخیر ، خواندن کتابهای انگلیسی روی خوانندگان الکترونیکی و رایانه لوحی بسیار آسان شده است. زیرا با یک کلیک می توانید به راحتی معنی کلمات و عباراتی را که نمی دانید پیدا کنید یا آنها را برای یادگیری مجدد به لیست مورد علاقه خود اضافه کنید. همچنین نرم افزاری وجود دارد که به شما امکان می دهد هنگام خواندن به کتاب صوتی گوش دهید ، به این معنی که دانلود کتاب داستان با خواندن یک رمان انگلیسی ، تمام مهارت های انگلیسی شما افزایش می یابد.

در اینجا 9 رمان منتخب به زبان انگلیسی ، انتخاب شده توسط خانم استفانی زازولاک ، که یک معلم مجرب انگلیسی برای بهبود زبان انگلیسی شما است ، آورده شده است.

1- رمان انگلیسی “باد در بیدها” اثر کنت گراهام
رمان انگلیسی باد در بیدها
این داستان کلاسیک انگلیسی در حومه انگلستان اتفاق می افتد و داستان حیواناتی است که در سواحل رودخانه ها زندگی می کنند. استفاده آسان نویسنده از کلمات و عبارات انگلیسی ، همراه با روایت داستانی تخیلی ، این کتاب را به داستانی جذاب و لذت بخش برای کودکان و بزرگسالان تبدیل کرده است.

یک کتاب PDF رایگان بارگیری کنید
یک کتاب صوتی رایگان بارگیری کنید
2- رمان انگلیسی “ارباب مگس ها” نوشته ویلیام گلدینگ
رمان انگلیسی ارباب مگس ها
این رمان یکی از رمان های کلاسیک انگلیسی است که در اکثر مدارس ابتدایی انگلیسی در سراسر جهان تدریس می شود. داستان از این قرار است که وقتی گروهی از پسران در یک جزیره بیابانی گرفتار می شوند ، جامعه ای که توسط آنها شکل می گیرد به رفتار بی رحمانه و بی رحمانه ای تبدیل می شود. نویسنده کتاب از زبان نمایشی و توصیفی – چیزی شبیه شعر – استفاده می کند تا دانلود کتاب داستان زبان انگلیسی احساس خوبی در جزیره داشته باشد.

یک کتاب PDF رایگان بارگیری کنید
3- رمان انگلیسی پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی
رمان انگلیسی پیرمرد و دریا
ارنست همینگوی – نویسنده کتاب – به دلیل استفاده از سبک نوشتاری ساده از طریق استفاده از جملات کوتاه معروف است ، که یکی از بهترین ویژگی ها برای کسانی است که می خواهند یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنند. این کتاب داستان ماهیگیر کوبایی و نبرد او با نیزه غول پیکر است. این کتاب در واقع آغاز معرفی همینگوی به عنوان نویسنده ای بزرگ بود.

یک کتاب PDF رایگان بارگیری کنید
4- رمان انگلیسی مزرعه حیوانات نوشته جورج اورول
رمان انگلیسی مزرعه حیوانات
این رمان کوتاه و تمثیلی داستان شورش حیوانات علیه اربابان انسانی خود است و در واقع دانلود کتاب داستان زبان انگلیسی روایتی طنزآمیز از دوران استالین در اتحاد جماهیر شوروی است. اورول ، نویسنده کتاب ، از کلمات و عبارات ساده ای در نوشتن خود استفاده می کند تا مخاطبان بیشتری را با سطوح مختلف دانش ادبیات انگلیسی جذب کند. به عنوان مثال دانلود کتاب داستان انگلیسی، حیوانات این رمان همیشه از جملات ساده و کوتاه استفاده می کنند.

یک کتاب PDF رایگان بارگیری کنید
5- رمان انگلیسی سه شنبه با موری از آلبوم میچ
رمان انگلیسی سه شنبه با موری
داستان این کتاب از این قرار است که وقتی میچ ، نویسنده کتاب ، به طور تصادفی با استاد دانشگاه سابق دانلود کتاب داستان خود به نام موری شوارتز برخورد می کند ، با مجموعه ای از نکات ارزشمند در مورد زندگی استادش روبرو می شود که برای بیان شیرین میچ بسیار خنده دار است. به و آنها خوب هستند. جالب اینجاست که این توصیه به میچ در آخرین ماه زندگی استادش داده شد. سبک کتاب بسیار محاوره ای نیوز ماینز است و توصیه می کنیم آن را برای همه دوستداران یادگیری زبان انگلیسی بخوانید.

یک کتاب PDF رایگان بارگیری کنید
6- رمان انگلیسی وفاداری بالا از نیک هورنبی
رمان انگلیسی وفاداری بالا
این رمان برای همه دوستداران موسیقی توصیه می شود ، این یک رمان مدرن است که از سبک ادبیات عامیانه استفاده می کند و داستان را از دید شخصیت اصلی ، راب ، یک خواربارفروش دلچسب که در شمال لندن زندگی می کند ، روایت می کند. داستان از سرعت بالایی در روایت داستان برخوردار است ، اما البته ، مکالمات کوتاه ، خنده دار و جالبی بین شخصیت ها وجود دارد که باعث می شود تا پایان کتاب مجذوب آن شوید.

یک کتاب PDF رایگان بارگیری کنید
7- رمان انگلیسی “The Giver” اثر لوئیس لوری
رمان انگلیسی The Giver
در متن ، نویسنده این رمان از جملات کوتاه با دستور زبان ساده استفاده می کند تا خواننده دانلود کتاب داستان را از همان ابتدا به داستان خود بکشاند. داستان درباره پسری به نام جوناس است که عضو یک انجمن جالب است که در آن آزادی ، فردگرایی و انتخاب وجود ندارد!

یک کتاب PDF رایگان بارگیری کنید
۸- رمان انگلیسی Fantastic Mr. Fox از Roald Dahl
رمان انگلیسی Fantastic Mr. Fox
نویسنده این کتاب یکی از مشهورترین نویسندگان کتاب های کودکان است و در عین حال بسیاری از بزرگسالان با آن آشنا هستند. به طور کلی ، شروع با کتاب کودک بهترین راه برای شروع خواندن و یادگیری زبان انگلیسی با خواندن است. این کتاب همچنین مکالمات جالب و سرگرم کننده ای دارد که برای مخاطبان جالب است.

برای بسیاری این سوال پیش می آید که آیا خواندن یک کتاب انگلیسی می تواند به ما در یادگیری زبان انگلیسی کمک کند؟

و اصلا از چه نوع کتابی استفاده کنیم؟

در پاسخ باید بگویم که خواندن کتاب داستان در آموزش ما بسیار مثر خواهد بود و برای این منظور بهتر است با کتاب داستان شروع کنید و نکات مهم را هنگام انتخاب کتاب به شما پیشنهاد می کنم.

برای انتخاب کتاب داستان کوتاه ، بهتر است از کتاب مورد علاقه ما استفاده کنید و ارتباط خوبی با کتاب برقرار کرده و کتاب را مرور کنید.

کتابی که انتخاب می کنیم نباید در سطح بسیار بالاتری از دانش ما باشد و کلمات جدید زیادی داشته باشد ، زیرا در هر پاراگراف یا هر سطری که می خوانیم ، با کلمات جدیدی مواجه می شویم که درک معنی آنها دشوار است. و اگر نتوانیم معنی کلمات را حدس بزنیم ، به فرهنگ لغت ادامه می دهیم و سپس خسته و بی حوصله می شویم و انگیزه ما کاهش می یابد و به احتمال زیاد برنامه خواندن ما ادامه نخواهد یافت. احتمالاً شنیده اید که آنها می گویند “سنگ بزرگ نشان ندهید”!

روش صحیح انتخاب کتاب داستان این است که بهتر است کتابی متناسب با سطح ما انتخاب کنیم که در نهایت در هر فصل از کتاب حدود چهار تا هشت کلمه جدید وجود داشته باشد و یادگیری کلمات جدید برای ما جالب خواهد بود ، زیرا چند کلمه جدید ما یاد گرفته ایم و در عین حال تعداد کلمات متناسب است و شیرینی یادگیری را همزمان با احساس راحتی احساس می کنیم.

پس از خواندن ، وقتی با کلمه جدیدی روبرو می شویم ، باید دانلود کتاب داستان انگلیسی سعی کنیم معنی کلمه را در جمله حدس بزنیم و بلافاصله به فرهنگ لغت برویم تا معنی کلمه را بیابیم و یک فصل از کتاب را بخوانیم.

پس از آن زمان ، خلاصه ای از داستان وجود دارد ، ما باید توضیحاتی را که در مورد داستان دریافت کرده ایم ، شروع کنیم ، و در اینجا نیازی به حفظ همه جملات یا کلمات جدید نداریم ، اما بهتر است وقتی جمله کلمات و عبارات جدید در ذهن ما بمانید تا از آنها در بیان خود استفاده کنیم.

و روز بعد ، قبل از خواندن هر فصل جدید کتاب ، فصل های قبلی را مرور کرده و سپس به فصل جدید دانلود کتاب داستان انگلیسی بروید.

البته برای به خاطر سپردن داستانها می توان از نقشه ذهنی یا نقشه ذهنی استفاده کرد که در مقالات بعدی توضیح خواهم داد.