داوان از ناتوانی پادشاهان پنجاب در شلیک به عنوان یک واحد ناراحت است

شیخار داوان، کاپیتان ناامید پادشاهان پنجاب (PBKS) از ناتوانی تیمش در شلیک به عنوان یک واحد در هر سه بخش پس از شکست چهار ویکت آنها در روز جمعه از راجستان رویالز (RR) در دارمسالا ناراحت شد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

پنجاب دو روز پس از باخت 15 ران خود در مقابل دهلی کپیتالز (دی سی)، همچنین در ورزشگاه HPCA، موفق به دفاع از امتیاز 187 نشد و پس از دی سی و سان رایزرز حیدرآباد (SRH) سومین تیمی شد که از مسابقات خارج شد. مسابقه پلی آف در جریان است.

مقالات مرتبط

PBKS

PBKS vs RR Highlights، IPL 2023، امتیاز کامل کریکت: راجستان رویالز پنجاب کینگز را با پیروزی در چهار ویکت شکست داد

PBKS

IPL 2023: سام کوران، شاهرخ خان غارت 28 در یک یوزوندرا چاهال در جریان درگیری PBKS-RR

فکر می کنم می توانستیم در همه زمینه ها بهتر عمل کنیم. گاهی اوقات ضربه زدن کلیک می کرد و گاهی اوقات بولینگ کلیک می کرد، ما نمی توانستیم آن اجراها را کنار هم بگذاریم.

داوان پس از بازی گفت: “اما این یک گروه جوان است، بنابراین ما در این فصل چیزهای زیادی یاد گرفتیم.”

پنجاب 187 برای 5 را ارسال کرد، هدفی که RR در 19.4 اوور به دست آورد.

داوان گفت که از دست دادن تعداد زیادی ویکت در پاورپلی آنها را از رسیدن به 200 ران محدود می کند، که باید امتیاز خوبی در این ویکت می بود.

ما ویکت‌های زیادی را در پاورپلی از دست دادیم و این باعث شد که در عقب‌نشینی قرار بگیریم، اما (سام) کوران، جیتش (شارما) و شاهرخ (خان) ما را به بازی بازگرداندند، بولینگ خوب بود (در تکه‌ها)، اما فیلدینگ عالی نبود.

“من احساس می کنم 200 باید در این زمین مجموع خوبی باشد. می‌دانستم که باید بازی را به عمق برسانم، بنابراین می‌خواستم بهترین بازیکن‌هایم زودتر کاسه بازی کنند، بنابراین راهول (چهار) مجبور شد آخرین کاسه را انجام دهد. در آخرین بازی من به هارپریت (برار) فینال را تمام کردم، این به سطح و موقعیت بستگی دارد.»

این برد امیدهای ناچیز RR را برای بازی های پلی آف زنده نگه داشت، اگرچه این به نتایج سایر مسابقات باقی مانده بستگی دارد.

سانجو سامسون، کاپیتان RR گفت: “ما تیمی با کیفیت داریم و دیدن اینکه در کجای جدول ایستاده ایم کمی تکان دهنده است.”

او از تلاش نفس گیر یاشاسوی جیسوال در این دوره از IPL تمجید کرد.

من تقریباً در هر بازی درباره جیسوال صحبت کرده ام. او پختگی نشان داده است. به نظر می رسد که او 100 بازی T20I را بازی کرده است.

دودوت پادیکال که بازی را برای راجستان با 30 توپ 51 ترتیب داد و با یاشاسوی جیسوال (50) یک جایگاه برنده مسابقه را با 73 ران بخیه زد، از شلیک در یک بازی مهم که در آن تیمش به زمین کشیده شده بود ابراز خرسندی کرد. پشت پا

او در این فصل به خوبی بازی می‌کرد، اما نتیجه خوبی نداشت. در هر بازی که وارد میدان می شوید و می خواهید برنده بازی شوید. بالاخره توانستم تاثیر بگذارم.

«این یک نوع فصل بوده است که در آن همه جا با نظم بوده‌ام. فرقی نمی کند که در کدام موقعیت ضربه بزنم، باید یاد بگیرم. در شروع فصل مطمئن نیستم که بتوانم به آن برسم یا نه. حالم خیلی بد بود. از همه کسانی که از من حمایت کردند، تشکر می کنم.

با ورودی های PTI

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام