درخشش بازیکنان جوان در مسابقات پر آسیب

کمپین IPL 2023 هندی‌های بمبئی با شکست 62 ران مقابل گجرات تایتانز در مسابقات مقدماتی 2 در احمدآباد به پایان رسید. قهرمانان پنج بار در آخرین روز به پلی آف راه یافتند – اولین بار در سه سال گذشته – و سپس لاکنو سوپر جاینتز را در المینیتور شکست دادند تا شانس دیگری برای صعود به فینال کسب کنند. اما آنها با نمایش شوبمن گیل که باعث شد او 129 ران از 60 توپ به ثمر رساند، از بازی خارج شدند. چگونه با آن مقابله می کنید، حتی اگر سوریاکومار یاداو را در میان خود داشته باشید؟

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

MI می تواند به این فصل نگاهی بیاندازد و از اینکه با وجود نداشتن بازیکن اعتصابی برتر خود (جاسپریت بومراح) و مصدومیت های فراوان برای بازیکنان خارج از کشور خود، سوم شد، به این فصل نگاه می کند. منابع بولینگ کاهش یافته بود که این واقعیت را توضیح می دهد که آنها 6 بار مجموعاً 200 گل دریافت کردند – بیشتر در یک فصل IPL. راه حل به شکل خمیرهای جوانی ظاهر شد که در زمین های مسطح شادی می کردند. در نتیجه، MI شش بار در این فصل بیش از 200 امتیاز به دست آورد – همچنین یک رکورد برای یک فصل IPL. بنابراین وقتی بازی MI را تماشا می‌کردید، می‌دانستید که در هر صورت دویدن‌های زیادی خواهید داشت.

مقالات مرتبط

بمبئی

هندی‌های بمبئی: جوانان و اولین‌ها MI را به مسابقات مقدماتی 2 IPL 2023 سوق می‌دهند.

بمبئی

IPL 2023: “ما درست تا آخر جنگیدیم” – بوچر مربی هندی های بمبئی از تیمش برای رسیدن به پلی آف تمجید کرد.

به طور خلاصه

سرخپوستان بمبئی فصل را با دو باخت متوالی آغاز کردند و سپس سه برد متوالی به دست آوردند. نیم فصل اول یک کیسه مختلط بود زیرا آنها در تلاش برای یافتن فرمولی مؤثر بودند.

در نیمه دوم، با افزایش آسیب‌ها، MI مجبور شد استراتژی خود را تغییر دهد، جایی که آنها بیشتر به ضربه زدن با مجموع بزرگ تکیه کردند و سپس سعی کردند از آنها دفاع کنند. بیشتر این بردها زمانی به دست آمدند که آنها در حال ضربت دوم بودند.

در آخرین روز از مرحله لیگ، هندی‌های بمبئی برای اولین بار در سه سال گذشته به دلیل عدم پیروزی رویال چلنجرز بنگلور در آخرین بازی خود مقابل گجرات تایتانز، راهی پلی آف شدند.

با کسب مقام چهارم، MI در Eliminator با LSG بازی کرد و با 81 ران با کامرون گرین (41 از 23 توپ) و آکاش مادوال (5/5) نقش های کلیدی را ایفا کردند.

برد عظیم بر LSG شانس MI را برای راه اندازی فینال مقابل CSK افزایش داد، اما با ضربه استادانه شوبمن گیل شکست خورد.

بهترین اجرا: سوریاکومار یاداو

برخلاف سایر تیم‌ها که یک بازیکن سر و شانه بالاتر از بقیه داشتند، MI احتمالاً سه بازیکن دارد که فصل‌های فوق‌العاده‌ای داشتند. Suryakumar Yadav با 605 دوش – پنج دهه پنجاه و یک قرن – یکی از آنها برای ضربه زدن نوآورانه‌اش و روشی که برای ضربه زدن به T20 انجام دادید، است. شوبمن گیل در حال حاضر تخیل همه را به تسخیر خود درآورده است، اما سوریاکومار یاداو لیگی از خودش را به ترتیب متوسط ​​تا اواخر رهبری می‌کند.

به همان اندازه کشنده این فصل پیوش چاولا بود. فصل گذشته، چاولا جعبه تفسیر را اشغال کرد و میکروفون را در دست داشت. سومین ویکت گیر برتر در تاریخ IPL، با 22 ویکت با میانگین 22.50، نرخ ضربه 16.63 و دوان واگذار شده در 8.11.

در پایان فصل، آکاش مادوال (14 ویکت با نرخ اقتصادی 8.58) به عنوان دومین ویکت گیر برتر برای MI در این فصل علیرغم انجام 8 مسابقه ظاهر شد. او تقویتی را فراهم کرد که بمبئی در حمله بولینگ به شدت به آن نیاز داشت.

چه چیزی برای MI کار کرد

جوانان سرخپوستان بمبئی به جوانان این فرصت را دادند که وارد شوند و برخی از آنها تحویل داده شدند. پنج هندی اولین بازی IPL خود را در این فصل به دست آوردند: نهال وادهرا، ارشد خان، آرجون تندولکار، آکاش مادوال و راغاو گویال. همه آنها در بردها نقش داشتند.

مدوال در برابر LSG پنج ویکت برای پنج ران گرفت. Wadhera 241 دوش از جمله 21 توپ مهم 40 در مقابل GT و 51 توپ 64 در برابر CSK جمع آوری کرد. تیلاک ورما که دومین فصل خود در IPL را بازی می کند، 343 دوش با نرخ ضربه 164.11 به ثمر رساند.

روهیت شارما، کاپیتان MI در جمع بندی مسابقات IPL 2023، گفت: “پات زدن ما در واقع بزرگترین امتیاز مثبت بود.” فصل و ببینیم که چه کاری می توانیم با تیم انجام دهیم.”

چیزی که برای MI کار نکرد

بمبئی باید در فصل آینده گزینه‌های بولینگ خود را بهبود بخشد، با انجام ضربات بازی و حضور جوانان. بازگشت جاسپریت بومرا تا حدی این مشکل را حل می کند، اما با توجه به اینکه اوضاع با جوفرا آرچر چگونه اتفاق افتاد، MI نمی تواند از بازگشت او مطمئن باشد. آنها می خواهند شرایط را برای فصل آینده با توپ گیر خارج از کشور و یک گزینه هندی برای کمک به چاولا تقویت کنند.

پایان نهایی هندی های بمبئی: سوم

هندی های بمبئی بیشترین دوندگی ها را در IPL 2023 انجام داد: Suryakumar Yadav (605 دوش)

هندی‌های بمبئی بیشترین تعداد ویکت در IPL 2023: پیوش چاولا (22 ویکت)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام