درخشش همه جانبه آکسار پاتل سرفصل پیروزی پایتخت دهلی است

اینجا را دوست دارم، جمعیت شگفت انگیزی است، آنها همیشه به اینجا می آیند و حمایت می کنند. از حمایتتان متشکریم. بازی برای ما چالش هایی ایجاد می کند، برای ما، کسب دو امتیاز عالی است.

روز دوشنبه برای دیوید وارنر، “بازگشت به خانه” خوشحال کننده بود زیرا تیم پایتخت دهلی (DC) او در بازی لیگ برتر هند (IPL) در اوپال از سانرایزرز حیدرآباد (SRH) تیم سابقش برتری یافت.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

برای دهلی کپیتالز، بیشتر از کتک خورده ها، تلاش جمعی بولرها بود که آنها را به پیروزی رساند، زیرا در مجموع 144 بر 9 با موفقیت دفاع کردند.

بارها و بارها، Axar Patel بارها و بارها پایتخت دهلی را نجات داده است، و دوشنبه شاهد داستان مشابهی بود، با عملکرد همه جانبه Axar در دومین برد متوالی DC در این فصل حرف اول را زد.

دی سی پس از برنده شدن در پرتاب توپ را انتخاب کرد، اما این یک توپ 34 از آکسار بود، همراه با مانیش پاندی (34) که پایتخت را به 144 رساند. به نفع فیل سالت انگلیس بود، اما حتی در آن زمان نیز، سالت موفق نشد و به دلیل اردک طلایی توسط بوونشوار کومار اخراج شد.

به نظر می‌رسید که اکثر ضربه‌زنان SRH فاقد اعتماد به نفس بودند، زیرا آنریچ نورجه (2/33) و آکسار پاتل (2/21) شورش کردند، و آیدن مارکرام حق داشت که به عدم قصد SRH در ضربات خود اشاره کند.

مایانک آگاروال یک توپ 39 توپ 49 را به ثمر رساند و هاینریش کلاسن 19 توپ 31 را به ثمر رساند و زمان برای SRH تمام می شد تا واشنگتن ساندار (24* از 25 توپ) بتواند کاری را انجام دهد که آکسار پاتل با چوب انجام داد: بایستید و ارائه.

“با خفاش خوب نیست. متأسفانه قصد کافی نیست، برای برنده شدن در یک بازی کریکت هیجان زده نیستم. ما باید به عقب برگردیم و ببینیم چگونه می توانیم آزاد باشیم و بهتر باشیم. دشوار است، شما می توانید همه چیزهای درست را بگویید، اما بچه ها باید آن را بپذیرند.

ما می‌خواهیم یک مارک خاص کریکت بازی کنیم و اگر این کار را اشتباه انجام دهیم، شب‌ها خیلی بهتر می‌خوابیم. مارکرام در مراسم معرفی گفت: امشب ما بی هدف بودیم، متأسفانه به دلیل بی هدفی ما را ناامید می کنیم.

حملات سه گانه واشنگتن ساندار

دی سی در مرحله پاورپلی مقابل سانرایزرز حیدرآباد نتیجه 49 بر 2 را به ثمر رسانده بود، اما بعداً جادوی واشنگتن ساندار با توپ بود که به SRH شتاب داد، البته به صورت لحظه ای در بازی.

سوندار در اوور هشتم مسابقه سه ضربه زد و دو ویکت بزرگ در وارنر و سرفراز خان به دست آورد، قبل از اینکه امان خان را برای پایان دادن به اوور ببرد.

جدا از Axar، وارنر تاکنون نقش مهمی در این کمپین برای DC داشته است، بنابراین گرفتن ویکت استرالیا همیشه یک آرامش بزرگ است.

برای توضیح بیشتر، وارنر تا کنون در این فصل چهار نیم قرن گلزنی کرده است، که نشان می دهد خود کاپیتان ستون فقرات دی سی بوده است.

روز دوشنبه، وارنر به مدت 21 سال از کار اخراج شد، در حالی که این مرد 36 ساله تنها برای یافتن هری بروک در ساق پای مربعی عقب افتاده، برای بازرسی از کار اخراج شد.

سرفراز نیز به همین شکل از کار برکنار شد و قربانی این جارو شد و فیلدگر چهارپایه عقب عمیق را پیدا کرد، اما این بار این بوونشوار کومار بود که با آن شکار شد.

از 49/2، DC به 62/5 محدود شد، اما بعداً یک ایستگاه مهم 69 ران بین Manish Pandey و Axar Patel بود که آنها را به 144 رساند.

موکش کومار قرارداد را امضا می کند

موکش کومار برای 15 دوش در 18 رفته بودهفتم در طول تعقیب و گریز SRH. او دو ضربه چهار ضربه ای توسط کلاسن و یکی دیگر از واشینگتن ساندار خورد، بنابراین زمانی که از شما خواسته می شود فینال را به پایان برسانید و از 13 ران دفاع کنید، همیشه تنش وجود دارد.

اما موکش این فرصت را از دست نداد. او در واقع به این مناسبت برخاست و بازیکنانی درخشان را ارائه کرد و با بولینگ چند طول خوب، تنها پنج ران از آن فینال به پایان رسید.

او ممکن است در روز دوشنبه یک ویکت نگرفته باشد، اما مطمئناً در کمک به DC برای محدود کردن SRH به 137/6 تأثیر گذاشته است. از این گذشته، این یک تلاش جمعی بولینگ از سوی دی سی بود، صرف نظر از اینکه ویکت گرفته باشد یا نه، زیرا پیروزی در پایان روز مهم است. و دهلی کپیتالز دقیقاً این کار را انجام داد.

برای SRH، بهبود در مناطق خاص و بازگشت به تابلوی طراحی خواهد بود. SRH امیدوار است که تا به حال، آنها حریفان خود را بهتر بشناسند، زیرا آنها یک بار دیگر در چند روز دیگر، در بازی معکوس در ورزشگاه آرون جیتلی در روز شنبه، با DC روبرو خواهند شد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام