درمارولر برای درمان جای جوش و آکنه چه مزایا و معایبی دارد؟

درمارولر 6 در 1 DRS با کیفیت بالا و سوزنهایی از جنس تیتانیوم ضد زنگ، بهترین راه جلوگیری از پیری، چین و چروک پوست و سایر مشکلات پوستی است. درمارولر 5 در 1 برند اسکیناوو با کیفیت بالا و سوزنهایی از جنس تیتانیوم بهترین راه حل برای افزایش کلاژن سازی، جوانسازی و جلوگیری از پیری، شل شدن و چین و چروک پوست و سایر مشکلات پوستی مانند از بین برنده و جلوگیری از چین و چروک، درمان جای جوش و اسکار، کشیدگیها و خطوط پوستی، از بین برنده سلولیت، کیسه و تیرگی زیر چشم، لکههای تیره، جای بخیه و درمارولر مخصوص دور چشم

موتن رو یکی از بهترین فروشگاههای اینترنتی آرایشی و بهداشتی است که بیش از نیم قرن تجربه دارد و در سال 1397 توانسته است تندیس «برترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی» را از جشنواره وب و موبایل ایران دریافت کند. این موضوع در واقع به این معنی است: حرکت کردن سوزن های ریز (درمارولر) بر روی پوست دسته های کلاژن موجود در لایه بالایی درم را که باعث ایجاد زخمهای ناهموار می شوند، تجزیه می کند که با تقویت فوری تولید کلاژن بیشتر، روند ترمیم را تحریک می کند.

در این روش با ایجاد منافذ بسیار ریز که با چشم به راحتی دیده نمیشوند سلولهای بنیادی پوست تحریک شده که در نتیجه آن پروسه ترمیم فعال میشود. در دنیای امروز به دلیل عواملی مانند استرس ، آلودگی ، استفاده از مواد آرایشی ، افزایش و یا کاهش وزن مشکلاتی از قبیل چین و چروک ، جوش و آکنه ، اسکار و جای جوش ، ترک های پوستی و افتادگی پوست به وجود می آید که تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامت روان و اعتماد به نفس افراد خواهد داشت.

برای مراقبت های پوستی روش های زیادی وجود دارد. این روش درمانی باید پس از بهبودی تکرار شود و جلسه بعدی بین ۳-۴ هفته بعد امکان پذیر است. در روش های سنتی ، نفوذ مواد و داروهای پوست کمتر از ۳ درصد خواهد بود در صورتی که با استفاده از درمارولر ، تا ۹۰ درصد مواد به پوست نفوذ می کنند و نتایج بسیار بهتری در کوتاه ترین زمان به وجود می آید. درمارولر سایزهای مختلفی دارد که معمولا از ۰٫۲ تا 2 میلیمتر میباشد که باتوجه به جایی از بدن که میخواهید استفاده کنید و با مشورت پزشک اندازه آن را انتخاب میکنید.