دروازه Tendulkar-Lara در SCG رونمایی شد

دهلی نو: به مناسبت پنجاهمین سالگرد تولد ساچین تندولکار، بازیکن اسطوره ای کریکت هند و 30 سال از حضور 277 بازی لارا، زمین کریکت سیدنی (SCG) نمادهای کریکت را در استادیوم جاودانه کرده است.

برایان لارا و ساچین تندولکار، بزرگان بین المللی کریکت به سر دونالد بردمن، آلن دیویدسون و آرتور موریس ملحق شدند و مجموعه ای از دروازه ها را به افتخار آنها در زمین کریکت سیدنی نامگذاری کردند.

این دو نماد بین‌المللی کریکت که از اوایل دهه 1990 دوستی ویژه‌ای داشتند، اکنون افتخار دروازه‌هایی را که به نام آن‌ها در زمین کریکت نامگذاری شده‌اند، در زمین کریکت، جایی که این دو یکی از بهترین بازی‌های خود را بازی کردند، به اشتراک خواهند گذاشت.

این گیت‌های ویژه بین اتاق رختکن اعضای غرفه خارج از خانه و غرفه پیام‌رسان Noble Bradman واقع شده‌اند. Cricbuzz.

در طول آزمون سالیانه سال نو در سیدنی، تیم کریکت مردان پاکستان احتمالاً اولین نفری خواهد بود که از دروازه لارا-تندولکار وارد می شود. تیم هند باید یک سال دیگر صبر کند تا از دروازه ای که به نام کریکت باز افسانه ای خود نامگذاری شده وارد شود.

مصاحبه ساچین: “هنوز احساس نمی کنم 50 ساله هستم، یک جوان 25 ساله با 25 سال تجربه بهتر به نظر می رسد”

از تابستان 2019-2019 تصمیم به تجلیل از تندولکار و لارا مورد بحث قرار گرفته است. با جشن تولد ساچین در سال جاری، تصمیم گرفته شد که دروازه های ویژه در 24 آوریل 2023 رونمایی شود.

این دروازه ها توسط رئیس SCG و Venues New South Wales Rod McGeoch AO و مدیر عامل شرکت Kerrie Mather به همراه نیک هاکلی مدیر عامل کریکت استرالیا در روز دوشنبه رونمایی شد.

ساچین اولین هندی است که نام خود را در زمین معروف کریکت استرالیا ثبت کرد. او برخی از بهترین لحظات خود را در کریکت در SCG پشت سر گذاشت.

زمین کریکت سیدنی زمین مورد علاقه من دور از هند بوده است. من از اولین تور استرالیا در سال های 1991-1992 خاطرات خوبی در SCG داشتم. این افتخار بزرگی است که همه بازیکنان کریکت از دروازه‌هایی استفاده می‌کنند تا به زمین بازی در SCG به نام من و دوست خوبم برایان دسترسی داشته باشند.»

مایلم از تیم SCG و کریکت استرالیا و این حرکت محبت آمیز تشکر کنم. من مشتاقانه منتظر هستم که به زودی از SCG بازدید کنم.

من بسیار مفتخرم که در زمین کریکت سیدنی به رسمیت شناخته شدم، همانطور که مطمئن هستم ساچین است. لارا گفت که زمین برای من خاطرات خاص بسیاری را در خود جای داده است و من و خانواده ام همیشه از بازدید از آن در استرالیا لذت می بریم.

پیش از این، انجمن کریکت بمبئی در اقدامی خاص از ساخت مجسمه ساچین تندولکار در اندازه واقعی در داخل استادیوم Wankhede بمبئی خبر داده بود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام