درگیری بین اعضای پانچایات خپ در جریان جلسه حمایت از کشتی گیران رخ می دهد

درگیری بین اعضای خپ پانچایات در طول جلسه آنها در مورد حمایت از کشتی گیرانی که خواستار اقدام علیه رئیس مستعفی WFI بریج بوشان شاران سینگ بودند، رخ داد.

این جلسه امروز در کوروکشترا ایالت هاریانا برگزار شد، زیرا پانچایات سورام سرو خاپ در روز پنجشنبه تصمیم خود را پس از نشست مظفرنگار در مورد اعتراض کشتی گیران محفوظ نگه داشت.

مقالات مرتبط

کشتی گیران

اعتراض کشتی گیران: نیراج چوپرا خواستار “راهی بهتر” برای برخورد با کشتی گیران معترض شد

کشتی گیران

اعتراض کشتی گیران: پلیس دهلی FIR را علیه کشتی گیران معترض به اتهام “شورش” ثبت کرد

در همین حال، راکش تیکایت، رهبر کشاورز گفت که کشتی گیران دولتی باید عدالت را رعایت کنند و دولت 7 تا 10 روز فرصت دارد تا علیه متهمان اقدام کند.

یک پیام بزرگ از هاریانا (به دولت) باید از اینجا (خاپ پانچایات در کوروکشترا) منتقل شود. بگذارید 7 تا 10 روز فرصت داشته باشند (برای اقدام). راکش تیکایت، رهبر کشاورز در مورد اعتراض کشتی گیران می گوید، آنها جلسه 5 ژوئن («مجمع ماها» بریج بوشان در آیودیا) را پس از اینکه تحت فشار خپ پانچایات قرار گرفتند، لغو کردند.

جدای از این، لباس کشاورزان سامیوکتا کیسان مورچا نیز خواستار تظاهرات سراسری امروز در حمایت از کشتی گیران شده است. سامیوکتا کیسان مورچا بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که فراخوانی برای تظاهرات سراسری “برای تضمین حق دموکراتیک اعتراض کشتی‌گیران هندی” و سایر بخش‌های جامعه داده است.

مورچا با سکوهای اتحادیه‌های کارگری، زنان، جوانان، دانشجویان و سایر بخش‌ها، از جمله روشنفکران، برای برپایی تظاهرات در سراسر هند هماهنگ خواهد کرد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام