دهلی نتوانست از درخشش همه جانبه مارش استفاده کند

پس از مدت کوتاهی برانگیختن امیدها برای احیای مجدد با پیروزی های متوالی، پایتخت دهلی بار دیگر با شکست هفت ران در مقابل سانرایزرز حیدرآباد در روز شنبه در تیم بازنده به پایان رسید.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

دهلی این فرصت را داشت تا برای اولین بار از مراحل اولیه IPL 2023 از انتهای جدول خارج شود و مطمئناً در دومین دیدار خود با SRH در کمتر از یک هفته، این بار در زمان خود، شتاب زیادی داشت. استادیوم آرون جیتلی، زمین چمن خانگی آنها.

SRH vs DC، IPL 2023: هر دو تیم برای بالا رفتن در جدول امتیازات به ضربات تیراندازی نیاز دارند

SRH vs DC Live Streaming، IPL 2023: زمان و مکان تماشای مسابقه IPL

به هر حال، پایتخت، دوشنبه اوایل این هفته، با موفقیت از یک هدف 145 ران در برابر سان رایزرز دفاع کرد، و خونسردی زیادی نشان داد تا نرخ امتیاز را کاهش دهد و باعث سقوط در اوورهای میانی شود.

در حالی که این بخش ضربه زدن بود که سانرایزرز را در روز دوشنبه ناامید کرد، همان گروه نقش کلیدی در پیروزی هفت ران آنها در آخر هفته داشت، البته با چند تغییر در ترکیب.

در عکس‌ها: SRH با پیروزی 7 ران مقابل DC، رگه‌های شکست ناگهانی را پشت سر گذاشت

برای شروع، آبیشک شارما، بازیکن همه کاره، این واقعیت را تأیید کرد که او واقعاً به صدر جدول تعلق داشت، با 36 تحویل با 67 ضربه محکم که در همان اوایل کار را رقم زد. شارما به “ارتش نارنجی” کمک کرد تا پس از اخراج زودهنگام مایانک آگاروال (5) بهبود یابد، بازی تهاجمی او به Sunrisers کمک کرد تا با وجود از دست دادن دو ویکت در طول راه، پاورپلی را با نرخ بالای 10 پایان دهند.

هاینریش کلاسن، بازیکن ویکت بان، که حیدرآباد را در تعقیب و گریز زیر 150 خود در روز دوشنبه با یک توپ 19 توپ 31 زنده نگه داشته بود، پس از اینکه کاپیتان آیدن مارکرام و هری بروک – امروز به سطح میانی منتقل شدند – در فاصله دو تحویل، وارد شدند. و هنگامی که فرمان راهپیمایی توسط اکسار پاتل، چرخاننده دست چپ به آبیشک داده شد، مسئولیت را بر عهده گرفت.

پس از شروع های متعدد در طول فصل، کلاسن سرانجام موفق شد اولین IPL خود را در نیم قرن مطرح کند در حالی که با عبدالصمد (28) و آکیل حسین شراکت حیاتی کرد تا به SRH کمک کند تا در فاصله نزدیک 200 به پایان برسد – امتیازی که در آن به دست نمی آید. ورزشگاه آرون جیتلی اغلب اوقات

قهرمانی های میچل مارش بیهوده است

اگر قهرمان‌های میچل مارش، قهرمان استرالیایی همه‌جانبه، که تا کنون فصلی مختلط را پشت سر می‌گذاشت، نمی‌توانست مجموعاً در محدوده 220 پست بگذارد.

به هر حال، این مارش بود که با خلاص شدن از شر مارکرم و بروک – که هر دو در این فصل با خفاش ویران کردند – پس از یک پاورپلی عالی، روی نرخ گلزنی SRH در یک دوشیزه دو ویکت، سرپوش گذاشت.

ارقام استرالیایی غربی در نیمه راه مسابقات SRH 2-1-4-3 بود. اگرچه مارش پس از بازگرداندن باقیمانده طلسم خود در مسابقات مرگ کمی گران بود، اما مارش در نهایت توانست دومین چهار فری خود را در IPL ثبت کند، ارقام او 4/27 مایل جلوتر از سایر بول کاران DC، تنها با Axar ( 4-0-29-1) از نظر اقتصادی نزدیک می شود.

و فقط با توپ نبود که مارش در آن روز درخشید – او پس از اخراج کاپیتان دیوید وارنر به دلیل اردک دو توپی، یک توپ 39 توپ 63 را منفجر کرد و یک پایه محکم 112 دونی را با فیلیپ سالت دوخت. مشارکت ماراتن نه تنها به دهلی کمک کرد تا از شروع متزلزل خود بازگردد، بلکه آنها را در اوورهای میانی روی صندلی راننده قرار داد و تیم میزبان در 112/1 به عنوان یک بازیکن محبوب به نظر می رسد و تقریباً نیمی از اوورهای آنها باقی مانده است.

همانطور که در مورد فرنچایز پایین رده در چندین موقعیت در این فصل اتفاق افتاده بود، پایتخت ها همه کار سخت مارش و سالت را با یک فروپاشی دیگر در اوورهای میانی خنثی کردند. و تنها چیزی که برای شروع این اسلاید لازم بود، شکار تماشایی مایانک مارکانده از بولینگ خود برای حذف نمک بود.

دهلی در هر یک از دو اوور بعدی یک ویکت را از دست داد، مانیش پاندی توسط آبیشک برای 1 اخراج شد و مارش اولین ویکت IPL آکال حسین در 14 شد. مارکانده دوباره ضربه می زند و در اولین بازی خود برای دی سی، پریام گارگ، خمیر سابق SRH را برای 12 بازی حذف می کند. و در زمانی که تی ناتاراجان سرفراز احمد را به ارمغان آورد، دهلی در نهایت پنج ویکت را برای تنها 36 ران در کمی بیش از پنج اور از دست داد.

مارکانده یک طلسم ستاره‌ای دیگر را تحت فشار انجام می‌دهد و با 2/20 در چهار اوور خود به پایان می‌رسد، در حالی که بوونشوار کومار و ناتاراجان همه چیز را در اورهای مرگ مرتب نگه می‌دارند تا اطمینان حاصل شود که دهلی در 9 ران کوتاه می‌آید. و شکاف بین دو طرف می‌توانست بسیار گسترده‌تر باشد، اگر آکسار 29 شکست‌ناپذیر را از 14 تحویل دریافت نمی‌کرد و جای تعجب بود که آیا دهلی مرتکب اشتباه تاکتیکی دیگری با فرستادن گارگ و سرفراز پیش از همه چیز شده است. بازیکنی که در اوایل این هفته در حیدرآباد بهترین بازیکن مسابقه را به دست آورده بود.

بخوانید | آیدن مارکرام پس از شکست SRH از DC از “تلاش تیمی عالی” استقبال می کند

علیرغم اینکه تیمش در تیم بازنده قرار گرفت، مارش به عنوان بازیکن برتر مسابقه نسبت به بازیکنانی مانند آبیشک و کلاسن شناخته شد و شب او کمی بهتر شد. و در طول چت پس از بازی، مارش خوشبین است، او ترجیح می دهد به جای تمرکز بر کمبودهای دهلی در روز، روی نکات مثبت و مسیر پیش رو تمرکز کند.

دلیلی وجود دارد که چرا IPL بهترین تورنمنت در جهان است. برنده شدن در بازی ها بسیار سخت است. بازی های نزدیک می تواند فصل شما را مشخص کند. متأسفانه ما در مسیر اشتباهی از چند مورد بوده ایم. اما روحیه ما بالاست. هنوز راه درازی در این مسابقات باقی مانده است. ما باید شروع به پیروزی کنیم، اما من به این گروه اعتقاد زیادی دارم.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام