دواین براوو، اسطوره CSK، این تیم را در فینال IPL 2023 نمی خواهد

چنای سوپر کینگز (CSK) نسبت به تهدیدی که تایتان‌های گجرات (GT) و هندی‌های بمبئی (MI) برای جاه‌طلبی‌های قهرمانی‌شان ایجاد می‌کنند، محتاط خواهد بود و برای هر دو تیم در مرحله آماده‌سازی لیگ برتر هند در سال 2023 برنامه‌هایی در دستور کار خواهد داشت. IPL) فینال یکشنبه.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

دارندگان جام فعلی GT و قهرمان پنج دوره MI روز جمعه در مسابقات مقدماتی 2 در استادیوم نارندرا مودی احمدآباد به میدان می روند تا تصمیم بگیرند که کدام تیم با برنده چهار بار CSK در مسابقه قله دو روز دیگر روبرو خواهد شد.

مقالات مرتبط

IPL

پلی آف IPL 2023: چگونه CSK و MI اوضاع را پس از فصل فاجعه بار 2022 تغییر دادند

IPL

سناریوهای صلاحیت IPL: چگونه هر تیم در رقابت برای پلی آف ایستاده است

CSK پیش از این پس از شکست دادن GT با 15 ران در Qualifier 1 به دهمین فینال IPL رکورددار رسید.

بخوانید | سوراو گانگولی می‌گوید MS Dhoni نشان داده است که چگونه می‌توان در مسابقات بزرگ پیروز شد

با این حال، برای اسطوره CSK و مربی فعلی بولینگ، دواین براوو، یک تیم خاص وجود دارد که او را تا آنجا که به امید قهرمانی چنای مربوط می شود، عصبی می کند. در صحبت با Star Sports، بازیکن سابق همه کاره هند وست فاش کرد که از چشم انداز اینکه سرخپوستان بمبئی برای چهارمین بار در فینال IPL با سوپر کینگز چنای روبه رو شوند، “ترس” دارد.

«نه، من از بمبئی می ترسم (می خندد). ما اینطوری نمی بینیم…. بله، منظورم این است که، صادقانه بگویم، احساس شخصی من است، من بمبئی را نمی خواهم. دوست من پولارد این را می داند.

ما مشتاقانه منتظر هر کسی هستیم که قرار است با آن روبرو شویم. براوو که قبل از انتقال به CSK سه فصل برای MI بازی کرد، اخیراً به پخش رسمی گفت.

MI تا فینال IPL 3-1 از CSK برتری دارد. چنای اولین دیدار را در سال 2010 در استادیوم دی پاتیل ناوی بمبئی در مقابل تیمی تحت رهبری ساچین تندولکار که براوو را در صفوف خود داشت پیروز شد. با این حال، بمبئی در سه فینال بعدی مقابل چنای تحت رهبری روهیت پیروز شد – در سال‌های 2013، 2015 و 2019. در حالی که دو پیروزی اول در باغ‌های کلکته عدن به دست آمد، قهرمانی در سال 2019 در حیدرآباد اتفاق افتاد.

با این حال، CSK در این فصل بیش از MI پیشی گرفته است، با اینکه دوبل لیگ را در برابر رقبای سرسخت خود به پایان رسانده است، اگرچه روهیت و شرکت از آن زمان به بعد ظاهر بسیار بهبود یافته ای داشته اند.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام