دوستان کسی عکس از تراتل پیکاپ نداره ؟

میل سوپاپ:یکی ازاساسی ترین تغییرات در تقویت خودرو تعویض میل سوپاپ است.باتعویض میل سوپاپ بانمونه های اسپرت وبهینه سازی شده در میزان لیفت ودیوریشن سوپاپ ها یامقدار وزمان باز وبسته بودن سوپاپ ها تغییراتی ایجاد میشود که منجر به بهبود تنفس وتخلیه موتور میشود.البته هرمیل سوپاپ دریک دور خاص تاثیر خود را میگذارد،اگرلیفت ودیوریشن میل سوپاپ بالا باشد تغذیه موتور خودرو بهتر انجام میشود ولی به یاد داشته باشید که میل سوپاپ های بالیفت ودیوریشن بالا منجر به نوسان وبد کار کردن موتور دردورهای پایین میشود لذا میل سوپاپی را انتخاب کنید که هم قابلیت عبور ومرور در شهر را داشته باشد وهم روی قدرت تولیدی خودرو تاثیر بگذارد.بهتر است برای کاریی بیشتر میل سوپاپ فنر سوپاپ ها را هم با آن تعویض کنید. ولی با تقویت آن، میتوان آنرا به عدد 300 کشاند. موتور به راحتی با چسب اپوکسی و لوله نگهدارنده شافت دم به همان روشی که روی موتور قرار دارد چسبانده می شود. با این حال ، در این طراحی ، ژیروسکوپ باید با ESC (کنترل کننده الکترونیکی سرعت) کار کند. با این حال ، این کار طراحی را بسیار ساده تر کرده و وزن زیادی را کاهش می دهد. این کار را می توان با تغییر میزان عدم هم محوری روتور نسبت به بدنه پمپ انجام داد.

واحد فوق باعث چرخش سر روتور در یک جهت می شود. علاوه بر پیوند توپی ، یک واحد ضد چرخش “H” برای سیستم کنترل ضروری است. به منظور مقاوم سازی کل ساختار ، یک پشتیبانی اضافی به لوله نگهدارنده شیفت اصلی اضافه می شود. این به طور موقت سبک ترین ژیروسکوپی است که می توانم در جهان پیدا کنم. در اینجا می توانید کنترل کننده سرعت را که در هلی کوپتر من استفاده شده است مشاهده کنید. همانطور که قبلاً اشاره کردم ، از سیستم کنترل هیلر در طراحی من استفاده شده است. به این دو رشته سیم باس متصل هستند.و اما مهمترين و شايد بزرگترين و يا تنها عيب اين سيستم اين بود كه در زمانی که باس سیستم بوسیله دو سخت افزار برای انتقال اطلاعات مورد استفاده قرار گرفته بقیه سخت افزارها اجازه استفاده از درگاه داده رو ندارند و باید تا اتمام ارتباط دو سخت افزار و آزاد شدن درگاه داده صبر کنند. برای تشخیص خرابی سنسور باید با استفاده از دستگاه دیاگ سنسور دریچه گاز را تست و بررسی کرد. همچنین، این مدل بسیار کم مصرف و پربازده میباشد و در سیکل ترکیبی تنها ۶.۴ لیتر بنزین را به ازای طی کردن مسافتی معادل با ۱۰۰ کیلومتر مصرف میکند.

متاسفانه مسیر دیگر اجازه سرعت گیری بیشتر را به ما نمیداد و فقط توانستیم به سرعت 130 کیلومتر در ساعت در وضعیت دنده 3 دست یابیم. مصرف سوخت این خودرو ۲٫۵ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر است. بنزین در صورت ۱۶% تا ۱۷% rich تر شدن از عدد ۱۴٫۷ به بهترین تورک میرسه (یعنی afr بشه حول و حوش ۱۲٫۳) و اتانول در صورت ۱۳% تا ۱۴% rich تر شدن . اگر پیچ در جهت عقریه های ساعت گردانده شود مخلوط غلیظ و بر عکس آن مخلوط رقیق تر خواهد صفحه تراتل شد. Yaw : کافیست رادیو کنترل یک کوادکوپتر را به دست بگیرید و استیک سمت چپ آن را به راست و چپ حرکت دهید تا متوجه مفهوم Yaw شوید.خرید کواد کوپتر|خرید پهپاد|خرید کوادکوپتر|خرید پهباد این فاکتور با تغییر استیک سمت چپ روی رادیو کنترل به سمت چپ و راست جهت پهپاد را به صورت درجا در آسمان تغییر می دهد. همچنین ، این Esc کوچک بسیار خوب با ژیروسکوپ کار می کند. سر روتور با سرعت بسیار بالایی می چرخد.

تمام قسمتهایی که من استفاده کردم ابتدا با چسب فوری بهم ثابت شد. خب ویژگی منحصربفرد این یخچال، استفاده راحت از فندک خودرو، برای روشن نگاه داشتن این دستگاه است. یعنی سوییچ را روشن كنید و به مدت 10 ثانیه صبر كنید. به حفظ پیوند توپ در موقعیت کمک می کند. توپ فلزی پیوند توپی را در موقعیت خود نگه می دارد. همچنین از تخته مدار ساخته شده است که سوراخ هایی روی آن قرار دارد. این یک تخته کوچک است که دو پایه روی آن قرار دارد. موردی که در خودروهای مینی مرسوم است و حدود 650 گرم وزن دارد. یک میله فلزی وجود دارد که به طور عمود بر روی میله فلزی اتو می شود. درست بالای یقه دو سوراخ وجود دارد که همانطور که مشاهده می کنید میله میله را در خود جای داده است. پس از کمی تمرین سعی کنید کوادکوپتر را به آرامی روی زمین و در نقطه ای فرضی خود بنشانید. تمام کنترل های حلقوی مستقیماً به فلایبار منتقل می شوند. از دیگر مزایای استفاده از این نوع دریچه گاز، تنظیم و برنامهریزی کنترل تغییر دریچه گاز بر اساس نیاز مشتری و استراتژی تعریفشده برای موتور میباشد؛ بنابراین میتوان از یک نوع دریچه گاز برای موتورهای مختلف با استراتژیهای گوناگون استفاده کرد.