دوستش داشته باش چون بولینگ سخت بود

راجستان رویالز 212 ران مقابل هندی های بمبئی به ثمر رسانده بود. یاشاسوی جیسوال 124 دوش درخشان از 62 توپ انجام داده بود. هدف، 213 ران، دور از دسترس MI در استادیوم Wankhede بود. آنها به سومین شکست متوالی خیره شده بودند. تیم دیوید برای تغییر همه اینها قدم برداشت.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

MI به 17 دوش از آخرین اوور توسط جیسون هولدر نیاز داشت. تیم دیوید چین را اشغال کرد. هولدر به طور غیرقابل توضیحی سه پرتاب متوالی را با بولینگ انجام داد و دیوید هر سه ضربه را به ضرب گلوله کوبید تا بازی را برای سرخپوستان بمبئی رقم بزند.

IPL 2023: Wankhede شاهد مراسم ویژه برای جشن هزارمین مسابقه قبل از درگیری MI-RR است.

تماشا کنید: ویدیو نشان می دهد که روهیت شارما در MI vs RR حضور نداشت

“من گرسنه بودم. اینطوری تموم نکردم پس فوق العاده بود تیم خیلی هیجان زده است پسران دیگر اجراهای بزرگی را اجرا می کردند و من منتظر فرصتم بودم. من واقعا خوشحالم که آن را گرفتم. من گرسنه بودم که چنین بازی هایی را تمام کنم. در ذهن شما نقش می بندد زیرا می خواهید این کار را انجام دهید. تلاش برای ماندن در زمان حال و لذت بردن از آن در زمان حال.» او پس از 45 دویدن از 14 توپ گفت.

دیوید از پایین آمدن نظم و عدم تسویه حساب نهایت استفاده را کرده است. از 93 توپی که او در این فصل با او روبرو شده است، 12 تای آنها برای شش توپ به خارج از طناب مرزی فرستاده شده اند. علیرغم اینکه دیوید بسیار آسان به نظر می رسد، گفت که کار زیادی برای توسعه این مهارت انجام شده است.

این فصل تا اینجای کار به راحتی پیش نیامده است و احساس نمی‌کردم که به راحتی پیش بیاید. وقتی در آن شتاب قرار می گیرید، باید با لحظه بدوید. من در چند هفته اخیر در زمین تمرینی واقعاً کار سختی انجام داده ام.”

من از کارکنان پشتیبانی و پولی سپاسگزارم [Kieron Pollard] بخش بزرگی از آن مکالمه زیاد و سپس تلاش برای استراحت و لذت بردن از بازی.»

تیم دیوید همچنین با هولدر همدردی کرد زیرا گرما گرفتن راحت توپ را سخت می کرد. بولینگ سختی بود. گرفتن توپ خیلی عرق کرده بود. به عنوان یک خمیر، وقتی شتاب را بدست می آورید، احساسی دارید. خیلی مهم بود که توپ اول به عدد شش رفت. برای او نقش سختی است [Holder]. من به او علاقه دارم زیرا برای همه بولینگ در تمام مراحل سخت بود.

قدرت شش ضربه دیوید به این معنی بود که ضربه 124 ران جیسوال بیهوده بود. او با تمجید از جیسوال گفت: «او بازی های شگفت انگیزی انجام داد. به او تبریک می گویم. دیدنش خیلی خوب بود او یک پسر بمبئی است، بنابراین در زمین چمن خانه اش باید برای او خاص باشد. نمی‌دانم که این صد اولین ضربه او در IPL است یا نه، اما یک ضربه شگفت‌انگیز، خیلی خوب برای او.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام