دولت کانادا در حال بررسی پیشنهاد رپتورز برای بازی در تورنتو است

دولت کانادا در حال بررسی پیشنهاد NBA و Raptors برای بازی در تورنتو در میان همه گیر شدن بیماری است.

سخنگوی وزیر بهداشت پتی هاجدو گفت مقامات روز سه شنبه با رپتورز در تماس بوده اند و “در هفته های آینده” با آنها درگیر خواهند شد. بابی وبستر ، مدیر کل رپتورز به تلویزیون Sportsnet گفت که تیم باید “در روزهای آینده بداند. این موضوع از هفته آینده نیست.”

رپتورز و NBA به یک معافیت نیاز دارند که هرکسی که به دلایل غیرضروری وارد کانادا می شود باید به مدت 14 روز خود را منزوی کند. مرز ایالات متحده و کانادا برای سفرهای غیر ضروری همچنان بسته است.

دولت فدرال در اوایل سال جاری درخواست بلو جیز برای بازی در تورنتو را رد کرد زیرا مقامات بهداشتی فکر نمی کردند مسافرت بازیکنان از ایالات متحده ، یکی از کشورهایی که به دلیل همه گیری ویروس کرونا بیشتر از همه آسیب دیده است ، برای بازیکنان امن باشد. تعداد موارد در هر دو کشور ، به ویژه در ایالات متحده ، از آن زمان افزایش یافته است.

دفتر حاجدو در بیانیه ای گفت: “سلامتی و ایمنی كانادایی ها اولویت اصلی دولت ما است و كاهش شیوع COVID-19 باید همیشه مورد توجه باشد.” “ما درک می کنیم که بسیاری از کانادایی ها مشتاق دیدن تیم های حرفه ای مورد علاقه خود برای بازگشت هستند. ما در حال بررسی پیشنهاد NBA و تورنتو رپتورز برای از سرگیری بسکتبال NBA در کانادا هستیم.”

تماشا کنید | اوجیری می خواهد رپتورز در تورنتو بازی کند:

رئیس جمهور تورنتو رپتورز ، ماسای اوجیری ، به شبکه The CBC پیوست و در آنجا به بررسی دلایل بازگشت NBA برای بازی در تورنتو در فصل آینده پرداخت. 2:17

فصل NBA قرار است 22 دسامبر افتتاح شود و اردوهای آماده سازی حدوداً دو هفته دیگر آغاز می شود. زمان برای Raptors در حال اتمام است.

وبستر در مورد تماس با خبرنگاران سه شنبه.

“ما می خواهیم در تورنتو باشیم. ما می خواهیم در اینجا بازی کنیم. اما در مورد زمان بندی و رعایت پروتکل ها نیز واقع بین هستیم. … این لزوماً بر عملکرد ما تأثیر نمی گذارد. همه ما می دانیم که یک تیم بسکتبال را اداره خواهیم کرد و 72 بازی انجام می شود. اما فقط در جایی که احتمالاً بیشتر باشد – همانطور که همه می توانند تصور کنند – تصمیمات شخصی و خانواده هایی را که همیشه در این صنعت بزرگ هستند ، تخلیه می کند. “

دکتر اندرو موریس ، استاد بیماری های عفونی در دانشگاه تورنتو و مدیر پزشکی برنامه ضد میکروبی در شبکه بهداشت دانشگاه سینا ، فکر نمی کند که رپتورها باید در کانادا بازی کنند. وی همچنین انتظار ندارد که دولت آن را تصویب کند.

موریس گفت: “من پیش بینی می كنم كه رپتورز باید در جنوب مرز بازی كند.” “تدارکات ، اپتیک ها معنایی ندارند.”

موریس ایالات متحده را یک فاجعه خواند و خاطرنشان کرد که این بار حبابی در NBA رخ نخواهد داد. در این فصل تیم ها نیاز به سفر در ایالات متحده دارند

آبی جی ها نتوانستند دولت فدرال را ترغیب کنند که معافیت بدهد و امسال در بوفالو بازی های خانگی انجام داد. دو شهر در فلوریدا – تامپا و فورت لودردیل – همراه با نشویل به عنوان مقصد بالقوه Raptors گزارش شده است.

دولت کانادا یک طرح جامع بهداشت عمومی و حمایت کتبی مقامات بهداشت محلی را طلب می کند. این طرح توسط آژانس بهداشت عمومی کانادا در حال بررسی است.