دیلون بروکس کانادایی نقش شرور در سریال گریزلیز در برابر لیبرز لبرون را پذیرفته است.

شاید برای اکثر افراد، نامیدن گلزن برتر تاریخ NBA – فصل عادی و پلی آف – قدیمی و فقط یک بازیکن دیگر چندان هوشمندانه به نظر نرسد.

برای دیلون بروکس، این فقط مدافع گریزلیز است که تلاش می کند زیر پوست لبرون جیمز قرار بگیرد.

بروکس یکی از بهترین مدافعان NBA است. او بازی‌های ذهنی را قبل از اینکه سری دور اول کنفرانس وسترن قفل شود شروع کرد و گفت که می‌خواهد با جیمز و لیکرز روبرو شود.

و بروکس پس از اینکه گریزلیز او این سری را بدون جا مورانت 1-1 مساوی کرد، خودداری نکرد. بروکس جیمز را یک اسطوره بله، اما “پیر” در 38 سالگی نامید. او اضافه کرد که جیمز بازیکنی نیست که در میامی و کلیولند عناوین کسب کرده است. بروکس 27 ساله آخرین سال قراردادش را سپری می کند.

بروکس چهارشنبه شب پس از پیروزی 103-93 مقابل لیکرز گفت: “من برای خودم نامی می سازم.”

این چیز جدیدی برای بروکس نیست که اغلب به نام دیلون شرور در ممفیس شناخته می شود. او نقش پاشنه را در شهری می پذیرد که در آن کشتی و صحبت های آشغال راهی برای کسب درآمد خوب است. ممکن است برای کسی که در میسیساگا، اونت متولد شده است کمی متفاوت به نظر برسد. – تا حد زیادی برای کلیشه مودب کانادایی.

اما بروکس 6 فوتی 6 در نوادا با توپ دبیرستانی بازی کرد و چهل و پنجمین انتخاب کلی از اورگان در سال 2017 بود. او توسط ممفیس از هیوستون در یک معامله شبانه در پیش نویس خریداری شد.

او از سنت ممفیس تونی آلن، مدافع نخبه پیشین NBA، در طول رکوردهای پرشمار گریزلیز با هفت حضور متوالی در پلی آف پیروی کرد. او 318 بازی از 345 بازی را در دوران حرفه ای خود آغاز کرده است.

و بروکس بهترین‌های NBA را از کوین دورانت گرفته تا دونوان میچل و استفن کوری به دست آورده است – از هیچ‌کس عقب‌نشینی نکرده است.

به همین دلیل است که جیمز، که چهارشنبه شب قبل از اینکه بروکس او را “افسانه” و “قدیمی” خطاب کند، با خبرنگاران صحبت کرد، قبل از شروع سریال گفت که لیکرز نمی‌تواند کسی را که می‌تواند به عنوان یک تیرانداز نیز داغ شود نادیده بگیرد. بروکس در تاریخ 17 دسامبر برابر اوکلاهاما سیتی 32 امتیاز کسب کرده است.

اکسل در مورد دفاع

بروکس در دفاع عالی است. در این فصل، او حریفان را سه درصد کمتر از درصد گلزنی معمول آنها در زمین داشت. این بهترین امتیاز NBA در بین گاردها و بازیکنان بال است.

او در بهترین حالت خود مقابل بهترین های NBA قرار دارد. بروکس دومین بازی دفاعی لیگ را در مقابل ستاره‌ها انجام داد و با نگه داشتن این ستاره‌ها تا 32.9 درصد تیراندازی، لیگ را رهبری کرد.

این نگرش تندخو با قیمت واقعی همراه بوده است.

بروکس در ماه مارس در میامی به دلیل هل دادن یک دوربین به کناره در حین تعقیب یک توپ شل، 35000 دلار آمریکا جریمه شد که بعداً بابت آن عذرخواهی کرد. او در یک بازی در ماه فوریه به دلیل ضربه زدن به کشاله ران میچل در ماه فوریه به حالت تعلیق درآمد که به گفته Spotrac.com 78621 دلار برای او هزینه داشت.

طرفداران گلدن استیت از اینکه بروکس در نیمه نهایی کنفرانس غرب در فصل گذشته تنها یک بازی محروم شد، عصبانی هستند، زمانی که گری پیتون دوم آرنج چپ خود را در اثر خطای Flagrant 2 توسط بروکس شکست و باعث اخراج او نیز شد.

یک بسکتبالیست در حالی که با حریف صحبت می کند اشاره می کند.
بروکس در طول بازی 2 به جیمز فک می کند. (براندون دیل/آسوشیتدپرس)

“من قلبم را بازی می کنم”

بروکس گفت که جیمز وقتی چهارمین خطای خود را انجام داد، او را “گنگ” خطاب کرد. بروکس آن را به عنوان یک برد در نظر گرفت.

بروکس گفت: “من انتظار داشتم که او بازی 4، بازی 5 را انجام دهد.”

هم گریزلیز و هم لیکرز پنجشنبه شب در دسترس نبودند و برای بازی سوم شنبه شب به لس آنجلس سفر کردند. بروکس به صراحت گفت که از زدن خرس لذت می برد و به کسی احترام نمی گذارد تا زمانی که کسی به او امتیاز 40 را بزند. جیمز بیشترین امتیاز خود را با 28 امتیاز در بازی 2 این سری به دست آورد.

بنابراین چالش برای بروکس پذیرفته شد، او خاطرنشان کرد که جیمز 1-1 در مقابل او قرار گرفت و سپس سابید شد.

«اگر لبرون باشد، اگر AD باشد [Anthony Davis]بروکس گفت: “اگر هر کسی باشد، من با قلبم بازی می کنم، بنابراین او این را می داند.”