دی کوک اخراج شد تا بمبئی 3 را ترک کند

پیش نمایش: هر روز که می گذرد، رقابت برای پلی آف لیگ برتر هند (IPL) فقط تشدید می شود و روز سه شنبه، لاکنو سوپر جاینتز (LSG) میزبان هندیز بمبئی (MI) است که هر دو تیم برای کسب مقام می جنگند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

MI با 14 امتیاز در رده سوم قرار دارد، در حالی که LSG با 13 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: LSG به دنبال توقف حرکت MI در درگیری مهم در ورزشگاه اکانا است.

IPL

سناریوهای احراز صلاحیت IPL: MI و LSG پس از اینکه GT تیم اول به پلی آف شد، به دو تیم برتر نگاه می کنند.

روهیت شارما و کو شروع کندی را پشت سر گذاشتند، اما به خوبی بهبود یافته اند و در پنج بازی اخیر خود چهار برد را به ثبت رسانده اند. با این حال، نحوه نزدیک شدن کاپیتان روهیت شارما به مسابقه با خفاش همچنان یک نگرانی است.

روهیت تا کنون یک IPL کمتر از حد نصاب داشته است و تنها 220 ران از 12 مسابقه با نرخ ضربه 128.65 به ثمر رسانده است.

با این حال، در جبهه مثبت برای قهرمانان پنج دوره، به نظر می رسد سوریاکومار یاداو ریتم خود را در زمان مناسب پیدا می کند. SKY 413 ران از هفت مسابقه اخیر خود جمع آوری کرده است، از جمله 103 شکست ناپذیری در برابر گجرات تایتانز در 12 می.

نهال وادهرا، 22 ساله، در این فصل برای MI یک مکاشفه بود و در اولین فصل خود در IPL دو نیم قرن گلزنی کرد.

تیلاک ورما فصل گذشته برای MI پیدا شده بود، اما آسیب دیدگی همسترینگ به این معنی بود که نقش او در این فصل محدود شده است. وارما در 9 مسابقه IPL در این فصل، 274 ران به ثمر رسانده است.

LSG در بازی قبلی خود مقابل SRH با پراک منکاد (64*) و نیکلاس پوران (44*) با نمایش های الهام گرفته شده با خفاش به مسیرهای پیروزی بازگشت. دو برد دیگر برای LSG در دو بازی آخر خود در لیگ، تعداد امتیازات آنها را به 17 می رساند، که برای صعود آنها به پلی آف کافی است. بدون شک، LSG، حتی بدون مصدومیت KL Rahul، به دنبال این است که آن شتاب پیروزی را در برابر MI ادامه دهد.

جوخه ها:

Lacknow Super Giants: کرونال پاندیا (کاپیتان)، کایل مایرز، دیپاک هودا، آمیت میشا، نیکلاس پوران (هفته‌انه)، نوین الحق، آیوش بادونی، آوش خان، کاران شارما، یودهویر چارک، یاش تاکور، روماریو شپرد، مارک وود، سواپنیل سینگ، مانان ووهرا، دانیل سامز، پراک منکاد، کریشناپا گوتهام، مارکوس استوینیس، راوی بیشنوی، کارون نیر و مایانک یاداو.

سرخپوستان بمبئی: روهیت شارما (کاپیتان)، کریس جردن، ارشد خان، جیسون بهرندورف، دیوالد برویس، پیوش چاولا، تیم دیوید، راگاو گویال، کامرون گرین، ایشان کیشان (هفته‌انه)، دوان جانسن، کریس جردن، کومار کارتیکیا، آکاش مادوال، رایلی مردیث شمس مولانی، راماندیپ سینگ، ساندیپ واریر، هریتیک شوکین، تریستان استابس، آرجون تندولکار، تیلاک ورما، ویشنو وینود، نهال وادهرا، سوریاکومار یاداو.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام