رئیس IOA PT Usha اعتراض کشتی گیران به WFI در دهلی را محکوم کرد

PT Usha می گوید اعتراض کشتی گیران به WFI برای ورزش خوب نیست.  باجرنگ پونیا می گوید: واکنش تند

تصویر فایل رئیس انجمن المپیک هند و دونده اسبق پی تی اوشا. PTI

رئیس انجمن المپیک هند، پی‌تی اوشا، روز پنجشنبه اعتراضات کشتی‌گیران برجسته علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس سابق فدراسیون کشتی هند (WFI) در دهلی نو را به شدت محکوم کرد.

اوشا وینش فوگات، باجرانگ پونیا، ساکشی مالیک و دیگر نام‌های مطرح کشتی هندی را به بی‌انضباطی و آوردن نامی بد برای ورزش هند متهم کرد و از روز یکشنبه اعتراض خود را در Jantar Mantar در دهلی از سر گرفتند.

بخوانید | در حالی که اعتراضات علیه رئیس سابق WFI ادامه دارد، کشتی گیران شب را «در مسیر پیاده روی» می گذرانند

پرونده آزار جنسی WFI: IOA کمیته موقت سه نفره را برای اداره فدراسیون کشتی هند تشکیل می دهد

انتخابات فدراسیون کشتی هند به تعویق افتاد. کشتی گیران SC را به دنبال FIR در مقابل بریج بوشان حرکت می دهند

اظهارات این دوومیدانی اسبق هندی اندکی پس از آن بیان شد که IOA تشکیل یک کمیته سه نفره ویژه را برای اداره امور WFI از جمله انتخابات آتی که قبلاً توسط وزارت ورزش متوقف شده بود، اعلام کرد.

«احساس ما این است که برای شکایات آزار جنسی، IOA یک کمیته و کمیسیون ورزشکاران دارد. اوشا پس از جلسه کمیته اجرایی IOA گفت: به جای رفتن به خیابان (دوباره)، آنها باید به سمت ما می آمدند، اما اصلاً به IOA نیامدند. PTI.

رشته تودا توه هونا چاهیه (باید نظم و انضباط وجود داشته باشد). به جای اینکه به سمت ما بیایند، مستقیم به خیابان ها رفته اند. این برای ورزش خوب نیست.

پونیا، دارنده مدال برنز المپیک توکیو، در همین حال، اظهارات اوشا را “تند” توصیف کرد.

او خودش یک ورزشکار بود و یک زن هم هست. ما انتظار این واکنش تند را از او نداشتیم، ما انتظار حمایت داشتیم.

«اگر IOA فکر می‌کند که کشتی‌گیرانی که خواستار عدالت هستند وجهه کشور را خدشه‌دار می‌کنند، چه اتفاقی افتاد که او پس از آزار و اذیت توسط چند نفر از آکادمی‌هایش، شکست خورد و وضعیت اسفناک خود را توضیح داد. باجرانگ با اشاره به شکستن اوشا در یک کنفرانس مطبوعاتی در ماه فوریه که در آن درباره آزار و اذیت در آکادمی خود در بالوسری، کرالا صحبت کرد، اضافه کرد.

بخوانید | مقامات SAI با کشتی گیران معترض در جانتر مانتار ملاقات کردند

سینگ، که روز پنجشنبه اشاره ای به مقابله با این موضوع کرد، به آزار و اذیت جنسی چندین قاتل زن، از جمله یک خردسال، و همچنین آزار و اذیت ذهنی و سوء استفاده مالی متهم شده است.

کشتی گیران ابتدا اعتراض خود را در جانتار مانتار در 18 ژانویه آغاز کرده بودند، اما سه روز بعد پس از گفتگو با وزیر ورزش آنوراگ تاکور، که تشکیل کمیته نظارتی را برای بررسی اتهامات و کناره گیری سینگ اعلام کرده بود، آن را لغو کردند. به عنوان رئیس WFI سقوط کرد.

بخوانید | بابیتا فوگات ادعا می کند که عضو هیئت نظارت گزارش را از او ربوده است

کمیته نظارت، که توسط اسطوره بوکس، ام سی مری کوم رهبری می شد، در ابتدا چهار هفته فرصت داشت تا در مورد پرونده آزار جنسی به نتیجه برسد. با این حال، این ضرب الاجل بعداً تمدید شد و این هیئت هنوز گزارش خود را با وجود گذشت سه ماه از تشکیل آن فاش نکرده است.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام