رابی فاولر ، مدیر SC شرق بنگال می گوید: ISL 2020-21: ما تحت فشار نیستیم

بازیکنان سابق بنگال شرقی اخیراً از عملکرد تیم مربیگری فاولر انتقاد کرده اند اما وی همچنان آشفته نبود و آنها را به حمایت از این باشگاه ترغیب کرد.

رابی فاولر ، مدیر SC شرق بنگال می گوید: ISL 2020-21: ما تحت فشار نیستیم

دوران تصدی رابی فاولر به عنوان سرمربی بنگال شرقی با شکست های پشت سر هم شروع بدیهی داشت. ISL

پاناجی: رابی فاولر ، مربی تیم SC شرق بنگال ، با هت تریک شکست در اولین بازی خود در ISL ، روز چهارشنبه گفت تیم تحت فشار نیست و یک پیروزی گوشه ای است.

SC شرق بنگال روز پنجشنبه با یک تیم جامدپور احیا می شود که سه پیروزی ATK Mohun Bagan را با پیروزی 2-1 متوقف کرد.

“این یک موقعیت ایده آل نیست. ما می خواهیم در بازی ها پیروز شویم ، نمی خواهیم شکست بخوریم. اما موفقیت یک شبه حاصل نمی شود. ما باید واقع بین باشیم و درک کنیم که دیر آمدیم. هیچ فشار بر خودم نیست ، هیچ فشاری روی بازیکنان “، فاولر گفت.

بازیکنان سابق بنگال شرقی اخیراً از عملکرد تیم مربیگری فاولر انتقاد کرده اند اما وی همچنان آشفته نبود و آنها را به حمایت از این باشگاه ترغیب کرد.

“در حال حاضر ما به انرژی منفی احتیاج نداریم. این من را اذیت نمی کند ، من می توانم آن را لغو کنم اما بازیکنان به انرژی مثبت احتیاج دارند – مثبت بودن زیادی.

“همه آن بازیکنان سابق که ادعا می کنند بهترین کارها را برای این باشگاه انجام داده اند ، بیایید از همه عقب بمانیم. هرچه افراد عقب بمانند ، بهتر خواهند شد.”

“این یک موقعیت ایده آل نیست. در پایان ما باید بخاطر داشته باشیم که همه چیز در مورد این باشگاه است. من فقط امیدوارم که این اظهارات سیاسی بازیکنان سابق نباشد.”

اسطوره لیورپول اظهار داشت که آنها تاکنون در مسابقات خوب بوده اند و فقط موقعیت های گلزنی را از دست داده اند.

در بازی قبلی خود مقابل NorthEast United FC ، SC شرق بنگال از نظر مالکیت توپ (57–43)) ، دقت پاس (74–59)) ، تعداد پاس موفق (398-186) ، تعداد پاس بر آمار مسابقه حاکم بود. کراس (20-12) ، تعداد لمس (490-638) و تعداد کرنرهای برد (8-2).

با این حال ، کوهنوردان در هر نیمه دو گل به موقع به ثمر رساندند تا مسابقه 2-0 بسته شود و دومین پیروزی فصل خود را رقم بزنند.

وی گفت: “ما می دانیم كه تلاش می كنیم. ما در حال ساختن چیزی هستیم ، باشگاه را به جایی كه باید باشد برسانیم. آنچه را كه می توانیم انجام خواهیم داد. ما از رده خارج نشده ایم. می دانیم كه می توانیم رقابت كنیم.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.