راجستان رویالز در شکست مقابل لاکنو سوپر جاینتز تسلیم فشار شد

Lacknow Super Giants (LSG) روز چهارشنبه در رقابت های لیگ برتر هند (IPL) خود در جیپور، راجستان رویالز (RR) را با 10 ران برتری داد. و مطمئناً آسان نبود.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

لاکنو سوپر جاینتز، پس از اینکه ابتدا از آنها خواسته شد تا در 20 اور خود به 154/7 ضربه بزنند، و حتی در یک زمین آهسته در استادیوم ساوای منسینگ، برای چند لحظه در طول تعقیب و گریز، به نظر می رسید که راجستان رویالز با یک پیروزی راحت راه می‌رفت.

اما، علیرغم وعده‌های اولیه یاشاسوی جیسوال (44) و جاس باتلر (40) اینطور نبود.

این دو یک پایه 87 ران برای ویکت اول ساختند، قبل از اینکه جیسوال در یک سوم کوتاه توپ مارکوس استوینیس توسط آوش خان گرفتار شود و بعداً مانع از ایستادن 37 دوانی بین دودوت پادیکال و ریان پاراگ برای ویکت پنجم شود. پس از آن شکوفایی اولیه، به نظر می‌رسید که هیچ چیز برای سلطنتی‌ها کارساز نبود.

سامسون به دنبال اخراج جیسوال در شماره سه قرار گرفت، و احتمالاً فرار سامسون، به دنبال اختلاط با باتلر، بود که بازی را برای RR گران تمام کرد.

اگر سامسون و باتلر بر اساس شروع قوی توسط جیسوال و باتلر ساخته شده بودند، فیلمنامه تا حدودی متفاوت بود و بازی به این عمق پیش نمی رفت. اما، به هر حال ویکت کندی بود، بنابراین تشخیص آن سخت بود.

سامسون به سرعت به اشتباهات رویالز اعتراف کرد و گفت که تیم از این شکست درس های ارزشمندی خواهد گرفت.

آنها واقعاً خوب توپ زدند، هر زمان که ما سعی می‌کردیم به شدت به سمت آنها برویم، فکر می‌کنم ویکت‌ها را از دست دادیم. 5 اور 50 در این نوع ویکت با نحوه بولینگ آنها کمی سخت است. حتی اگر در یک بازی برنده شوید یا ببازید، از آن درس می گیرید، این زیبایی این بازی است. ما درس های زیادی از آن خواهیم گرفت. ما کار نسبتا خوبی انجام دادیم تا آنها را به 150 محدود کنیم.» کاپیتان RR در مراسم معرفی گفت.

آوش خان، تغییر دهنده بازی

Pacer Avesh Khan احتمالاً تغییر دهنده بازی Lucknow Super Giants در روز چهارشنبه بود.

آوش خان در اوایل تعقیب و گریز RR معرفی شد، اما او یک بار دیگر ثابت کرد که چقدر می تواند در اورهای مرگ برای LSG موثر باشد.

اوش برای اولین بار در اولین توپ 16 ضربه زدهفتم به پایان رسید و از شر شیمرون هتمیر (2) خلاص شدم. هتمیر تنها چند روز پیش ستاره RR مقابل گجرات تایتانز بود، اما احتمالا آوش خان برای او خیلی قوی بود.

اوش یک تحویل تمام طولی ارائه کرد که در خارج از محوطه خارج از استامپ زاویه دار بود. که صید را در آنجا تکمیل کرد.

هتمیر احتمالاً آخرین امید برای RR بود و واضح بود که آوش اولویت های خود را درست تعیین کرده بود: خلاص شدن از شر ماهی بزرگ به موقع.

به سمت 20 حرکت کنیدهفتم بیش از آن، اوش یک بار دیگر درست در آن بود. RR به 19 ران از شش توپ آخر نیاز داشت، و پاراگ، روبه روی آوش، با اطمینان شروع کرد، اوش را برای یک مرز ضربه زد، و برای چهار نقطه عقب را سوراخ کرد.

با این حال، اوش دوباره جدول را به نفع لاکنو برگرداند. RR هنوز در چهار تحویل آخر به 14 بار نیاز داشت، و اگر افرادی مانند سامسون یا هتمایر وجود داشتند، اوضاع فرق می کرد، اما روز چهارشنبه اینطور نبود. اوش و LSG از زمانی که ویکت‌ها برای RR شروع به افتادن کردند، دست برتر را داشتند، و ضربان‌ساز دوباره در سومین توپ اوور ضربه زد تا از شر Padikkal (26) خلاص شود، ضربه‌ای دیگر که نتوانست شروع خود را تبدیل کند.

Dhruv Jurel سپس به سرعت وارد وسط شد، به امید اینکه بتواند جادویی ایجاد کند، اما او نیز تسلیم فشار شد، زیرا میدان‌داران LSG تیزبینی خود را نشان دادند و Deepak Hooda در طولانی‌مدت گیر افتاد.

مارکوس استوینیس بالاخره ضربه می زند

مارکوس استوینیس قبل از این مسابقه در IPL 2023 حتی یک بول بازی نکرده بود. و در روز چهارشنبه، استرالیایی ها نه تنها سهمیه کامل چهار اور خود را به دست آوردند، بلکه دو ویکت مهم را نیز به دست آوردند تا رتبه برتر حریف را از بین ببرند.

استوینیس برای اولین بار در 12 ضربه زدهفتم برای LSG، یاشاسوی جیسوال را حذف کرد، و پس از اخراج سانجو سامسون، استوینیس یک بار دیگر ضربه زد، این بار، برای خلاص شدن از شر دیگر خطر جوس باتلر.

پس از بازی، استوینیس گفت که او فقط از “هوشمندی کریکتینگ” خود در آن روز استفاده کرده است.

از درگیر شدن با توپ خوشحالم، هیچ برنامه واقعی برای بیرون بردن جوس از آن راه نداشتم، اما فقط از برخی هوشمندی های کریکتینگ استفاده کردم و آن را کوتاه به ویکت بردم. ما تشخیص دادیم که این یک ویکت دشوار است، بنابراین متوجه شدیم که نیازی به توپ 50 بر 20 روی این سطح نداریم. (در مورد اینکه آیا او بیشتر کاسه خواهد زد یا خیر) شما باید این سوال را از کاپیتان بپرسید، اما از نظر آمادگی جسمانی آماده رفتن هستم. همه چیز خوب است،” استرالیایی گفت.

برای استوینیس، این موضوع بسیار خاص تر بود، زیرا او جایزه بهترین بازیکن مسابقه را به خاطر قهرمانی هایش با توپ دریافت کرد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام