راجنات سینگ خواستار اتحاد در مبارزه با تروریسم است

نشست سازمان همکاری شانگهای: راجنات سینگ خواستار اتحاد در مبارزه با تروریسم شد

وزیر دفاع راجنات سینگ در سخنرانی خود در نشست وزیران دفاع سازمان همکاری شانگهای (SCO) که در روز جمعه در دهلی نو آغاز شد، از کشورهای عضو خواست به طور متحد با تروریسم مبارزه کنند.

نشست سازمان همکاری شانگهای: وزیر دفاع راجنات سینگ در سخنرانی خود در نشست وزیران دفاع سازمان همکاری شانگهای (SCO) که روز جمعه در دهلی نو آغاز شد، با تاکید بر این واقعیت که گروه های تروریستی از روش های نوآورانه برای پیشبرد برنامه خود استفاده می کنند، از کشورهای عضو خواست تا به شیوه ای متحد با تروریسم مبارزه کنند. .

ما باید متحدانه با تروریسم مبارزه کنیم. اگر سازمان همکاری شانگهای باید قوی‌تر ظاهر شود، باید با هم بجنگیم. راجنات سینگ گفت: گروه های تروریستی از روش های جدیدی مانند رسانه های اجتماعی و تامین مالی جمعی استفاده می کنند.

وزیر دفاع همچنین اظهار داشت که هند کاملا متعهد به تقویت سازمان همکاری شانگهای است و در اجرای دستورات سازمان همکاری شانگهای مشارکت دارد.

سازمان همکاری شانگهای: پاکستان در نشست وزیران دفاع به میزبانی هند شرکت می کند

نوسازی، خوداتکایی دستور کار اصلی در کنفرانس فرماندهان ارتش

او گفت: «هند کاملا متعهد است که سازمان همکاری شانگهای را قوی‌تر کند، در اجرای دستورات سازمان همکاری شانگهای و مقابله با چالش‌های مشترک ما مشارکت کند.»

قابل ذکر است که بر اساس چندین روایت، گروه تروریستی پاکستانی ممنوع شده از سوی سازمان ملل (سازمان ملل) جیش محمد (جمعه) آشکارا در حال جمع آوری کمک های مالی در پیشاور دیده شده است.

شوکت علی کشمیری در توییتی نوشت: “جمع آوری کمک های مالی آشکار توسط سازمان تروریستی ممنوعه جیش محمد (جمعه) در پیشاور، پاکستان، نگرانی هایی را در مورد احیای مجدد گروه های افراطی در این کشور ایجاد کرده است. این گروه مسئول چندین حمله تروریستی است.” رهبر تبعیدی و بنیانگذار حزب ملی متحد مردم کشمیر (UKPNP).

JeM پس از استراحت گروه ویژه اقدام مالی (FATF) در سال گذشته دوباره ظهور کرد. آنها آشکارا توسط پرسنل امنیتی پاکستان حمایت می شوند. ناظر جهانی تامین مالی تروریسم FATF در اکتبر 2022 حذف پاکستان از لیست خاکستری خود را اعلام کرد و اظهار داشت که این کشور تا حد زیادی برنامه های اقدام خود را در زمینه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تکمیل کرده است. پاکستان از ژوئن 2018 در فهرست خاکستری FATF قرار دارد.

مجموعه صندوق جیش به پیشاور محدود نمی شود، بلکه در پنجاب پاکستان، کشمیر تحت اشغال پاکستان و مناطق دیگر نیز قابل مشاهده است.

سهولتی که این گروه‌ها می‌توانند آشکارا پول جمع‌آوری کنند، نگرانی‌هایی را در مورد توانایی دولت برای سرکوب فعالیت‌های تروریستی ایجاد می‌کند.

سینگ در نشست وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای گفت: “برای تضمین منطقه ای امن، باثبات و مرفه، باید بر دستور کار خود تمرکز کنیم. این به بهبود کیفیت زندگی مردم هر کشور عضو کمک خواهد کرد.”

14 سال از حمله تروریست های تحت حمایت پاکستان به بمبئی می گذرد. شواهد ارتباط پاکستان در پشت حمام خونی که به مدت سه روز در بمبئی ادامه داشت، برای همه وجود داشت. با این حال، پاکستان تصمیم گرفت که درخواست های هند برای محاکمه عاملان این اقدام را در 14 سال گذشته نادیده بگیرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام