رازا حسن ، چرخنده پاکستانی ، پس از نقض پروتکل های COVID-19 ، از باقی ماندن فصل کریکت داخلی به حالت تعلیق درآمد

اسلام آباد: روز دوشنبه هیئت کریکت پاکستان اعلام کرد ، رازا حسن ، ملی پوش پاکستانی ، به دلیل نقض پروتکل های COVID-19 از دوره باقیمانده کریکت داخلی اخراج شد.

هیئت مدیره گفت ، چرخنده بازو 28 ساله 28 ساله پس از اینکه “بدون ایمنی قبلی از تیم پزشکی” و بخش عملکرد بالا ، “از محیط زیست ایمنی در یک هتل محلی خارج شد” به خانه فرستاده شد.

تصویر پرونده رازا حسن.  خبرگزاری فرانسه

تصویر پرونده رازا حسن. خبرگزاری فرانسه

حسن نماینده دوم XI شمالی در غنیمت کوئید اعظم بود.

نادیم خان ، عالی هیئت مدیره گفت: “ناراحت کننده و تأسف آور است که علیرغم چندین یادآوری و برنامه آموزشی در مورد اهمیت و اهمیت احترام گذاشتن و پیروی از پروتکل های COVID-19 ، رازا حسن تصمیم گرفت که امور را در دست خود بگیرد و خط را فراتر بگذارد.” مدیر اجرا “به این ترتیب ، او از مسابقات اخراج شده است و برای فصل باقیمانده مجاز نخواهد بود.”

خان گفت حسن باید “در مورد اقدامات غیرمسئولانه خود و آسیب های احتمالی نقض او در این رویداد به طور کلی و کریکت پاکستان به طور خاص تأمل کند.”

حسن در سال 2012 به شهرت رسید ، زمانی که او در بازی جام جهانی T20 دو نفره استرالیایی شین واتسون و گلن ماکسول را اخراج کرد. با این حال ، او پس از آزمایش مثبت برای یک ماده ممنوع در سال 2015 و دریافت محرومیت دو ساله ، فقط 10 بازیکن بین المللی 20 و یک ODI را بازی کرد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.