راسل می گوید: «ما یک تمام کننده در رینکو داریم».

شیخار داوان، کاپیتان پنجاب کینگز (PBKS) پس از باخت تیمش در یک مسابقه مهم IPL در مقابل نایت رایدرهای کلکته (KKR) با پنج ویکت، اعتراف کرد که اجرای آن در باغ ادن در روز دوشنبه مسیر دشواری بود.

داوان با 57 گل برتری را به ثمر رساند تا PBKS را به 179/7 رساند، اما نیتیش رانا (51)، آندره راسل (42) و رینکو سینگ (21*) همگی به پیروزی باورنکردنی KKR در یک بازی هیجان انگیز آخرین توپ کمک کردند.

“احساس بدی است، البته احساس خوبی ندارم، ما بازی را باختیم. پیست آسانی برای زدن نبود، احساس می‌کردم که مجموع خوبی داشتیم. داوان پس از بازی گفت: در نهایت آنها خوب بازی کردند.

IPL

IPL 2023: KKR در قلمرو ساخت یا شکست به عنوان PBKS از باغ های ادن بازدید می کند

IPL

TATA IPL 2023: «رفتار غیرقابل قبول. تو یک توپ‌باز بین‌المللی هستی. سایمون دول کاگیسو رابادا را منفجر می‌کند

آرشدیپ در بازی قبلی خود در برابر هندی‌های بمبئی (MI) 66 ران دریافت کرده بود، اما با وجود اینکه در برابر KKR بدون گل رفت، عملکرد بسیار بهتری داشت و 39 ران از چهار مسابقه انجام داد.

این تلاش بزرگی از سوی آرشدیپ بود، راهی که او از بازی گذشته برگشته است. همه به او افتخار می کنیم که بازی را تا آخرین توپ رساند. من احساس می‌کنم که ما یک آف اسپینر خوب نداریم، جایی است که وقتی چپ‌دست‌ها وارد می‌شوند، کمی از دویدن‌ها درز می‌کنیم.

توپ 42 23 آندره راسل نقشی اساسی در برد KKR ایفا کرد، و ضربه رینکو سینگ نیز به همان اندازه اهمیت داشت.

راسل که بهترین بازیکن مسابقه بود، گفت در حالی که می‌خواست بازی را تمام کند، رینکو را به خاطر فراهم کردن آخرین کارهای تعقیب و گریز اعتبار می‌دانست.

او گفت: «به 30 امتیاز از دو بازی آخر نیاز داشتیم، بسیار قابل قبول بود. من یکی را بدون اینکه واقعاً به سمت آن تکان بخورم به جایگاه ها پرتاب کردم. و این شش نقطه روی کیک گذاشت. من می خواستم بازی را تمام کنم، اما امسال در رینکو یک تمام کننده داریم.

او (رینکو) به من گفته بود که اگر توپ شما را شکست دهد، ما باید فرار کنیم؟ من مطمئناً گفتم به او ایمان دارم تا آخرین توپ را تمام کند. وقتی می بینم او کاری را انجام می دهد که انجام می دهد، دچار ناراحتی می شوم. راسل اضافه کرد: من شرکتی در قسمت پشتی دارم، او فشار را از بین می‌برد و اکنون سال‌هاست اینجاست، مردی واقعاً سخت‌کوش.

نیتیش رانا، کاپیتان KKR، گفت که توصیه او به رینکو سینگ این بود که خود را باور کند.

من فقط به او می گویم، به خودت ایمان داشته باش، زیرا آنچه به دست آورده ای چیزی است که بسیاری از مردم هرگز نخواهند داشت. وقتی او در حال ضربه زدن بود، تمام جمعیت شعار “رینکو، رینکو” را سر می دادند. این همان چیزی است که او امسال به دست آورده است.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام