راهب، فاکس، کینگز را از وریورز عبور می‌کنند تا بازی 7 را به ساکرامنتو بازگردانند

مالیک مونک 28 امتیاز، دیارون فاکس 26 امتیاز و 11 پاس گل به دست آورد و ساکرامنتو کینگز میهمان با شکست استفن کری و گلدن استیت وریرز با نتیجه 118 بر 99 جمعه شب در بازی ششم، از حذف در سری حذفی دور اول خود جلوگیری کرد. .

اکنون، بازی 7 برنده همه چیز را در بعد از ظهر یکشنبه در ساکرامنتو بازمی‌گرداند.

کیگان موری تازه کار 15 امتیاز با 4 پرتاب سه امتیازی به دست آورد و 12 ریباند برای اولین دابل دابل خود در پلی آف به دست آورد و کینگز شماره 3 در مقابل هر موج گلزنی مدافع عنوان قهرمانی در زمین خانگی خود مقاومت کرد و تقریباً در تمام جنبه های بازی درخشید. این یکی با فصل خاص خود در خط.

کوین هورتر، که در تمام سری‌ها با شلیک‌هایش مشکل داشت – 20 مورد از 52 موردی که وارد بازی می‌شدند – با فاصله 6:23 مانده به پایان، یک ضربه سه را زد و یکی دیگر با 4:58 باقی مانده بود، زیرا ساکرامنتو به پایتخت ایالت یک فرصت دیگر برای Light the Beam داد.

کری 29 گل، کلی تامپسون 22 و کوون لونی 13 ریباند دیگر به ثمر رساندند تا او در این فصل 85 امتیاز برتر NBA را کسب کند. او با 22 ریباند در بازی 5 در گلدن 1 سنتر به ثبت رسید.

اندرو ویگینز از تورن‌هیل، 13 امتیاز و 7 ریباند برای واریرز به دست آورد.

اما کینگز برای اولین بار از سال 2006 در فصل بعد، تقریباً به تمام بازی های بزرگ گلدن استیت در کوارتر سوم پاسخ داد و از اشتباهات معمولی استفاده کرد. آنها جنگجویان را به سمت تخته ها بیرون انداختند.

کینگز در 12 دقیقه پایانی با نتیجه 90-80 پیش افتاد. کری به سه امتیاز اولیه رسید، فقط چند لحظه بعد تری لایلز با هم ارتباط برقرار کرد. زمانی که کری برای یک لایی آپ، مالکیت بعدی را سوار کرد، مونک یکی از آن ها را ساخت.

سه تیم کری با 9:28 باقی مانده، گلدن استیت را در 99-89 قبل از ضربه فاکس به دست آوردند.