راهنمای فرم، سر به سر، پخش زنده و موارد دیگر

در مسابقات حذفی لیگ برتر هند (IPL) روز چهارشنبه در چنای، لاکنو سوپر غول‌ها (LSG) به مصاف هندی‌های بمبئی (MI) می‌رود.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

LSG، برای رسیدن به پلی آف IPL بر نگرانی های مصدومیت کاپیتان تعیین شده خود KL Rahul غلبه کرده است، در حالی که MI باید منتظر نتیجه بازی RCB vs GT در روز یکشنبه بود تا جایگاه خود را تایید کند. LSG و MI به ترتیب با 17 و 16 امتیاز سوم و چهارم جدول رده بندی شدند.

مقالات مرتبط

LSG

LSG vs MI: “Suryakumar احتمالاً آن را دوست نداشت” – RP Singh در مورد جایی که سرخپوستان بمبئی نقشه را از دست دادند

LSG

محسن خان قهرمانی های LSG را به پدری که در ICU بود تقدیم می کند: “من برای او بازی می کردم”

MI شروعی ناسازگار در IPL 2023 داشت و دو بازی از سه بازی اول خود را باخت، اما آنها در نیم فصل دوم با سوریاکومار یاداو با نام مستعار SKY دوباره به فرم درخشان خود پی بردند.

در واقع، SKY با 511 ران از 14 مسابقه با نرخ ضربه 185.14، بهترین دونده MI بوده است.

کامرون گرین و نهال وادهرا نیز با ثبت اولین قرن IPL خود در بازی مقابل سانرایزرز حیدرآباد (SRH) بازیکنان جدید کامرون گرین و نهال وادهرا نیز تحت تأثیر قرار گرفتند.

در همین حال، LSG، KL Rahul را به دلیل آسیب دیدگی در جریان بازی خود مقابل RCB از دست داده بود، زمانی که راهول در حین بازی کردن، ران خود را آسیب دید. Krunal Pandya از آن زمان تا کنون تیم را رهبری کرده است، زیرا آنها برای دومین فصل متوالی به پلی آف راه یافتند. راوی بیشنوی (16 ویکت) در جدول بولینگ LSG پیشتاز است، اما نوین الحق (هفت ویکت) افغانستان نیز یکی از تاثیرگذارترین سربازان LSG بوده است.

و وقتی صحبت از ضربه زدن به میان می‌آید، مارکوس استوینیس (368 دوش) است که در جدول LSG رهبری می‌کند و پس از آن دو سرخپوست غربی در کایل مایرز (361) و نیکلاس پوران (358) قرار دارند.

LSG vs MI: راهنمای فرم (پنج مسابقه آخر)

LSG: WWWL NR

MI: WLWWL

LSG در مقابل MI: رودررو

لاکنو سوپر جاینتز رکورد 3-0 برد/ باخت را در برابر هندی های بمبئی در IPL دارد.

در حالی که LSG سال گذشته دو برابر روهیت شارما و کو را تکمیل کرد، این دو تیم در تاریخ 16 مه که آخرین دیدار دو تیم انجام شد، تازه بود. یک 89 شکست ناپذیر از مارکوس استوینیس و برخی سهم‌های حیاتی بولرها به LSG کمک کرد تا با پنج ران در ورزشگاه کریکت Ekana بر MI غلبه کند.

LSG در مقابل MI: به روز رسانی آب و هوا

هوای چنای در روز چهارشنبه حدود 29 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود که با شروع مسابقه به 26 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. زمین مسابقه می‌تواند در عصر به صورت چرخشی مناسب باشد، بنابراین انتظار داشته باشید که بازیکنانی مانند راوی بیشنوی و پیوش چاولا نقش مهمی را ایفا کنند.

پوشش تلویزیون LSG در مقابل MI، پخش زنده

IPL 2023 Eliminator بین Lucknow Super Giants و Mumbai Indians برای پخش تلویزیونی در شبکه Star Sports در دسترس خواهد بود. اگر به دنبال پخش زنده آن هستید، مسابقه در برنامه و وب سایت JioCinema پخش زنده خواهد شد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام