راهنمای فرم، سر به سر، گزارش آب و هوا، پخش زنده

با پایان یافتن مرحله لیگ برتر لیگ برتر هند (IPL)، زمان آغاز مرحله پلی آف فرا رسیده است. روز سه‌شنبه، چنای سوپر کینگز (CSK) در مسابقات مقدماتی 1 IPL 2023 در استادیوم MA Chidambaram به مصاف گجرات تایتانز (GT) می‌رود و همه نگاه‌ها به این خواهد بود که آیا ام‌اس ثونی و کو می‌توانند به فینال یکشنبه در برابر یک بازی تاثیرگذار برسند. طرف به رهبری هاردیک پاندیا.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

Shubman Gill (680 ران) بزرگترین امتیاز مثبت GT در این فصل بوده است، و هدف اصلی CSK نه تنها شکستن شراکت افتتاحیه GT، بلکه خلاص شدن از شر Shubman در اسرع وقت خواهد بود. گیل از جایی که فصل گذشته را ترک کرد، شروع کرد و در این فصل دو قرن و چهار دهه پنجاه به پایان رسید.

مقالات مرتبط

IPL

سناریوهای صلاحیت IPL: چگونه هر تیم در رقابت برای پلی آف ایستاده است

IPL

سناریوهای انتخابی IPL: نه مسابقه، نه تیم در رقابت برای پلی آف

در مورد بولینگ، محمد شامی و رشید خان هر دو با 24 ویکت در صدر جدول رده بندی کلاه ارغوانی هستند. در حالی که این دو از اولین فصل خود در سال گذشته بخشی از راه اندازی GT بوده اند، حضور یک افغان دیگر، نور احمد، نشانه خوشایندی برای هاردیک پاندیا و شرکت بوده است.

از سوی دیگر، برای CSK، فرم اخیر دیپاک چهار چیزی است که باعث خوشحالی می شود. پیسر در چهار مسابقه اخیر 10 ویکت اسکالپ کرده و در کنار آن در فاز پاورپلی نیز موثر بوده است.

CSK همچنین یک تمام کننده بالقوه در Shivam Dube دارد. این بازیکن 29 ساله از 13 مسابقه 385 دوش با نرخ ضربه 160 به دست آورده است و این شامل کامئوهای ارزشمند همراه با سه مسابقه پنجاه است. تا آنجا که به دویدن مربوط می شود، این پربارترین فصل IPL Dube تاکنون بوده است.

GT vs CSK: راهنمای فرم (پنج مسابقه آخر)

GT: WWLWW

CSK: WLWW NR

GT vs CSK: رودررو

گجرات تایتانز رکورد 3-0 رودرروی چنای سوپر کینگز را در اختیار دارد. هاردیک پاندیا و کو فصل گذشته مقابل CSK دوبل کردند، در حالی که امسال در بازی افتتاحیه فصل در احمدآباد پیروز شدند.

هر سه برد GT هنگام تعقیب به دست آمده اند (با سه ویکت، هفت ویکت و پنج ویکت).

GT vs CSK: به روز رسانی آب و هوا

انتظار می‌رود عصر روز سه‌شنبه در Chepauk گرم باشد و دمای آن به 30 درجه سانتی‌گراد برسد. عامل شبنم می تواند نقش مهمی در تعقیب و گریز بازی کند. تیم تعقیب کننده چهار بازی از هفت مسابقه این فصل در Chepauk را برده است.

پوشش تلویزیونی GT در مقابل CSK، پخش زنده

بازی GT vs CSK در IPL 2023 در شبکه Star Sports برای پخش تلویزیونی در دسترس خواهد بود. اگر به دنبال پخش زنده آن هستید، مسابقه در برنامه و وب سایت JioCinema پخش زنده خواهد شد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام