راویندرا جادجا دوباره عشق طرفداران CSK را به دست می‌آورد در حالی که فیلم پرفروش IPL 2023 به پایان می‌رسد.

کمی بیش از 60 روز از زمانی که گجرات تایتانز (GT) و چنای سوپر کینگز (CSK) فصل را در استادیوم نارندرا مودی احمدآباد آغاز کردند، لیگ برتر هند (IPL) در سال 2023 به پایان رسید و همان تیم‌ها در فینال به میدان رفتند. در همان مکان

هاردیک پاندیا، کاپیتان GT، در 31 مارس در حالی که جام را در دست داشت، وارد افتتاحیه مسابقات شده بود و در ساعات اولیه صبح سه شنبه، آن را به رهبر CSK، MS Dhoni، تحویل داد. در طول مسیر، مسابقات به‌طور مستقیم شاهد بود که قانون Impact Player چقدر انقلابی می‌تواند باشد، زیرا منجر به تولید بیش از 200 امتیاز در سال جاری نسبت به هر نسخه دیگری شد، و مسابقات بیشتر از همیشه به پایان رسید.

بخوانید | CSK، گجرات تایتان ها را شگفت زده کرد و عنوان پنجمی را به نام خود ثبت کرد

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: CSK بعد از شکست دادن GT در فینال میخکوب کننده عنوان پنجم را به دست آورد

IPL

CSK vs GT، آمار نهایی IPL 2023: MS Dhoni به مقام اول دست یافت، Ambati Rayudu با روهیت شارما و موارد دیگر به سطح رسید.

فصلی به این هیجان سزاوار یک ارسال با ابعاد حماسی در قالب یک مسابقه پرچین بین دو نفر از طرف های برتر بود. آب و هوای ناپایدار احمدآباد، با این حال، تلاش زیادی برای خراب کردن این وضعیت برای بازیکنان و همچنین برای هواداران داشت.

نه تنها فینال را مجبور به انتقال به روز رزرو برای اولین بار در تاریخ لیگ می‌کند، بلکه باعث می‌شود بازی برای مدت زیادی در روز بعد متوقف شود. همچنین این امکان وجود داشت که GT به عنوان آخرین گزینه بر اساس امتیاز بالاتر در جدول امتیازات در صورت پایان روز رزرو، جام را به دست آورد، که می توانست به اندازه فصل آخر بازی Game of اوج ناامید کننده ای داشته باشد. تاج و تخت.

خوشبختانه برای همه دست اندرکاران، مسئولان مسابقه موفق شدند علیرغم تمام تاخیرها، 35 اوور کریکت با اکتان بالا را انجام دهند، حتی اگر به این معنی باشد که تشریفات پس از بازی از ساعت 3 بامداد به وقت استاندارد هند برگزار می شود.

در جریان فینال لحظات قابل توجهی وجود داشت که در نهایت سه روز به طول انجامید. Dhoni اولین نفری شد که 250 بازی ملی را در لیگ انجام داد. بازکننده GT، Shubman Gill یک مهلت زودهنگام دیگر دریافت کرد و به نظر می‌رسید که CSK را به خاطر این خطا تنبیه می‌کند تا زمانی که در 0.1 ثانیه توسط Dhoni گیر کند. Wriddhiman Saha سپس سایه های سال 2014 را با انتقاد از نیم قرن دوم فصل خود بازگرداند و در بزرگترین بازی از همه آنها به این مناسبت رسید.

با این حال، کانون توجه در مسابقات گجرات روی B Sai Sudharsan قرار می گیرد، با یک تامیلیایی که با 47 توپ نفسگیر 96 راه را برای گجرات در برابر چنای پیشتاز کرد که به مدافع عنوان قهرمانی کمک کرد تا نتیجه 214/4 فوق العاده را ثبت کند.

بعداً در عصر، موهیت شارما کهنه‌کار سرعت‌دهنده، تقریباً برای دومین بازی متوالی، گجرات را به پیروزی رساند و سه ویکت مهم از جمله دونی را جمع کرد، که برای یک اردک طلایی حرکت کرد.

در پایان، همه آن لحظات تحت الشعاع دو شوت جادویی راویندرا جادجا، بازیکن همه‌جانبه، در دو تحویل آخر فینال قرار می‌گیرند، با یک گجراتی که از قضا به چنای کمک می‌کند تا تسلط گجرات بر جام را پایان دهد.

Jadeja سرانجام عشق ارتش زرد را به دست می آورد

عشق هواداران به CSK و رهبر آنها Dhoni یکی از نکات برجسته فصل شانزدهم بوده است، به طوری که همه مکان ها به جز استادیوم MA Chidambaram برای مسابقات چنای به رنگ زرد پوشیده شده اند. با این حال، به نظر می‌رسید که احترام به دونی، جدیجا را که اخراج‌هایش اغلب هم در خانه و هم در خارج از خانه تشویق می‌شد، تحت تأثیر قرار داده است، زیرا پیاده‌روی آهسته‌اش به سمت گودال همراه با MSD بود که راهش را به سمت مرکز برای پذیرایی خروشان می‌برد.

Jadeja، نه از آن دسته افرادی که خود را عقب نگه می دارد یا از بیان احساسات خود طفره می رود، از طریق پست های مرموز در رسانه های اجتماعی به طرفداران آن عکس های غیرمستقیم انداخت. طرفداران حتی پس از اینکه Jadeja در حال گفتگوی متحرک با مدیر عامل CSK، Kasi Viswanathan پس از درگیری Qualifier 1 در برابر GT در چنای مشاهده شد، شروع به گمانه زنی درباره خروج Jadeja از فرنچایز کرده بودند. به نظر می‌رسید که اوضاع در رختکن CSK آنطور که طرفداران آنها تصور می‌کردند گلگون نبود.

پس از کوبیدن بیشتر فصل بالای دونی، جادجا در حالی که کاپیتان جلوتر از او بیرون می‌رفت، عقب می‌ماند، اما پس از اینکه تحویل کامل از موهیت مستقیماً به دست دیوید میلر با پوشش اضافی هدایت می‌شد، سریعاً به میدان بازگشت. .

چنای پیش از این پس از اینکه هدف آنها به 171 در 15 بازنگری شد، با روتوراج گایکواد (26) و دوون کانوی (47) در 74 ران شروع به کار کردند، قبل از اینکه هر دو توسط نوراحمد اخراج شوند. هفتم بیش از کامئوهایی از آجینکیا راهانه (27 از 13) و آمباتی رایودو (19 بر 8) آنها را در این مسابقه سرپا نگه می دارد، با حمله دومی به موهیت شانس چنای برای عبور از خط را به شدت افزایش داد.

فینال هیجان‌انگیز به‌هیچ‌وجه با پیچ و خم‌هایش انجام نشد زیرا موهیت رایودو و دونی را با دو تحویل فوق‌العاده اخراج می‌کرد و سپس پس از واگذاری مسئولیت فینال با معادله 13، تنها سه راند چهار تحویل را واگذار می‌کرد. شش

Jadeja برای دو تحویل آخر در اعتصاب بود و شانس های زیادی علیه او وجود داشت. به هر حال این یک بازیکن کهنه کار همه جانبه بود که میزان ضرباتش در بازی های اخیر کمی نگران کننده بود – تنها یک بار در چهار اینینگ قبل از فینال، پنجه جنوبی بیش از 140 امتیاز کسب کرد. و حتی Shivam Dube که به خوبی چیده شده بود در تلاش بود تا مرزهای اینچ یورکی عالی Mohit را جمع کند.

جدیجا، با این حال، به لقب خود راکستار که توسط شین وارن فقید در طول دویدن با تیم سلطنتی راجستان به او اعطا شد، زندگی می‌کرد و در هنگام رویارویی با موهیت اعصاب فولادین به نمایش گذاشت – که مسلماً با توجه به او، بازیکن برجسته فصل بود. نرخ ضربه و این واقعیت که او در چند بازی اوایل نادیده گرفته شده بود.

دریانورد باتجربه سعی کرد یورش دیگری را انجام دهد، فقط برای Jadeja، که در عمق چین ایستاده بود، تا زیر توپ قرار بگیرد و آن را برای مدت طولانی به حداکثر برساند. در حالی که دونی حالت بی احساسی داشت، هم تیمی هایش که دور او نشسته بودند، همراه با ارتش عظیم هواداران زردپوش، ناگهان با ضربه مستقیم صدای خود را پیدا کردند.

موهیت با آن شات کمی ناآرام به نظر می رسید و وارد بحث طولانی دیگری شد که به نظر می رسد روی ریتم او تأثیر گذاشته است. او برای تحویل نهایی به یورکر می‌چسبید و فقط آن را به یک پرتاب کامل به سمت لنت‌های جادجا تبدیل می‌کرد که دومی مشکلی برای غلغلک دادن از کنار مرد برای رسیدن به مرزی که عنوان پنجمی را به دست می‌آورد نداشت.

همان جمعیتی که اخراج او را در بیشتر فصل تشویق می‌کردند، به دنبال پایان قهرمانانه‌اش، یک‌صدا فوران می‌کردند و او را برای قهرمانی تشویق می‌کردند. استقبال هم تیمی هایش تفاوتی نداشت. او بلافاصله توسط بقیه اعضای تیم از جمله کارکنان پشتیبانی مورد حمله قرار گرفت. حتی «کاپیتان کول» نیز به سختی می‌توانست احساسات خود را پنهان کند، جادو را در آغوش خود بلند کرد و مانند پس از قهرمانی جام قهرمانان در سال 2013، جشن گرفت.

و اگر کسی هنوز در رابطه با معادلات جادجا با “تالا” در این مرحله شک داشت، مرد ساعت در مصاحبه‌های بعد از بازی با یک خط هوا را تا حدودی پاک کرد.

“می خواهم این برد را به یکی از اعضای ویژه تیممان – MS Dhoni” تقدیم کنم.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام