راوی شاستری افشاگری تکان دهنده ای در مورد جلسات انتخاب می کند

راوی شاستری سرمربی اسبق هند فاش کرده است که در جلسات انتخابی در دوران تصدی وی افرادی شرکت می کردند که «قرار نبود» در آن شرکت کنند.

در حین صحبت کردن با ESPNCricinfoهنگامی که او در مورد بینش جلسات انتخاب پرسید، گفت: «تجربه دست اولی ندارم. در این هفت سال که عضو تیم بودم، هرگز به جلسه انتخابی نزدیک نشدم. من هم دعوت نشدم من فکر می کنم، در دراز مدت، بله. به عنوان یک مربی، شما زمان زیادی را با پسران می گذرانید، این مهم است. نه در ظرفیت رای دادن، بلکه حداقل برای شنیدن اینکه انتخاب کنندگان به چه چیزی فکر می کنند، رشته فکری آنها چیست. و سپس تصمیم بگیریم که چه چیزی برای طرف مناسب است.”

من هیچ ایده ای ندارم که چگونه شروع می شود، چگونه به پایان می رسد، و چه کسانی در جلسه حضور دارند. با توجه به آنچه من جمع‌آوری می‌کنم، در طول 3-4 سال گذشته افراد زیادی در جلسات انتخابی حضور داشتند که قرار نبود در آنجا حضور داشته باشند. شاستری در ادامه گفت: این برخلاف قانون اساسی است.

ویرات کوهلی باید هند را رهبری کند اگر روهیت شارما در دسترس نباشد: راوی شاستری

IPL 2023: ویرات کوهلی به انتقاد سایمون دال از قصدش پاسخ داد

بخوانید | اگر روهیت شرما در دسترس نباشد کوهلی باید هند را رهبری کند: شاستری

زمانی که سوراو گانگولی، کاپیتان سابق هند، رئیس BCCI بود، شاستری سرمربی بود. چند گزارش رسانه ای حاکی از آن است که گانگولی در تمام مدت تصدی خود در جلسات انتخاب حضور داشته است.

شاستری به عنوان مربی عملکرد بسیار موفقی داشت. تحت هدایت او، هند استرالیا را در استرالیا شکست داد، در انگلستان و آفریقای جنوبی نمایش های قدرتمندی داشت و در نیوزلند در سری لیمیت اورها پیروز شد. با این حال، این طرف نتوانست هیچ عنوان ICC را تحت نظر او کسب کند.

بخوانید | شاستری از حضور رهانه در ترکیب نهایی WTC حمایت می کند

او پس از جام جهانی 2021 T20 این سمت را ترک کرد. خروج او زمان کمی آشفته برای تیم هند داشت. ویرار کوهلی، بازیکن ستاره، از سمت خود به عنوان کاپیتان ODI کنار گذاشته شد و یک ماه پس از آن نیز کاپیتانی آزمون را ترک کرد. گزارش هایی وجود داشت که بین او و گانگولی رئیس BCCI درست نبود.

حتی اخیراً هر دو از دست دادن متداول پس از بازی پس از مسابقه IPL بین رویال چلنجرز بنگلور و دهلی کپیتالز اجتناب کردند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام