راینا و مورگان پس از پیروزی پنجاه در مقابل RCB از پوران تمجید می کنند

نیکلاس پوران روز دوشنبه در شرایطی بود که سریعترین پنجاه گل IPL 2023 را به ثمر رساند تا به لاکنو سوپر جاینتز کمک کند تا در ورزشگاه M Chinnaswamy در بنگلور به پیروزی یک ویکتی مقابل رویال چلنجرز بنگلور دست پیدا کند. پوران با 19 توپ 62 توپ را به پایان رساند و فقط 15 توپ گرفت تا به نیم قرن خود برسد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

رکورد سریعترین پنجاه در IPL متعلق به KL Rahul و Pat Cummins (14 توپ) است.

مارکوس استوینیس نیز با زدن 65 توپ از 30 توپ (6×4، 5×6) دست خوبی بازی کرد. با این حال، بازی قبل از اینکه LSG با راوی بیشنوی و آوش خان بهترین تک‌نفره مهم را از آخرین توپ بیستمین بازی خود انجام دهد، به پایان رسید.

نمایش درخشان پوران و استوینیس به طور کامل برخی از نمایش‌های ضربه‌زنی فوق‌العاده میزبان را تحت الشعاع قرار داد، میزبانانی که در یک مسابقه چالش‌برانگیز 212/2 با سه نفر برتر در ترتیب ضربتی خود – ویرات کوهلی، کاپیتان فاف دو پلسیس و گلن ماکسول – با نیم قرن بازی به پایان رسانده بودند. .

تماشا کنید: گل های هارشال در پایان غیر مهاجم تمام می شود – هیجان به پایان می رسد

در حالی که کوهلی برای 61 (44b، 4×4، 4×6)، دو پلسیس (79 ران؛ 46b، 5×4، 5×6) و ماکسول (59 دوش؛ 29b، 3×4، 6×6) از بازی خارج شد. 115 را برای ویکت دوم قرار دهید.

جیو سینما Eoin Morgan، کارشناس IPL تحت تاثیر عملکرد پوران قرار گرفت و گفت: «او دست های سریعی دارد. تماشای او در جریان کامل لذتی مطلق است. امشب او در این زمین جوایز بزرگی گرفت.»

در همین حال، سورش راینا برای پردازش وقایع روی زمین به زمان نیاز داشت. “من به قلبم نیاز دارم که اول استراحت کند. تقریباً 450 ران در 40 اور به ثمر رسید، بنابراین امشب در IPL سرگرمی کامل دریافت کردیم.

همانطور که بازی به آخرین توپ رسید و دینش (کارتیک) ویکت را از دست داد، RCB تقریباً مسابقه را برده بود. قاعده منکد را هم امتحان کردند و موفق نشد، پس پر از سرگرمی بود. اعتبار کامل به پوران و استوینیس برای نحوه ایجاد شراکتشان تعلق می گیرد.”

راینا هم پر از تمجید از پوران بود. او مرد خطرناکی است. ما این پایان را از MS Dhoni، Stoinis، Mitchell Marsh، Kieron Pollard و Hardik Pandya دیده‌ایم، اما او بسیار متفاوت است. به ثمر رساندن توپ 50 از 15 برای سریع ترین 50 توپ فصل، به خصوص در زمانی که او این کار را انجام داد. حتی بزرگتر از 50 توپ از 15 توپ، پوران برد را برای تیمش به ارمغان آورد. برای برنده شدن در یک مسابقه از آن موقعیت، باید مثبت و باور زیادی وجود داشته باشد که او می تواند در هر زمان در مسابقات پیروز شود. روشی که او توپ را دور زمین می زد، اینینگ تماشایی بود.”

آرپی سینگ از خطای کارتیک روی توپ آخر صحبت کرد. اشتباهاتی مانند این از هر کسی اتفاق می افتد، اما اشتباهاتی مانند این نباید اتفاق بیفتد، به خصوص زمانی که شما یک بازیکن باتجربه با برچسب تمام کننده هستید. این کاری بود که تمام کننده باید انجام می داد. یک بار پارتیو پاتل در همین شرایط MS Dhoni را از دست داده بود، اما از دست نداد و بازی را برای تیمش برد. این چیزها خیلی مهم است و شاید دینش نتواند آن را درک کند یا نبضش را در آن موقعیت کنترل کند.»

پایتخت دهلی در ساعت 19:30 روز سه‌شنبه به صورت زنده از جیو سینما با هندی‌های بمبئی بازی خواهد کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام