ردیاب آهنربایی سری مدل TP (19 تا از بهترین ردیاب ها)

قیمت ردیاب شارژی متنوع بوده و اصلی ترین بخش تعیین کننده آن مربوط به میزان نگهداری شارژ باطری داخلی جی پی اس آهنربایی می باشد . جهت خرید ردیاب آهنربایی و خرید جی پی اس مغناطیسی مناسب تنها کافیست که به وبسایت شرکت رایان جی پی اس مراجعه کرده ، با مطالعه نمونه محصولات و انتخاب ردیاب مورد نظر خود ، با واحد فروش شرکت تماس و جهت دریافت قیمت نهایی نسب به میزان شارژ مورد نیاز ردیاب آهنربایی قوی خود مشاوره بگیرید. ماشین خارجی: اگر ماشین شما از برندهای خارجی می باشد و تمایل ندارید دست به سیم کشی آن زده شود ردیاب آهنربایی خودرو بسیار مناسب شما می باشد و به راحتی می توانید یک ردیاب با باطری 6 هزار میلی آمپری را انتخاب نمایید.

وجود آهنربای قوی به شما این اطمینان را می دهد که احتمال افتادن دستگاه ردیاب در دست انداز ها و چاله های جاده در حد صفر می باشد. همانطور که در مورد انواع ردیاب صحبت شد، یکی از انواع ردیاب، ردیاب آهنربایی است که به دلیل راحتی استفاده، سبکی و نوع استفاده برای ردیابی اموال و اشخاص می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

می توان با بهره گیری از امکانات و نرم افزارهای موجود بر روی گوشی های هوشمند و یا فناوری های به کار رفته در رایانه ها مسیرهای ردیابی شده را کنترل نموده و دستگاه را برای مقاصد مختلفی از راه دور مورد استفاده قرار داد. این دستگاه فاقد هر گونه سیم کشی مشخصی بوده و به دلیل استفاده از آهنربا یا در اصطلاح یک نوع مگنت قوی می تواند به راحتی در سطح مورد نظر قرار گیرد.

این ردیاب با اتصال به سیستم های آنتن دهی و نیز GPS یا سیستم مکان یابی پیشرفته و ارسال موقعیت وسیله نقلیه به صورت SMS می تواند کمک شایانی به مالک خودرو نموده و موقعیت خودرو را از این طریق در اختیار وی قرار ردیاب خودرو آهنربایی مدل as4 _x دهد. از ویژگیهای بارز انواع ردیاب آهنربایی سهولت نصب این دستگاه ردیاب در خودرو و یا زیر آن یا هر نوع وسیله نقلیه دیگر می باشد. هنگامی که وسیله نقلیه از سرعت اعلام شده برای جادهای که در آن حرکت میکند عبور کند پیامک اطلاع رسانی توسط جی آر 800 برای شما ارسال میشود.