ردیاب مگنتی (آهنربایی) سینوترک مدل ST-905 – سبدجت

در ادامه با ما همراه باشید . با ما همراه باشد تا ردیاب GM2500 را بطور ویژه بررسی کنیم. هم چنین عملکرد استند بای است که باعث می شود شارژ آن تا ۳۵ روز باقی بماند. این دو عامل سبب افزایش شارژ باتری می شود که می توان بیشتر از یک ماه آن را نگه داشت. به این معنی که می توانید صدای محیط را در لحظه بشنوید. با توجه به امکانات و قابلیتهایی که جی پی اسها دارند، قیمت آنها کاملا منطقی و به صرفه است. به راحتی با استفاده از نرم افزار موبایل ، میتوان موقعیت آنها را بر روی نقشه ، مشاهده نمود .

از دیگر مشکلات ردیابهای مگنتی این است که شما امکان مخفی کردن حرفه ای ردیاب را ندارید و سارقین به راحتی میتوانند آنها را پیدا کنند . این ردیابها به دلیل محدودیت باتری داخلی ، نیاز به شارژ مستمر دارد . از آنجا که هر دستگاه هدف متفاوتی دارد ، برای افراد مراقب ماشین شما ، برای صاحبان مشاغل ، پیگیری کارکنان محل در ساعات کار و برای خانواده ها ، حتی برای ردیابی مکان کودکان یا بیماران آلزایمر است.

بعضی از صاحبان خودرو بخاطر نگرانی از گارانتی ماشین ، به دنبال ردیاب بدون سیمکشی هستند . یک دسته بخاطر گارانتی ماشین و دسته دوم بخاطر جابجایی راحت بین چند ماشین و دسته سوم برای کارهای غیر مجاز ردیابی هستند . یکی از انواع ردیاب، ردیاب آهنربایی است که به دلیل راحتی استفاده،سبکی،قابلیت شنود و نوع استفاده برای ردیابی اموال و اشخاص می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

این سه مشکل عمده را میتوان در کنار مشکلات دیگری که در پایین شرح میدهیم ، به عنوان معایب این نوع جی پی اس ها ذکر کرد . با این ردیاب می توانید هر گاه سرعت بیشتر از حد مجاز باشد، آلارمی دریافت کنید. اگر خواهان خرید ردیاب مگنتی (آهنربایی) st-905 هستید، می توانید به فروشگاه اینترنتی سبدجت مراجعه کنید. بعضی افراد به هر دلیلی میخواهند وسیله نقلیه دیگران را ردیابی کنند . معمولا سه دسته افراد مشتاق استفاده از جی پی اس غیر نصبی هستند .

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد فروش ردیاب مگنتی لطفا از صفحه ما بخواهید.