رشید خان برگ برنده گجرات خواهد بود

مدافع عنوان قهرمانی IPL، گجرات تایتانز، روز سه شنبه در مسابقات مقدماتی 1 فصل 2023 به مصاف چنای سوپر کینگز خواهد رفت. هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق توپ انداز هندی معتقد است که برای بازی در استادیوم MA Chidambaram در چنای، این بازی به نفع CSK است.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

از لحاظ تاریخی، Chepauk یک قلعه برای چنای بوده است، اما امسال اینطور نبوده است. با چهار برد و سه شکست در 7 بازی در خانه، CSK قلعه تسخیر ناپذیر خود را توسط راجستان رویالز، کلکته نایت رایدرز و پنجاب کینگز شکسته است. در این روند، KKR و پنجاب در Chepauk پس از 11 سال و RR پس از 15 سال برنده شدند.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023، گجرات تایتانز در مقابل چنای سوپر کینگز: راهنمای فرم، رودررو، پخش زنده و هر آنچه که باید بدانید

IPL

سناریوهای صلاحیت IPL: چگونه هر تیم در رقابت برای پلی آف ایستاده است

هاربهاجان گفت زمانی که کارها در برابر GT آغاز شود، یک بار دیگر شکست دادن آنها در خانه سخت خواهد بود.

رقابت بین CSK و GT شدید خواهد بود زیرا هر دو تیم می دانند چگونه در بازی های بزرگ برنده شوند. CSK بازی در خانه یک مزیت بزرگ است، آنها شرایط را به خوبی می شناسند، اما در جایی عملکرد آنها در خانه امسال بی خطا نبوده است. بنابراین این چیزها را جالب می کند، اما CSK وقتی در پلی آف بازی می کند، یک طرف کاملاً متفاوت به نظر می رسد. من واقعا مشتاقانه منتظر این مسابقه هستم.

در سطح دوستدار چرخش، گجرات تایتان ها به رشید خان تکیه خواهند کرد تا بار دیگر ضربات مخالف را آزار دهد. اسپینر افغانستان 24 ویکت از 14 مسابقه با بهترین ارقام 4/30 گرفته است در حالی که نرخ اقتصادی 7.82 را ثبت کرده است.

ویرندر سهواگ یکی دیگر از بازیکنان سابق کریکت هند گفت که رشید برای GT بسیار مهم خواهد بود. «رشید خان برگ برنده گجرات است. اگر ویکت می خواهند، او را می آورند. و سپس نحوه استفاده هاردیک از رشید قابل تقدیر است. رشید دوست دارد شراکت ها را به هم بزند و حالا بر اساس عملکرد عالی خود به موفق ترین توپ گیر این فصل تبدیل شده است.

در همین حال، CSK امیدوار است که جفت آغازین روتوراج گایکواد و دوون کانوی بار دیگر بر روی تمام سیلندرها شلیک کنند و به تلاش خود برای کسب عنوان ادامه دهند.

روتوراج گایکواد و دوون کانوی با آمادگی کامل به زمین می آیند. آنها در این فصل به خوبی از یکدیگر تعریف و تمجید کرده اند. آن ها شروع های خوبی برای CSK داشته اند و دوش های فراوانی به ثمر رسانده اند و تماشاگران را سرگرم کرده اند. تیمی که بازکننده‌های آن خوب بازی می‌کنند، تمایل به گلزنی دارند و به همین دلیل است که CSK امروز در موقعیت خوبی قرار دارد.»

چنای سوپر کینگز و گجرات تایتانز در اولین بازی فصل، در استادیوم نارندرا مودی به مصاف هم رفتند، جایی که جی تی کاپیتان هاردیک پاندیا با 5 ویکت پیروز شد. اکنون، برنده IPL Qualifier 1 به طور خودکار به فینال (28 می) راه پیدا می کند. با این حال، تیم بازنده باید منتظر برنده لاکنو سوپر جاینتز و هندزان بمبئی برای IPL Qualifier 2 (26 می) باشد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام