روتوراج گایکواد دلایل موفقیت CSK در IPL 2023 را توضیح می دهد

روتوراج گایکواد، بازیکن افتتاحیه چنای سوپر کینگز، گفت که موفقیت تیم می تواند به کارهای خاصی محدود شود که آنها در این فصل درست انجام داده اند. چپ دست گفت که آنها نگاه خوبی به استادیوم MA Chidambaram داشتند که قبل از فصل سطح جدیدی پیدا کرد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

چندین بازیکن CSK، از جمله خود گایکواد، تا قبل از این فصل هرگز یک بازی IPL را در چنای انجام نداده بودند. اردو در اوایل ماه مارس آغاز شده بود و کاپیتان ام اس ثونی، آجینکیا راهانه و آمباتی رایودو جزو اولین دسته از بازیکنانی بودند که وارد شدند.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023 مقدماتی 1: Gaikwad 60، طلسم مرتب Jadeja راه را برای اولین پیروزی CSK در برابر GT هموار کرد.

IPL

IPL 2023، حمله آماری GT vs CSK: رکورد دهمین فینال چنای سوپر کینگز، شوبمن گیل به لیست نخبگان پیوست و موارد دیگر

گایکواد در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: “کمپ بسیار حیاتی بود زیرا سطح جدیدی در چنای در حال باز شدن بود.”

“همه مطمئن نبودند که ویکت چگونه خواهد بود یا ویکت چگونه بازی خواهد کرد. اما گاهی اوقات وقتی در مسیرهای مسطح بازی می کنید، نیازی نیست که زیاد روی ضربات خود فکر کنید و در مورد بولینگ حریف زیاد فکر نکنید.

“بعضی وقت ها خفاش ها شوت های خوبی می زنند و برای او کلاه می گذارند. حتی زمانی که شما در حال ضربت زدن هستید، این در مورد ورود به منطقه است.”

گایکواد پس از صعود CSK به فینال IPL برای دهمین بار در 16 فصل با رسانه ها صحبت کرد. با توجه به اینکه آنها دو فصل را به دلیل محرومیت از دست دادند، می توان آن را به 10 در 14 کاهش داد. برندگان چهار دوره، مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز را در Chepauk با 15 ران در مقدماتی 1 شکست دادند.

بازکننده همچنین گفت که برنامه CSK برای پایبندی به یک یازده بازیکن یکسان و داشتن نقش های مشخص و مشخص به هر فرد کمک می کند.

گایکواد گفت: “تلاش زیادی برای موفقیت ما انجام می شود.”

از سال گذشته شروع شد، زمانی که ما به پلی آف راه پیدا نکردیم. بدیهی است که مدیریت چیزی برای کار کردن داشت و مواردی وجود داشت که باید آنها را بهبود بخشیم و تلاش کنیم یا یک نفر را اضافه کنیم.

امسال، درست از اولین بازی، فکر می‌کنم بالینی و مطمئن بودیم که چه کسی قرار است بازی کند و چه کسی بازی نمی‌کند و احتمال 12 یا 13 یا 15 ما چقدر خواهد بود.

فکر می کنم از همان بازی اول همه در مورد نقش های خود می دانستند. وقتی سریلانکایی‌ها دیر آمدند – تیکشانا و متیشا پاتیرانا – فکر می‌کنم حتی از بازی اول هم در حد خود بودند.

بنابراین، من فکر می‌کنم که تقریباً با یک تیم بازی می‌کردیم و فقط به حرکت خود ادامه دادیم. و کلاه بر همه – کارکنان پشتیبانی و مدیریت نیز هست.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام