رودرروی، گزارش آب و هوا و جزئیات مراسم اختتامیه

صحنه برای فینال IPL 2023 آماده شده است! چنای سوپر کینگز (CSK) MS Dhoni در فینال در 28 می به مصاف گجرات تایتانز هاردیک پاندیا می رود. چنای با شکست دادن GT در مقدماتی 1 به فینال رسید، در حالی که گجرات باید هندی های بمبئی (MI) را در مقدماتی 2 شکست می داد تا به دومین فینال متوالی خود در چند فصل از زمان شروع خود برسد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

CSK در گذشته چهار بار عنوان IPL را کسب کرده است (2010، 2011، 2018، 2021) و قصد دارد با رکورد پنج جام MI برابری کند. GT در سال 2022 قهرمان IPL شد و به دنبال دومین جام متوالی خود است.

مقالات مرتبط

IPL

مقدماتی 1 IPL 2023: CSK، در Chepauk، در راه GT برای دومین فینال متوالی ایستاده است.

IPL

IPL 2023، گجرات تایتانز در مقابل چنای سوپر کینگز: راهنمای فرم، رودررو، پخش زنده و هر آنچه که باید بدانید

مراسم اختتامیه IPL 2023: همه آنچه که باید بدانید

قبل از فینال مگا CSK vs GT IPL، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد این مسابقه بدانید:

تاریخ و مکان نهایی IPL: فینال IPL 2023 بین CSK و GT در 28 می در ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد برگزار خواهد شد. این دیدار قرار است از ساعت 19:30 آغاز شود.

CSK در مقابل GT رودررو: چنای در این آمار از گجرات عقب افتاده است و تیم هاردیک پاندیا از چهار مسابقه تاکنون 3-1 پیش افتاده است. با گذشتن از رکورد قبلی، GT شانس 75 درصدی برای برنده شدن در فینال IPL دارد.

CSK در مقابل GT رودررو در IPL 2023: برای فصل جاری، GT 2-1 از CSK برتری دارد. اولین و تنها شکست GT تا کنون در برابر چنای در Qualifier 1 رخ داد که CSK با 15 ران پیروز شد. با توجه به رکورد IPL 2023، GT رکورد 66.6 درصدی برنده شدن در فینال IPL را دارد.

CSK و GT رودررو در احمدآباد: تنها باری که CSK ad GT در ورزشگاه نارندرا مودی با هم برخورد کرد، بازی افتتاحیه IPL 2023 بود که گجرات با پنج ویکت برنده شد.

گزارش هواشناسی احمدآباد: پیش بینی آب و هوا در روز یکشنبه برای فینال IPL 2023 عمدتا آفتابی است، با این حال، پوشش ابری با رطوبت تا 45 درصد پیش بینی می شود. و با احتمال 20% بارندگی، باران می تواند بازی را مختل کند. در مرحله مقدماتی 2 نیز همین اتفاق افتاد اما در نهایت هیچ اور از دست رفت.

مراسم اختتامیه IPL 2023: مراسم اختتامیه از ساعت 18 در محل برگزاری فینال برگزار می شود. خواننده کینگ و دی جی Nucleya در این رویداد اجرا خواهند کرد در حالی که رپر Divine و خواننده Jonita Gandhi در طول استراحت میانی اجرا خواهند کرد.

پخش زنده نهایی IPL: بازی فینال CSK و GT IPL به صورت زنده در شبکه پخش می شود جیو سینما برنامه و وب سایت و همچنین پخش خواهد شد شبکه ورزش ستاره.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام