روزنامه نگار آسام به یک تیر بسته شد ، در میرزا در منطقه کامروپ مورد ضرب و شتم قرار گرفت. یکی دستگیر شد

گفته می شود میلان ماهانتا ، خبرنگار 42 ساله در روزنامه آسامی Asomiya Pratidin ، روز یکشنبه در میرزا به دلیل گزارش فعالیت های غیرقانونی در منطقه مورد حمله قرار گرفت.

روزنامه نگار آسام به یک تیر بسته شد ، در میرزا در منطقه کامروپ مورد ضرب و شتم قرار گرفت.  یکی دستگیر شد

تصویر نمایندگی PTI

چند روز پس از اینکه پاراگ بهویان روزنامه نگار آسامی در نزدیکی خانه اش در منطقه تینسوکیا مورد سو over استفاده قرار گرفت ، فیلم ها و تصاویر از حمله روزنامه نگار دیگری توسط گروهی از مردان در منطقه کامروپ آسام به دست آمده است.

میلان ماهانتا ، خبرنگار 42 ساله و روزانه در آسامی آسومیا پراتیدین، گفته می شود روز یکشنبه در میرزا ، که در حدود 40 کیلومتری غرب گواهتی است ، مورد حمله قرار گرفت.

ماهانتا ظاهراً به دلیل گزارش در مورد فعالیت های قمار مورد حمله قرار گرفت.

“در این فیلم ها ، وقتی ماهانتا در كنار یك مغازه در كنار جاده متوقف می شود ، گروهی از مردان با عجله بیرون می آیند و او را محاصره می كنند. سپس او را به یك تیر نزدیك بسته و مورد ضرب و شتم قرار می دهند.” NDTV گزارش شده

براساس این گزارش ، همچنین شنیده می شود که مردان ادعا می کنند ماهانتا از آنها پول خواسته است. اما این ادعا توسط همکاران وی رد شده است.

آنها مرا به یک پست بستند. آنها به من گفتند که می بینند چه کسی برای نجات من می آید. “به نقل از یک ، ماهانتا گفت هند اکسپرس گزارش.

در مصاحبه با چاپ، ماهانتا گفت که “عوام محلی” از نوشتن در مورد “فعالیت های غیرقانونی” خود ، که به ادعای او زمین خواری و قمار است ، بسیار عصبانی بودند.

بر اساس این گزارش ، یکی از مهاجمان درگیر در حمله دستگیر شده است در حالی که بقیه در حال فرار هستند.

گفته می شود ماهانتا که توسط افراد محلی نجات یافته است از ناحیه گردن ، سر و گوش آسیب دیده است.

پس از حمله به ماهانتا ، چندین روزنامه نگار در کامروپ دست به تظاهرات زده اند و از مقامات تقاضا کرده اند تا با سختگیرانه ها حمله کنند و برای محافظت از روزنامه نگاران اقدامات بیشتری انجام دهند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.