روز مسابقه لیگ قهرمانان اروپا: هدف لیورپول و رئال مادرید مرحله یک هشتم نهایی است. اینتر امیدوار به معجزه است

لیورپول با شکست آژاکس در آنفیلد می تواند با یک مسابقه به مرحله حذفی صعود کند ، اما قهرمان آسیب دیده انگلیس در چهار مسابقه اخیر خود تنها یک پیروزی کسب کرده است.

روز مسابقه لیگ قهرمانان اروپا: هدف لیورپول و رئال مادرید مرحله یک هشتم نهایی است.  اینتر امیدوار به معجزه است

جوردن هندرسون ، بازیکن لیورپول در جریان بازی خود مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا در عمل است. خبرگزاری فرانسه

نگاهی به آنچه در لیگ قهرمانان اروپا در روز سه شنبه اتفاق می افتد:

گروه A

مدافع عنوان قهرمانی بایرن مونیخ که در مرحله یک هشتم نهایی مطمئن شده است ، از دیدار خود برابر اتلتیکو مادرید به مهاجم روبرت لواندوفسکی و دروازه بان مانوئل نویر استراحت خواهد داد. هافبک لئون گورتزکا نیز سفری به پایتخت اسپانیا نخواهد داشت. اتلتیکو دو تساوی متوالی مقابل لوکوموتیو مسکو دارد ، اما اگر مغلوب بایرن شود و لوکوموتیو در خانه دیگر سالزبورگ را در خانه شکست ندهد ، می تواند صعود کند.

هنوز مشخص نیست که آیا دیگو سیمئونه ، مربی اتلتیکو می تواند روی مهاجم لوئیس سوارز حساب کند ، که اخیراً آزمایش مثبت ویروس کرونا در حالی که در حال انجام وظیفه اروگوئه بود. لوکوموتیو و سالزبورگ هنوز پیروز نشده اند اما هنوز شانس صعود به مرحله حذفی را دارند.

گروه B

رئال مادرید و بوروسیا مونشن گلادباخ در صورت پیروزی در مسابقات خود می توانند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند. گلادباخ رهبر گروه میزبان اینترمیلان در آخرین مکان است ، در حالی که مادرید از شاختار دونتسک در رده سوم دیدار می کند. مادرید در دور قبل در اینتر موفق به کسب پیروزی شد اما آنها در سومین شکست متوالی در لیگ اسپانیا با نتیجه 2-1 در خانه مقابل آلاوز قرار دارند. انتظار می رود کریم بنزما پس از پرستاری از یک مشکل عضلانی در اختیار مربی زین الدین زیدان باشد ، اما زیدان نمی تواند روی ادن هازارد که در برابر آلاوز مصدوم شد حساب کند. کاپیتان سرخیو راموس به دلیل مصدومیت از بازی خارج شده است. گلادباخ پس از پیروزی های بزرگ در خانه و خارج از خانه مقابل شاختار پروازهای بلندی را انجام می دهد اما نیکو الودی ، مدافع مصدوم که هفته گذشته با یک ضربه سر مقابل تیم اوکراین به ثمر رسید ، حضور نخواهد داشت. اینتر می داند که هر چیزی به جز یک پیروزی ، آن را به یک خروج زودهنگام دیگر از لیگ قهرمانان منتقل خواهد کرد.

گروه C

منچسترسیتی قبلاً به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته است. اکنون این تیم می خواهد جایگاه نخست گروه را بدست آورد. سیتی با پپ گواردیولا ، مربی پاپ گواردیولا ، بازیکنان خود را تحت فشار قرار می دهد تا در میان شروع ناخوشایند لیگ برتر ، پورتو را که در رده دوم قرار دارد سفر کند. گواردیولا پس از پیروزی 5-0 مقابل برنلی گفت که شهرت گذشته هیچ چیز برای او مهم نیست زیرا او به دنبال شروع رقابت های لیگ برتر است و فرم فعلی تنها چیزی است که در انتخاب تیمش مهم است. گواردیولا گفت: “پسرانی که به تیم کمک می کنند و به من کمک می کنند شانس بیشتری برای بازی خواهند داشت.” “بقیه ، آنها باید منتظر فرصت باشند.” بعید است سرخیو آگوئرو بازی کند ، اما با بهبودی از ناحیه آسیب دیدگی زانو تمرینات را از دست داده است. فرم لیگ قهرمانان مارسی آنقدر بد بوده است که آنها با 13 شکست متوالی در این رقابت ها رکورد زده اند و حتی در چهار بازی گروهی هم گل نخورده اند. با این حال ، اگر مارسی در Stade Velodrome بر المپیاكوس غلبه كند تا امتیازات خود را با باشگاه یونانی افزایش دهد ، همچنان می تواند مبارزات اروپایی خود را نجات دهد ، زیرا آنها برای رسیدن به مقام سوم در لیگ اروپا قرار دارند.

گروه D

لیورپول با شکست آژاکس در آنفیلد می تواند با یک مسابقه به مرحله حذفی صعود کند اما قهرمان مصدوم انگلیس در میان چهار برنامه اخیر خود تنها یک پیروزی کسب کرده است که باعث شده یورگن کلوپ سرمربی ناراضی باشد. از جمله این مسابقه ، باخت 2-0 در خانه آتالانتا در هفته گذشته بود که باعث شد مقدماتی کاملا باز باشد. آتالانتا و آژاکس دو امتیاز با لیورپول رده اول عقب هستند ، که بیمه بازی گروهی نهایی برابر FC Midtjylland را دارد – یک تازه وارد در رقابت ها که تاکنون یک شکست آسان بوده و پس از چهار بازی امتیاز کسب نمی کند. بازی با آژاکس چهارمین بازی لیورپول در طی 10 روز خواهد بود. این دو تیم با 10 عنوان قهرمانی جام اروپا بین آنها قرار دارد. آتالانتا که فصل گذشته یک چهارم نهایی بود ، می داند که اگر میتجیلند را شکست دهند و آژاکس نتواند لیورپول را شکست دهد ، یک تساوی در هلند در بازی آخر آنها کافی است تا آن را به مرحله یک هشتم نهایی بکشاند. رابین گوسنس ، گل در برابر لیورپول ، پس از از دست دادن باخت شنبه مقابل هلاس ورونا به دلیل مصدومیت ، بهبود یافته است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.